Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, sånn er det når det kun er minner man har å glede seg over i klubben man holder med....

Hva hadde dere å glede dere over i fjor? Ligagull? CL gull? FA Cup?

Nei, Liga cupen var det, ja den henger jo høyt. :p

Er det ikke slik at alt blir et minne straks hendelsen har funnet sted?

Det var ikke et forskøk på teeasing, det skulle vise målet til N`Gog ;)

Endret av guttorm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva hadde dere å glede dere over i fjor? Ligagull? CL gull? FA Cup?

Nå er eg da såpass oppegående at eg innser at klubben ikke kan vinne PL hvert år.

Litt oftere enn hvert 20'ende år derimot......

Nei, Liga cupen var det, ja den henger jo høyt. :p

Det er vel igrunn bare noe du sier siden Liverpool ikke klarer northamptonpool engang.

Når eg ser på tabellen fra i fjor ser eg ikke Liverpool engang fordi eg har widescreen på pc'en. Er for langt nede.....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trøsten får være at det hadde blitt bagatelisert hvis vi hadde vunnet hele dritten også.

Nei, det tror jeg faktisk ikke. Eneste vi United-supportere reagerer på er at dere ofte sammenligner deres cup-treble (LC, FAC og UEFA-cupen) med vår treble i 99 (PL, CL og FAC). Blir uvesentlig å sammenligne LC med PL, men det er ingen som undervurderer LC.

Lenke til kommentar

Nei, det tror jeg faktisk ikke. Eneste vi United-supportere reagerer på er at dere ofte sammenligner deres cup-treble (LC, FAC og UEFA-cupen) med vår treble i 99 (PL, CL og FAC). Blir uvesentlig å sammenligne LC med PL, men det er ingen som undervurderer LC.

Renspikket bullshit. Du og game leser for mye kopforum.

Lenke til kommentar

Kongefilm!

Er det noe jeg savner ved Rafa så er det innstillingen, han snakket og oppførte seg som om vi var et topplag. Kan ikke akkurat si det samme om Hogdson.

Til dere andre så kan dere spare dere for å komme med kommentarer av typen: "Men dere er jo ikke et topplag lenger". Dere skjønner hva jeg mener. FACT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...