Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supporter klubben skriver at det går mot ny medlems rekord, tenker du om det Game?

At dere er færre enn oss.

 

Du liker jo å rakke ned på de som sier Liverpool har verdens beste supportere( ikke mitt utsagn), men jeg synes det forteller noe at medlemstallet øker når vi er inne i en sånn mørk periode.

Forteller ikke så mye, vennen.

 

Det har vært halvfull stadion i EL og ca tyvetusen i foregående CC match, hvorav Northampton stod for fem tusen av de. I tillegg gikk svært mange hjem før tiden. Dvs ca 15.000 på hjemmebane, noe det lukter Blackpool av. Det er foretellende. LFC supportere er ikke noe bedre enn andre. Facht.

 

Liverpool.no

Selv om Liverpool FC hadde satt ned billettprisene til £30 var det bare 25 605 tilskuere som møtte opp til Liverpools hjemmekamp mot Steaua Bucuresti . Dette er det laveste tilskuertallet på Anfield siden Vitesse Arnhem besøkte Merseyside i desember 2002. UEFA-cupkampen mot nederlenderne trakk bare 23 576 tilskuere.
Lenke til kommentar

Vi hadde over 40000 i EL-kampen mot Tranzonspor, ellers har det vært dårlig, er enig i det. Men er nok sammensatte grunner, både at kampene ikke er veldig attraktive å reise til for folk utenfor England, i tillegg er nok prisene med på å gjøre at den jevne engelskmann kanskje ikke tar seg råd til å gå på kamp, og heller sparer pengene til PL-oppgjør eller lignende (er fortsatt bare £8-9 billigere enn PL kamper).

Lenke til kommentar

Snipp

 

Jeg tenkte på medlemsmassen i Norge da, det kom kansje litt uklart frem. Ikke tilskuer tallet på Anfield.

Ikke så overasket over at det var labert oppmøte så tidlig i CC, men det har vert litt labert ellers og det er litt skuffende.

 

Ellers ser jeg Fergie har vert ute i media igjenn, jeg sier det atter en gang, og dere klaget på Benitez.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir kraftig provosert når jeg leser at det kan være lenge til neste gang spillere som spilte mot Northampton får spille igjen.

Er det virkelig mulig? Kanskje han skulle revurdert ting litt?

 

 

Ser ikke helt hva. Det laget som ble sendt ut på banen der skal jo være mer enn godt nok til å slå Northampton.

Jeg snakket forsåvidt om både generelt og om denne kampen.

Men jeg forteller deg gledelig hva Hodgson burde revurdere.

 

Han burde hvertfall revudere bruken av stoppere på backplass.

 

Han bør revudere bruken av Agger. Vi trenger spillere som kan starte angrep bakfra, her er Agger meget god og han er ikke noe dårligere defensivt enn Skrtel.

 

Han bør revudere bruken av Spearing fremfor Shelvey. En Premier League manager burde ha baller nok og stole nok på det han selv ser at han plukker ut den spilleren som er best og ikke den spilleren med mest lokal tilknyttning.

 

Han bør revudere bruken av Poulsen. Eneste positive med Poulsen er det faktum at han får så mye pes at alle plutselig elsker Lucas.

 

Han bør revudere hvordan de spiller. Liverpool har et lag med mye offensive gener i alle ledd (Agger, Johnson, Gerrard, Meireles, Cole, etc.) og tvinge et slikt lag til å spille defensivt vil rett og sett fungere ganske dårlig. Det fungerer nok i klubber med mindere offensive kvaliteter, men ikke i Liverpool.

 

Sikkert mer, med dette er noen av de sakene som ødelegger mest for oss for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Ellers ser jeg Fergie har vert ute i media igjenn, jeg sier det atter en gang, og dere klaget på Benitez.

 

Å nei! Har Ferguson sagt at Chelsea har hatt en lett seriestart? Å nei!!!

 

Å nei! Sa han at man skulle tro de hadde fått velge selv? Å nei!!!!

 

Krise!

 

Forskjellen på ALLE de andre og Benitez var at hver gang Benitez åpnet kjeften kom det idiotiske fakkts ut.

 

Synst du begynner å bli vel desperat guttorm. Spar det heller til Fergie sier noe dumt igjen. Eg garanterer det kommer.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snipp

Jeg tenkte på medlemsmassen i Norge da, det kom kansje litt uklart frem. Ikke tilskuer tallet på Anfield.

Ikke så overasket over at det var labert oppmøte så tidlig i CC, men det har vert litt labert ellers og det er litt skuffende.

Peteto potato. Når vi spiller mot drittmotstand tidlig i CC fyller vi tribunene (med noen få unntak) og Old Trafford huser noen og tredvetusen mer enn Anfield. Det er nesten to Anfields i én det gutten min. Liverpool er en stor by (tredje størst i England) og har kvanta med supportere, så det ikke skulle være noe problem å minimum få inn 30-40t på alle slags type kamper.. Lojalitet kan da vel også måles i fremmøte, kan det ikke? Nå skal det sies at billettpriser og den slags spiser sin del av kaken, men likevel, poenget står. Hadde LFC vært i sin beste form hadde Anfield vært fylt på onsdag. At kampen ikke var spesielt glamorøs, været var dårlig, samtidig som klubben opplever en sportslig nedtur gir en naturlig forklaring på situasjonen, men den er likevel såpass prekær for hovene LFC-supportere at den er verdt for meg å nevne. Om det er noen trøst så ville det samme skjedd i stort sett alle klubber, men nå er jo Liverpool noe litt mer spesielt enn som så? ... ... (poenget --> guttorm)

 

Ikke at det kan kalles "motgang" i samme grad, men i periodene hvor Chelsea dominerte som verst opplevde også MUSCSB en signifikant vekst. Mao, det er ikke unikt for LFC at økninger i medlemstall ikke nødvendigvis samsvarer med sportslig prestasjon. Slutt å forhøy Liverpool supporteren ved hver minste anledning er mitt tips til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Game, du burde quote Termo for jeg snakket stort sett om Norge.

 

Anyways, hadde jeg kunnet vert på Anfield hver kamp så hadde jeg vert det. Kommer du til å sove bedre nå?

Mine innlegg henger sammen med ditt mindre diskre forsøk på å slenge inn en glorifiserende post om egen supporterskare. Du ble avslørt av en kjenner og jeg tok lillefingeren din, dro den til meg og spiste armen. I korte trekk, om du ikke helt forstår hva som nettopp har skjedd, så har du blitt pwnd. Liker svært godt at du setter deg på alle fire, spriker beina og lar meg skyte inn nådestøtet uten at du yter så mye som litt motstand. Det er sånn som skjer når du slår kjærringa nok ganger - da henter hun ølen din, har sex på kommando og holder kjeft. Syntes vi har et godt forhold, du og jeg.

 

Takk for at du gjør meg enda litt mer awsome og fordi dine tap tilfredstiller mitt behov for win.

 

.. Og jeg sover alltid godt om natta.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Så tøft å være kul på internett ass.

 

Jeg har ingen problemer med å si det - Liverpool har en fantastisk supporterskare! Hva andre mener driter jeg langt i, jeg elsker å være en del av en klubb med denne supporterskaren.

 

Sunderland i morgen, ser frem til den og at vi fuckings reiser kjerringa. Jeg måtte droppe planene om å gå på kampen pga. universitetsplaner og obligatorisk festing, men håper å se kampen på pub her. Helt sikker på at vi vinner denne, til en forandring.

Lenke til kommentar

Vi vinner imorgen ja. Håper å se Meireles og Gerrard sammen på midten, samt Cole bak Torres. Ooog, jeg vil se Agger bak der. Samme egentlig hvem han spiller med, men jeg har lyst å se Skrtel/Agger sammen noen kamper. Om de finner tonen og formen, har vi et meget godt stopperpar, og dem kan spille sammen i mange år.

Lenke til kommentar

Bedre å være tøff på internett enn å ikke være tøff på internett, eller? Posten ovenfor var nok heller ikke veldig seriøst ment fra min side, men guttorm hadde tydeligvis tatt kvelden så min "banter" ble stående ubesvart. Shitt happens :)

 

At du ikke har noen problemer med å skryte av dine egne vet vi. Du skal selvsagt få tro og mene hva du vil, men det vil alltid være noe her (nå meg) som påpeker at beina hører hjemme på bakken.

Lenke til kommentar

Hvem er det som er internett though guy nå? Ballene mine er det ingenting i veien med for øvrig. Jeg har nettopp stelt ved dem og formen er på topp. Satser på mer enn en bare trening i morgen kveld, men ennsålenge må jeg smøre meg med tålmodighet.

 

Påpeker det jeg selv vil, ja, riktig. :)

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...