guttorm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Haha. Det er tragisk, det vet vi alle, men likevel litt moro. gutten: Kampen spilles på søndagen. Jeg regner med å være på kampen, med forbehold om at jeg ikke har kjøpt togbillettene enda da jeg enda ikke har fått mitt railcard. Men går ikke ut ifra at det skal by på problemer. En liten men ikke uvesentlig glipp av meg, dog hadde jeg ikke stilt på Lørdagen Jaja, poenget still stands. Jeg skal verve deg til Liverbirds Stavanger gjengen, så jeg må treffe deg. Ich can sende telefon nr på pm elns, så snakkes vi i Liverpool. Som jeg sa i kamptråden, det snur mot Blackpool. Edit: Vi kunne selvsagt ha truffet hverandre på lørdagen.... Endret 25. september 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Reina : Selskreven. Johnson-Skrtl-Agger-Konchesky : Johnson offensiv, Konchesky defensiv. Skrtl "hardman" og Agger spillende. En mer enn kurant bakre firer. Babel-Gerrard-Meireles-Jovanovic : Inn med Lucas bak disse i toppkamper, da 451. Ellers er det tull å kaste bort en plass på støttepasninger og gråstein. Gerrad og meireles er mer enn gode nok defensivt (begge løper mye) til å hanskes med Cattermole og Malbranque. Babel med noen kamper og litt selvtillit byr i det minste på litt fart og uforutsigbarhet. Liverpool trenger desperat litt bredde. Kuyt er altfor ordinær til å bekle en kantrolle over en hel sesong. Han bør bytte med Jovanovic og spille spiss mot "lesser teams" Kuyt-Torres Jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor LFC aldri stiller i rein 4.4.2 med Kuyt og Torres på topp. Kuyt er ingen verdensklassespiller, men han er mer enn god nok til å hjelpe Torres med å score mål, går på løp og strekker motstanderens firer. Det er priceless for et lag som sliter. Poulsen og Maxi spesielt har ikke noe på dette nivået å gjøre. Egentlig ikke Lucas heller, man han er i det minste bedre enn Poulsen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Kuyt på kant for Jovanovic og N'Gog inn på topp, så sier jeg meg enig. Jovanovic holder heller ikke nivået. Ellers er jeg helt enig. Cole istedenfor Babel også forresten. Liverpool har mer enn gode nok spillere til å være i nærheten av en fjerdeplass hvertfall. Der det trengs oppryddning er mentaliteten og på eiersiden. Virker som om eierne er noe man lener seg på når det går dårlig, og er ikke bra for selvtilliten. Inntil de er borte klarer ikke Liverpool å være rolige og fokuserte nok til å være det de en gang var. Endret 25. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Vanskelig å gi en fullgod analyse av Kuyt, men det at han spilte for Nederland under hele VM, fast forteller litt. Uansett for et par sessonger siden ville jeg ikke ha solgt ham for noe, mens nå ville jeg ikke grått om han gikk. Det gjenspeiler kansje mer situasjonen i klubben enn Kuyt selv. Tror han ville funket på topp, men vi fikk aldri den spissen vi egentlig skulle hatt inn. Game har sympati med oss, det er fancy. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 N'gog er ikke god nok. Kuyt er en langt bedre fysisk spiller som dessuten har et fotballhode. Han kan score tapp-ins og ikke minst spille opp Torres. Jeg tenker da på stusser, vegger og smarte løp.Hans tilstedeværelse på topp gir dessuten Torres mer rom. N'Gog er for dum og tilbyr for lite. Ja, han kan komme inn som impact-player (sorry string, blir mye engelsk-norsk her) men ikke noe mer enn det. Enig at Jovanovic ikke er god nok pr idag, men han tilbyr i det minste LITT hurtighet og han er ny i ligaen, tross alt. Om jeg skulle peke på en feil i dagens LFC er det mangelen på fart. Edit: Ser at jeg glemte Joe Cole. Sleng inn han for Jovanovic? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hiv ut Jovanovic og sett Babel på venstre og Cole på høyre. Synes også at N'Gog skal få prøve seg i en toer med Torres på topp. Ellers ser det greit ut. Må gjerne la Kuyt prøve seg der oppe nå som vi sliter. For det meste synes jeg vi skal satse på Ngog. Forøvrig så er Konchesky ute i de neste to kampene grunnet noe hamstringsgreier. Lenke til kommentar
kvilten Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kuyt på kant for Jovanovic og N'Gog inn på topp, så sier jeg meg enig. Jovanovic holder heller ikke nivået. Ellers er jeg helt enig. Cole istedenfor Babel også forresten. Liverpool har mer enn gode nok spillere til å være i nærheten av en fjerdeplass hvertfall. Der det trengs oppryddning er mentaliteten og på eiersiden. Virker som om eierne er noe man lener seg på når det går dårlig, og er ikke bra for selvtilliten. Inntil de er borte klarer ikke Liverpool å være rolige og fokuserte nok til å være det de en gang var. Er i utgangspunktet helt enig i din retorikk. Når det gjelder eiersiden, så er situasjonen prekær. På tross av dette, er det snakk om spillere som håver inn godt over en lotto-gevinst i måneden, på å spille fotball. Da forventer jeg at spillerne gjør nettopp dette; spiller fotball. Ting må helt klart bli gjort i forhold til eierne, men det er Purslow og co. sin jobb, og ikke Torres, Gerrard eller Coles. Hvis man ikke klarer å fokusere på det å spille fotball, så bruk alle mulige midler (midlene mangler riktignok, men) for å oppnå dette; Hyr inn Prinsesse Märtha, skaff en Sjaman, hypnotisør, stripper, eller Harald Eia. Jeg bryr meg ikke om hvilke tiltak som iverksettes, men om spillerne faktisk ser ut som om de bryr seg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Forøvrig så er Konchesky ute i de neste to kampene grunnet noe hamstringsgreier. Damn-it! Kjøpte han akkurat på FPL grunnet deres lette kampprogram... Jeg synes N'Gog har vist antydninger til noe i år. Han er enda ikke helt klar for fast spill, men han har enkelte ferdigheter Liverpool kunne trengt på topp. Kuyt tror jeg er viktig å ha på hørekanten, for å sikre at Johnson kan komme seg oppover og spille på seg selvtillit. Dette kan ikke Babel eller Cole gjøre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hva tilbyr N'Gog dersom vi ser på råmaterialet hans. Med all respekt å melde så tror jeg enkelte overvurderer franskmannen enormt. Treig og veldig seig med kula. Forholdsvis svak i kroppen, størrelsen til tross Ingen ekstreme ferdigheter, er bl.a ordinær med ball Får en liten pluss for målfarligheten sålangt i år Problemet med Joe Cole er at han er en "luksus" spiller og det var derfor jeg ikke ville ha ham til United. Litt som M.Owen så er han god på visse ting og har en bra CV, men thats it. Han er liten, treig, svak, lite målfarlig og har et ordniært répertoire med ball. Det Liverpool trenger er litt god gammeldags fysikk: Styrke og hurtighet. Det er faktisk ganske mye i fotball. Darren Fletcher feks hadde gjort underverker med Liverpool. Endret 25. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Vell han er en in-box player Game, disse trenger ikke særlig mye. Nistelrooy var litt av samme spiller. Han er kald, og kan avslutte. Altså giftig nok, men bidrar litt lite i den store sammenhengen. Har man et lag som gjør resten, funker dette fjell. Dog funker ikke Liverpool for tiden. Når det gjelder overvurdering tror jeg snarere han er en uslipen diamant. Vannvittig mye ligger mentalt nå, ikke for å kjempe om toppen av tabellen men for å være i topp fire, hvor alle kan slå alle. Resten må desverre bygges på nytt, vi har laget, det er jeg ikke i tvil om. Detaljene gjenstår. Må forresten være en god dag å være United supporter, nesten for godt til å være sant. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Enig med Game, men ville brukt Cole også. Og variert mellom Kuyt og N'Gog på topp. Edit: Forøvrig jævla triste greier klubben er oppe i nå både sportslig og utenomsportslig. Endret 25. september 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Vell han er en in-box player Game, disse trenger ikke særlig mye. Nistelrooy var litt av samme spiller. Han er kald, og kan avslutte. Altså giftig nok, men bidrar litt lite i den store sammenhengen. Syns ikke dette beskriver N'Gog akkurat Må forresten være en god dag å være United supporter, nesten for godt til å være sant. Nå må United først vinne mot Bolton da, ikke en selvskreven seier det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Dagen er bra for det Vi har en tøff kamp i morgen. Dog Chelsea og Arsenal rykker ikke ifra denne runden Endret 25. september 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Snipp Du er fri til å forklare hva som beskriver ham Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Ungt talent, som har mye å gå på. God på hode(Mange av målene kommer fra headinger) Men han lærer. Er langt fra kald og giftig. Hans største styrke er viljen hans. Han prøver og utfordrer ofte. Lykkes ikke alltid, men er driven og gir sjeldne ikke opp. God læringskurve. Endret 25. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Nistelrooy type? Her syntes jeg du bommer kraftig. Han er heller ingen uslepen diamant, sorry. Han er og kommer til å bli en decent spiss for et midtpåtreet lag i PL. Mitt tips er at han ender opp i en annen utenlandsk liga innen to år. 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Han blir nok som Babel, utter shit. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Nistelrooy type? Her syntes jeg du bommer kraftig. Han er heller ingen uslepen diamant, sorry. Han er og kommer til å bli en decent spiss for et midtpåtreet lag i PL. Mitt tips er at han ender opp i en annen utenlandsk liga innen to år. Jeg tror du tar feil. Han har styrke og fysikken til å lykkes i PL. Man må huske at han er langt fra ferdig som spiller, men som ZU påpeker god læringskurve. En spiller som vokser med oppgavene, jeg tror han kan bli en veldig giftig spiss. Edit: Utrolig hvor kald han var da han satt inn 2-0 mot United i fjor, fatter nesten ikke at scoret det målet. (ikke for å disse) Endret 25. september 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 7 mål på 9 kamper nå for N'Gog? Jeg har tro på franskmannen. Ferdighetsmessig er han ikke blant de aller beste, men han er målkåt konstant. Dessuten er han 89-modell og har fortsatt tiden til gode. 2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 N'Gog minner på mange måter om Torres i mine øyne. Han kan være lenge borte i kampene, men er giftig når han får sjansen - ikke helt Torres klasse enda - men langt mer effektiv enn Kuyt. Målraten hans var god også i fjor med tanke på spilletiden han fikk. Å ikke satse på N'Gog vil være en kjempetabbe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå