CCola Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Herlig video, fikk frysninger til tider. Synd med Rafa at han var veldig "rar" som manager. Hadde han hørt mer på supportene, tror jeg det kunne gått veien. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kan ikke akkurat si at Hodgson ser det alle andre ser heller. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Rafa var en av oss, kjempet mot eierne. H&G OUT!! 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Korrekt Skagen, var nok mye av det som var grunnen til at Rafa fikk fyken. Og at ikke Kenny er manager i dag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) For en gjeng med hyklere. For noen måneder siden ville majoriteten av dere har Rafa ut for alt i verden, mens det nå foregår en salgs unison sørgekampanje over legenden Rafa "en av dere" Benitez. Våkn opp, krabb ut av grotten og se lyset. Rafa Benitez er ingen innbisil, han skjønte hvordan han skulle manipulere fansen på sitt lag og foret dere med deres egen propganda, profetier og nonsens. For en presset manager er det jækla enkelt å skyve ansvaret på eierne og alle andre enn ham selv. Var det Hicks og Gillette som truet ham til å kjøpe 90 bøgspillere og bruke Lucas i hver bidige kamp? Eller? Benitez var og er en balleløs fjott som ledet en klubb med naive supportere. Spastics, til de av dere det gjelder. Endret 28. september 2010 av Goldwing 6 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Benitez er bare 1 av "27000 people" som syntes han gjorde en god jobb i Liverpool. Endret 28. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg ville aldri at Rafa skulle gå. Han er en verdens definitivt beste taktikere.. Han løste i hvert fall gåten med å knuse United. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Ville heller aldri at han skulle gå. Eneste virkelig gode manageren vi har hatt siden Dalglish. Inter, Juventus, Real Madrid, Chelsea, Barcelona? No problem! Fy faen jeg savner CL-tidene allerede. For ikke å snakke om den syke 08/09 sesongen, som må være den beste sesongen et lag har gjort noen gang i PL uten å vinne den. Flest scorte mål, best målforskjell, slo både United og Chelsea twice, mest poeng et lag har fått uten å vinne, etc. Og alt dette skjedde med den 5. dyreste stallen i PL! (med de 5. høyeste lønningene). Utifra forutsetningene gjorde Benitez en jævla god jobb. Han var kanskje en idiot med bruken av Lucas, og behandlingen av Alonso. Han kjøpte masse piss (men var flink til å selge de fleste av bomkjøpene til profit), og hadde en ræva sesong med klubben i 09/10. Men synes ikke det er "The Liverpool Way" å sparke en manager etter bare en dårlig sesong. Endret 28. september 2010 av OKMarius 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg sa alltid at jeg ville at Benitez skulle få en sesong til, og jeg kommer nok for alltid til å mene at det ville vært det riktige. Faktum er at vi nå sitter med Hogdson som manager, og igjen, han skal få tid til å bevise at han er rett mann for jobben, men foreløpig har det vært vanskelig å finne noe særlig positivt ang. klubben under hans ledelse. Uansett hvordan man snur og vender på det så var Rafa en av oss, han var glad i klubben, og tydlig frustrert over eierene, i bunn og grunn er jeg ganske sikker på at dette er grunnen til at Benitez fikk sparken og at Roy ble ansatt fremfor Kenny D. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (men var flink til å selge de fleste av bomkjøpene til profit) Hehe... Ikke noe galt OK, men synest det var et sabla bra argument for at en manager er bra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Benitez er bare 1 av "27000 people" som syntes han gjorde en god jobb i Liverpool. Haha. Savner de herlige kommentarene hans både før og etter kampen. :!: http://www.youtube.com/watch?v=nlgZDoW4S8o Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hahah, han er faen ikke frisk. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg ville aldri at Rafa skulle gå. Han er en verdens definitivt beste taktikere.. Han løste i hvert fall gåten med å knuse United. Jeg er enig i at han er sterk på den taktiske biten. Derfor har jeg ikke tro på at Liverpool kommer til å gjøre det stort bedre under Hogdson. Rafas problem var at han ødela det laget han bygget opp ved å selge noen nøkkelspillere, og ved å sløse penger på spillere som aldri kommer til å løfte laget. Hvis han hadde klart å bruke pengene han fikk fornuftig kunne Pool fortsatt hengt med i toppen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Snipp This. De eneste som sa klart ifra om at Rafa skulle forsette var meg, zu og Termo. Uansett, så er det lov å savne ham og hylle ham for det han faktisk gjorde bra. Fokuset blir alltid rettet mot det negative, også her. Selv dere savner ham, ikke nødvendigvis av de samme grunnene, men still. Hell, i`ll bet eaven Ferguson miss him, like the dessert miss the rain. Endret 29. september 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvem er det egentlig du sikter til Game? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Faen som jeg flira av 27.000 other people. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ville aldri at Rafa skulle gå. Fyren er flere mil foran Hodgson ferdighetsmessig spør du meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Eg har hvertfall aldri sagt at eg ville at Rafa skulle gå! Eg likte veldig godt den retningen Rafa tok klubben. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Helt greit for meg at Rafa gikk. Det var på tide med et skifte i managerstolen, men om vi fikk inn riktig mann som erstatter gjenstår å se. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Eg har hvertfall aldri sagt at eg ville at Rafa skulle gå! Eg likte veldig godt den retningen Rafa tok klubben. Spesielt 08 og 09 sessongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå