Hyperio Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Føler akkurat det samme Jefe. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vell jeg ville aldri at han skulle gå, men han måtte gjerne gå for min del(og han gjorde det nesten også). Hovedproblemet mitt at jeg ikke hadde noen å erstatte ham med, derfor foretrakk jeg at han satt. Det jeg likte minst med Rafa var byttene. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Rafa gravde sin egen grav da han prøvde å hente Barry, og media fikk vite det. Det er ikke å stikke under en stol at vi ble helt RÆVA når magikeren Alonso dro, og det gråtriste luset Lucas kom inn på midtbanen. Det eneste Lucas var/er god på er støttepassninger til midtbanekollegaen hans. Ikke rart vi ikke får til noe offensivt når midtbaneleddet ikke kan sende gjennombruddspassninger. Men Benitez viste også at han ikke var helt god på overgangsmarkedet, vi gjorde mange rare småkjøp, istedet for små å litt større. Jeg klarer ikke bestemme meg om det var riktig eller ikke at Benitez dro. Hadde han fått bedre arbeidsvilkår og litt mer penger så tror jeg faktisk Benitez kunne tatt oss til nye høyder. Men det var, og er ikke lett å være manager i Liverpool for tiden. Det er for mange som skal ha noe sagt, og grådige Yanks i førerstolen så var det ganske lite av det han ville han fikk til. For vi viste i 08/09 sesongen at vi ikke spiller kjedelig defansiv fotball. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Eg har hvertfall aldri sagt at eg ville at Rafa skulle gå! Eg likte veldig godt den retningen Rafa tok klubben. Spesielt 08 og 09 sessongen. Stemmer det. Imponerende å klare å ta laget så mange plasser ned på en sesong! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Skal ikke legge under en stol at jeg var en av dem som ville at Rafa skulle gå, men jeg må få lov å savne de gode tidene under hans regime. Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om Hodgson så langt. Overgangsmessig syntes jeg han virker stødigere en Rafa, så langt that is. Han klarte jo også å beholde Torres og Gerrard i klubben, noe som også er viktig. Men jeg er absolutt ikke overbevist enda. Han er altfor defensiv, og behandler Liverpool med samme målsetninger som han hadde med Fulham, not good! Og Poulsen da..... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kom over en litt interessant post her om dagen (tror det var på RAWK). Vi hadde Sissoko og kjøpte Lucas. Sissoko ble overflødig og gikk til Juventus der han hvertfall i perioder henviste Poulsen til benken. I sommer gikk Aquilani til Juve og Poulsen kom hit. Hvem sitter igjen med svarteper? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Måtte flire litt av den ja. Når drar du over forresten guttis? I morgen? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det får vente til freddan, skal du også på kampen? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nope, skal over mot West Ham i slutten av november. Onsdag til søndag 29 år siden Shankly gikk bort i dag, og i den anledning er det lagt ut en meget bra artikkel på .no. Absolutt worth to read. Link Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jepp, den var verdt å lese. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ja, jeg leste den. Det er like stas å lese om Shankley. Litt spesielt å se der de nevner 7 far i huset og United sin situasjon, med Busby i gangene samtidig som laget raste nedover tabellen. Ah, kult. Jeg hiver meg kansje med på den også. Da Liverbirds stavanger reiser på den, jeg vet jeg har fri ivertfall. Vi reiser over til Newcastle i morra tidlig og busser over. Er vell en gjeng på 24 stk elns. Det blir Anfield omvisning, felles middag med legende besøk på fredagen. Så Tranmer kamp på lørdagen og Anfield på Søndag. Det ligger an til å bli en fin fin tur Bratt, men fin Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Poulsen fikk 2, Lucas og Cole fikk 3 idag på børsen. Er det så dårlig som dem skal ha det til? Fikk ikke sett kampen, var på jobb.. Tragisk å lese om når man kommer hjem.. Hodgson må virkelig gjøre noe. Det er jo et stort gjesp å se kamper i det siste, og denne var tydeligvis ikke noe unntak. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Alle visste vel at med Hodgson bak roret er det ikke akkurat duket for festfotball? Han er jo mester i kjedelig fotball, og har alltid vært det.... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det var så dårlig ja. Hele laget (-Reina som vanlig) var helt elendige, bare surr fra foran Reina og opp til Torres som ikke får en dritt å jobbe med. Hvis Meireles spiller i en annen posisjon enn sentralt på midten (ikke på kant eller bak spissen) flere kamper nå så kommer jeg til å begynne å gråte. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skjønnern godt jeg. Fyren er spiss, og her blir han satt til en defensiv kantrolle. Ikke rart han blir lei. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) "I am starting to find the time dragging on," Jovanovic is quoted as saying by The Sun. Endret 2. oktober 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg skjønner at han klager, men man holder kjeft til media uansett. Hvertfall etter bare to måneder. Bare å bli kvitt, senker moralen og underminerer Hodgson med slikt. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Han hadde visst klagd i et intervju med en Belgisk avis, så er vanskelig å si hvor troverdig The S*n har oversatt det som har blitt sagt - uansett, idiotisk gjort. Endret 2. oktober 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå