Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper at de i første omgang vil spille en del på reservelaget og kanskje slite benken på A-laget litt, men at de vil få spille noen utvalgte kamper mot dårligere motstand og i cupene. Tviler sterkt på at noen av de vil få mye tillit på førstelaget allerede denne sesongen, men at de vil prøves gradvis og utvikles mer og mer, og at de kanskje vil spille en mer sentral rolle om et år eller to, tror jeg er mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
Fysj, Ser ut som Heinze blir vårt siste kjøp i sommer.

Off, jeg vil mye heller at Rafa punger ut £5-7M for Chiellini. Jeg syns Chiellini hadde vært et mye bedre valg.

Men, vi får se hva som skjer!

9088025[/snapback]

Hadde vært bra med Chiellini i troppen ja. Han er også en del yngre enn Heinze, og ville forsterket en svak plass i laget. Han er absolutt verdt de pengene Juventus vil ha for ham (£5-7M). Men det er ikke så mange italienere i PL i disse dager, så jeg lurer på hva som er grunnen til det. Italiensk fotball er mer tehnisk, så han ville jo trengt tid for å venne seg til fotballen på balløya. Heinze derimot har spillt en stund i PL, så han vil ikke slite med dettte. Men jeg stiller meg skeptisk til formen hans, som ikke har vært helt på topp den siste tiden...

Det jeg også lurer på, er om Juventus i det hele tatt vil selge spillere. De har hittil kjøpt 8 spillere, men ikke solgt en eneste en. Ser ut som om de satser på å beholde de gode spillerene de har, og forsterke de svake lagdelene. Men hvis vi hadde gitt dem et godt bud, så kunne kanskje noe skjedd...

Det er jo egentlig opp til Rafa hva som skjer, og han trekker kanskje opp en hest, og ikke en kanin fra hatten ( rent metaforisk snakk). Babel var et litt overaskende kjøp, i bunn og grunn men han kan vise seg å bli en stor spiller. Vi får se, serien starter jo snart...

Lenke til kommentar
Hadde ikke skadd med Heinze i troppen. Uryddig til tider, men meget god på sitt beste.

9088247[/snapback]

Og i tillegg koster han bare £5M, i motsetning til Chiellini som er litt dyrere, men en jevnere spiller på ca like høyt nivå som Heinze. Kompany hadde også vært fin å få inn som midtstopperreserve, ettersom Sami Hyppia er 33 år gammel nå. Han kan holde på i to-tre sesonger til, og innen den tid så popper nok et alternativ opp. Men først ny venstreback...

Noen som skal se dagens kamp?

Lenke til kommentar

Det er jo verdt å få Heinze i troppen KUN for å se hvordan Man Utd-fansen reagerer. :D "Nei, Heinze kommer aldri til å gå til Liverpool!". Han hadde nok fått kjørt seg av illsente mancs på Old Trafford, men faen så gøy det hadde vært. :p Ellers, som jeg tidligere har skrevet i emnet, så mener jeg at Heinze vil være et okei kjøp. Kanskje ikke det beste alternativet, men helt okei. Må huske på at PL-erfaringen hans er viktig, og £5M er ikke mye i dagens fotball. Men jeg er fortsatt skeptisk til om han kommer og tror det egentlig ikke før jeg ser han har på seg Liverpool-drakt...

Lenke til kommentar
Det er jo verdt å få Heinze i troppen KUN for å se hvordan Man Utd-fansen reagerer. :D "Nei, Heinze kommer aldri til å gå til Liverpool!". Han hadde nok fått kjørt seg av illsente mancs på Old Trafford, men faen så gøy det hadde vært. :p 

Men jeg er fortsatt skeptisk til om han kommer og tror det egentlig ikke før jeg ser han har på seg Liverpool-drakt...

9088608[/snapback]

:wee: DEe hadde vært konge, pluss at de sa at Torres kom til dem tusen ganger. Men se på det :tease:

Husk at ManU har fått erfare at det ikke holder at spilleren engang har trøya med navnet sitt hos dem. En trist, men alikkevel litt komisk hendelse...

Lenke til kommentar

Har sagt det før, få rydda opp i Heinzes til tider rotete spillestil og posisjonering så er han et stk veldig, veldig god forsvarsspiller. Dessuten vil det føre til at Riise må heve seg dersom det kommer en seriøs utfordrer til plassen hans inn i klubben. Sier ikke at Riise er dårlig, men bare positivt med hardere konkurranse om plassene.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

For det første skjønner jeg ikke hva Rafa skal med Heinze. Tror han er "over the top", men håper jeg tar feil hvis vi kjøper han. :p

For det andre skjønner jeg ikke hvorfor alle vil ha Chielleni når vi har en vel så godt Leighton Baines, som koster omtrent det samme og i tillegg ikke trenger 2 år på å tilvenne seg PL. I tillegg er han scouser, og har visstnok lyst til å dra hjem.

Edit: Det skal dog sies at det hadde digga meg noe helt vilt om Heinze kommer og spiller som en gud. Spesielt mot United. DET hadde vært moro! :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Tja, Heinze.. En spiller som ikke er god nok for førstelaget til Man Utd, slik jeg forstår det? Er usikker på det altså. Gi meg heller Kompany eller Chiellini! ;)

9088695[/snapback]

Spilte vel over 30kamper ifjor, å defensivt er han en klippe. I tillegg er han som alle argentinere trygg med ball. Å om han akkurat ikke er god nok for United, er han da soleklart god nok for LFC :D

Forøvrig Sasab, dere skrek om Tevez. Vi får se hvem som får han, så den går nok begge veier.

Skjønner egentlig ikke at dere overhode kan tenke tanken på og få Heinze. Jeg kunne faen ikke tenkt meg en eneste en fra Liverpool. Tanken byr meg imot. Forøvrig så tror jeg ikke dere får han.

Lenke til kommentar

Meg personlig gjør det ikke noe om han har spilt i Man Utd. Vet det er veldig mange som har sånn skikkelig hat-forhold til rivalen og som knapt kan se på en rivaliserende drakt engang, men så ekstrem er ikke jeg. Heinze vil bort fra Man Utd, og da er det egentlig godt nok for meg. Spillere har også som regel en god tendens til å spille bra mot tidligere arbeidsgivere. ;) Når det er sagt så synes jeg heller ikke Henize er det beste alternativet på venstrebacken, da han, hvert fall i fjor, virket til tider meget ustø, men han kan også få luket bort dette etter skaden han hadde og spille meget bra. Så jeg er litt 50/50 til Heinze, men ønsker ham selvfølgelig velkommen til Liverpool om så skjer.

Edit:

Hohoh, hva kom i postkassen i dag, mon tro ...

bilde015xp5.th.jpg bilde014uj1.th.jpg

:love:

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...