Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sa for et par poster siden, helt grei treningskamp mot svak motstand. Målet til Putteril var slett ikke verst. Positivt at både fans og Rafa likte det de så av Voronin. Er jo få som har trua på han så håper virkelig han slår til.

Lenke til kommentar

Tror ikke Voronin "slår til" sånn sett, men han kan godt overraske stort og bli en veldig god back-up på spissplassen. Ingen har jo forventninger til ham, så han kan bare overraske oss med gode prestasjoner. Hadde hvert fall vært moro. Men jeg tror nok aldri han kommer til å bli noe annet enn back-up og en som spiller i de litt "mindre viktige" kampene (dårligere motstand, første rundene i turneringene, etc.). Men vi får se. :)

Lenke til kommentar

Han er vel brakt inn som en erstatter for Bellamy, så han er vel tenkt som en backup i utgangspunktet med mindre han presterer meget bra (no jeg håper på). Håper dog ikke Voronin har tenkt til å bruke all sin tid i Liverpool på å løpe i offside slik Bellamy gjorde. Nå synes jeg riktignok at Bellamy ble brukt litt feil, men det er en helt annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Tror heller at han er hentet inn som erstatter for Fowler. Og han fikkk jo ikke spille mange kampene i fjor. Tror altså at Voronin ikke blir å se så mye på banen, men jeg tror han har mere å fare med enn hva Gud hadde på tampen. Uansett, har såpass lave forventninger til karen at han kommer til å overraske meg dersom han gjør gode ting.

Shade: Så du kampen? Hvor, isåfall?

Lenke til kommentar

Jajo, kanskje ikke så godt å si hvem han skal erstatte når jeg tenker meg om. Men uansett, han kom jo gratis, noe som absolutt kan rettferdiggjøre signeringen i alle tilfelle. Kampen var forøvrig mulig å se på SopCast.

Lenke til kommentar
Jajo, kanskje ikke så godt å si hvem han skal erstatte når jeg tenker meg om. Men uansett, han kom jo gratis, noe som absolutt kan rettferdiggjøre signeringen i alle tilfelle.

9077589[/snapback]

Jeg mener nå at erstatninger skal være en forsterkning uansett hva det koster.

Lenke til kommentar
Shade: Så du kampen? Hvor, isåfall?

9077570[/snapback]

Alle kampene til Liverpool går på liverpoolfc.tv hvis du har e-season ticket. :) Var også flere linker til streaminger ute på sopcast og sånt, men ingen funka for meg. Blir nok og kjøpe sånn e-season ticket for min del. £4.49 i måneden tror jeg det er.

Lenke til kommentar
Jajo, kanskje ikke så godt å si hvem han skal erstatte når jeg tenker meg om. Men uansett, han kom jo gratis, noe som absolutt kan rettferdiggjøre signeringen i alle tilfelle.

9077589[/snapback]

Jeg mener nå at erstatninger skal være en forsterkning uansett hva det koster.

9077619[/snapback]

Joda, kan være enig i at alle erstatninger bør forsterke laget. Jeg både tror og håper at han kommer til å forsterke laget, men hvis han skulle floppe totalt er det ikke like bittert som dersom han hadde kostet mye.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

er redd det kan bli for mye fokus på hestehalen til voronin denne sesongen. husker da david samon gikk for denne hårfasongen, og nærmest ble mobbet av tv stasjoner som valgte å zoome inn på hans hår. man skal heller ikke se bort fra at john terry kommer til å dra han i hestehalen for å kontrollere luftdueller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...