CCola Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Faen heller altså. Tro om Hodgson blir å skremme vekk Agger nå, slik Benitez gjorde med Alonso.. Hadde vært typisk. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Laget i kveld er kunngjort: Jones Kelly - Kyrgiakos - Agger - Wilson Lucas - Spearing Babel - Pacheco - Jovanovic N'Gog Er litt usikker på posisjonene i den offensive midtbanen, det er ingen høyreving på banen og Pacheco er den eneste som jeg vet fungerer som hengende spiss. Blir sikkert litt variering mellom de tre. Endret 22. september 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Babel funker fjell på høyre, det om Babel selv funker vil vise seg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Skulle gjerne sett Meireles få lov til å spille seg mer inn i laget. Ikke at det der er noe førstelag å spille seg inn i da. Wilson blir spennende, blir vel han i midten sammen med Kyrre. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er forresten opprettet en suveren kamptråd by Termo 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ... og der gikk Chelski-fansen hjem. Forbanna drittunger. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ... og der gikk Chelski-fansen hjem. Forbanna drittunger. LFC.no - 22 577 tilskuere på Anfield i kveld. Betraktelig færre nå - enkelte Liverpool-supportere har allerede forlatt stadion. Ouch anyone? 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er virkelig bekymret nå. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg er mer bekymret over Roy enn over selve laget. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 For meg er det alt. Situasjonen rundt eierskapet, og ikke minst at vi spiller som en sekk med drit i hver jævla kamp. Uansett hvilket lag vi stiller med. Vi vinner jo heller ikke en gang. Hodgson er så langt et kapittel for seg selv. Aner ikke hvor jeg skal plassere den mannen. Helgas kamp kan fort gå til helvete. Jeg er redd for at vi havner der vi lå i fjor. Eller enda verre slik som det ser ut nå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Dere har jo ikke akkurat hatt den letteste sesonginnledningen heller. Ingen vits å dømme Hodgson allerede. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sier bare at jeg aner ikke hvor jeg skal plassere ham. Så har ikke "dømt" han enda, langt i fra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Leser bare flere på Vgd m.fl har gjort det, så var vel mer generelt. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ja dette ser ikke ut men man må gi han tid. Nytt system, ny mangager, nye spillere. Rome ble ikke bygd på en dag. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Uakseptabelt å tape mot et league 2 lag. 1 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Uakseptabelt ja, men likesågreit å ryke ut. Færre kamper gjør absolutt ingenting, selvom det er grei matching for benken+B-spillere. Men vi hadde jo sikkert ikke slått Northampton med A-laget heller, slik en form vi er i. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vel. Det var jo bare ligacup. Denne kampen betydde ikke så mye Jeg tror det viktigste for Liverpool fansen nå er å stå bak laget og manageren. Huske hvorfor de er Liverpool supportere. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Greit nok at det bare er Carling Cup, men pokaler er pokaler og seiere gir selvtillit samme om det heter Premier League, Champions League, Europa League eller Carling Cup. Og såpass med kvalitet har vi som vanligvis sitter på benken at vi burde ha vunnet idag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg er mer bekymret over Roy enn over selve laget. Jeg klandrer ikke Roy for gårsdagens tap, se på de 11 som startet og det hersker ingen tvil om at det laget skal slå en League 2 lag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Joda. Og skulle dere spilt 10 kamper mot dem så hadde dere vunnet over 5 av dem. Dog som jeg prøver å få frem i Manchester United trådene. Fotball fungerer ikke alltid sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå