CCola Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg syntes vi kan gå for en slik; Kuyt - Gerrard - Raul - Jovanovic med Cole og Torres lengre frem. Vi trenger ikke et jævla treigt anker på midten som slår støttepasninger HVER gang istedefor å sende ballen fremover. Hvorfor vi hentet Poulsen er for meg et mysterium. Mannen suger jo balle, for å si det mildt. Det eneste ankeret som fungerte slik Liverpool har spilt de siste par årene, er Masche, og han er dratt. Lucas er bare en myye dårligere og faktisk mer defensiv utgave av Masche. Med Meireles og Gerrard på midten får vi en balanse med offensivt/defensivt, noe alle lag har. Meireles er jo en boks til boks spiller, trenger vi noe mer defensivt enn det? Nei. Men noe jeg hadde håpet på når Roy kom inn, eller når en ny manager skulle ansettes var at den manageren skulle ha baller til å ta Carra ut av laget. For mannen er gammel, treig og ikke god nok. Hvorfor Agger heller ikke spiller stopper er mystisk. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, den desidert beste stoppern i Liverpool, og holder absolutt toppklasse ellers i PL når han er skadefri. "Mitt" lag mot United; Reina Johnson - Skrtel - Agger - Paul Babel - Gerrard - Raul - Jovanovic Cole - Torres. Positivt ut av dagens kamp var at Paul gjorde en meget god kamp, og at både han og Raul tenker offensivt når dem får ballen, imotsetning til de aller fleste andre på dagens Liverpoollag. Samme gjelder faktisk Jovanovic! Han gjør en ok-bra kamp syntes jeg! Med en gang han får ballen, utfordrer han, eller sentrer FREMOVER, noe jeg blir glad av å se. Edit: leif. Endret 12. september 2010 av CCola Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Må si jeg liker den oppstillinga meget godt. Men kommer noe i nærheten til å skje? Neppe. Litt for mye offensivt krutt for godeste Hodgson. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Reina Kuyt-Agger-Wilson-Konchesky Amoo-Gerrard-Meireles-Cole Pacheco Torres. Foreslår at vi spiller slik videre. Om vi absolutt skal ha en "ødelegger" på banen skal det i hvertfall ikke være Lucas eller Poulsen. De eier ikke en eneste sterk side. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvorfor vil du ha Wilson, Amoo og Pacheco fast? Vi har ikke sett de spille PL. Tviler sterkt på at Wilson kan prestere bedre en Carra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 I like it! La oss satse på ungdommen! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Med Hodgeson ved roret må nok de unge være gode nok til å spille. Han er vel ikke akkurat kjent for å satse på talenter. Dog, så var det under han Birkir Bjarnason slo igjennom i Viking Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvorfor vil du ha Wilson, Amoo og Pacheco fast? Vi har ikke sett de spille PL. Tviler sterkt på at Wilson kan prestere bedre en Carra. Fart, teknikk, fremoverrettet fotball - og unge spillere som ivrer etter å vise seg frem. ... Litt overdrevet var det selvfølgelig, men endriger må seriøst til. Vi fortsetter i sporene fra forrige sesong. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Wilson spilte etter det jeg vet fast på Rangers, så så dårlig tror jeg ikke han er. Tror faktisk Agger/Wilson som stoppere kunne vært spennende. Håper vi ser denne kombinasjonen i en av cupene så han får vist seg frem og kan få mer spilletid. Amoo har en ekstrem fart og burde vurderes i enkelte kamper. Og vi vet jo alle hva Pacheco er god for, så han burde helt klart få mer spilletid på førstelaget enn det han gjør akkurat nå. 2 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg hadde håpet Skrtel/Agger skulle bli det nye forrige sesong, men det ble jo aldri. Håper Skrtel kommer tilbake til formen han hadde før han ble skadd forrige sesong. Det "nye" vi har sett av ham, har vært av meget forskjellig standard. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Da har jeg og noen kamerater bestemt oss for å dra over å se kampen mot West Ham 20. november. Har bestilt flybilletter og er i ferd med å finne hotel nå. Kampbilletter tror jeg skal gå i orden, men er det slik at alle må ha All-Red Membership for å få kjøpt kampbilletter eller kan jeg kjøpe flere på mitt kort? Kampen er satt opp på en lørdag kl. 18.30 og det er ikke noe EL den uka. Faktisk ser det ut til at det er en uke mellom kampen som går både før og etter denne. Kampen er også satt opp med ESPN som kanal (uten at jeg vet mye om hva dette betyr) men sjansen for flytting av kamp bør vel være nærmest minimal? Har flybilletter hjem søndag kveld Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvis den allerede har blitt satt opp på ESPN, skjer det ingen flytting på den. Det kan jeg garantere deg. Så med mindre ESPN går konkurs innen den tid (noe som er ganske usannsynlig), blir ikke tidspunktet endret. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Du skal aldri si aldri. Jeg hadde bestilt togbilletter til Blackburn-kampen, som hadde "bekreftet" tidspunkt for TV-sending og den er en måned før West Ham. Men den ble flyttet til søndagen rett etterpå likevel. Dette var på grunn av EL, jeg tenkte ikke på å sjekke det før jeg bestilte siden jeg trodde tidspunktet var endelig. Men så lenge det ikke er EL-kamper, så bør det gå helt fint. Og 18.30-kamper flyttes nok mye sjeldnere enn 16-kamper. Og ja, alle må være All Red-medlem, du får kun kjøpt en billett per medlemskap. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Alle kampene er jo 16-kamper på lørdager til å begynne med. Deretter sjekker de terminlista for å unngå at man får flere kamper på få dager. Om det f.eks. hadde vært EL på torsdagen, er det åpenbart at de ville ha flyttet kampen bort fra lørdagen. Men siden det ikke er EL et par dager før og mtp. at ESPN allerede har kjøpt rettighetene, så er det svært mye som skal til for å få flyttet kampen bort ifra 18.30 på lørdagen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Godt å høre, men er det slik at så lenge alle har hvert sitt AR medlemskap så kan man bestille samlet å få billetter ved siden av hverandre? Har vært på Anfield en gang tidligere, men da dro vi hele familien og det var andre som bestilte billetter (via pakke). Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Ja, tror ikke det er noe å være redd for angående denne kampen når det ikke er EL på torsdagen før. Da skal det ganske syke saker til om kampen blir endret. Men vær obs for EL-kamper når dere bestiller, for det er ikke alltid de blir flyttet med en gang, det blir ofte drøyet en stund. Angående Blackburn-kampen så var TV-oppsettet klart, 16-kampene var fordelt med søndagskamper og andre tidspunkt, derfor trodde jeg alt var greit og tenkte ikke over at det muligens var EL, før kampen plutselig ble flyttet. Lærte meg hvert fall å alltid sjekke om det er EL-kamper torsdagen før, før jeg bestiller transport. Venter på å bestille til Villa-kampen i desember nå, men den er ikke flyttet enda og der spiller vi på torsdagen. Edit: Godt å høre, men er det slik at så lenge alle har hvert sitt AR medlemskap så kan man bestille samlet å få billetter ved siden av hverandre? Har vært på Anfield en gang tidligere, men da dro vi hele familien og det var andre som bestilte billetter (via pakke). Ja, når dere alle har bestilt medlemskap (vær obs på at det er en viss dato medlemskapet må være kjøpt for å kunne kjøpe billett til kampen, som regel noen dager før salget begynner, og salget begynner rundt 3 uker før kampen som regel) så kan alle logge inn på sin side og linke sine kort til de andre. Så da kan de andre linke sine kort til deg, slik at du bestiller alle billettene samtidig. Når du da bestiller billettene, får du en rullemeny der du kan velge hvilket kort som skal registreres på hvilken billett, så velger du bare slik at du har et kort per billett. Ganske enkelt. Endret 13. september 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Perfekt, da er det bare å be de andre bestille først som sist. Drøye 200kr for AR er jo uansett billigere enn alternativene, hvis det ikke skulle bli åpnet for General Sale, men den sjansen er vi ikke interessert i å ta nå. Vi vurderte Villa i utgangspunktet vi også, men pga. EL kampen like før tar vi WH isteden da det er mer praktisk å dra hjem på søndag mtp. skole og jobb. Drar ned (fra Torp) onsdag kveld, så håper på noen bra dager og netter i Liverpool som forhåpentligvis trones med seier 3p og påfølgende feiring på lørdagen. *gledermeg* Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Sant det. Jeg sliter mer med kveldskamper, da togene til London slutter å gå litt vel tidlig. Til 18.30-kamper må jeg enten overnatte i Liverpool, eller vente en natt på stasjonen. Edit: Forresten greit å bestille medlemskap tidlig, for det tar ofte en god stund før dere mottar medlemskortet hvis det er litt ventetid på trykking osv, og post fra England. Dere bør ha kortet til dere reiser, siden dere mest sannsynlig får kortbilletter (billettene er i kortet, sveiper kortet i en leser på stadion) og hvis dere ikke har kortene til avreise da må dere knote en del med duplikatbilletter osv. Endret 13. september 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har vært inne på .tv og sjekket litt rundt billettsystemet nå, er fortsatt over en mnd. til de blir lagt ut, men er greit å være forberedt. Får be de andre bestille nå Hvis jeg har forstått systemet riktig så bestiller de andre kort, linker sine kort til meg og når jeg skal bestille billettene så velger jeg "qty 4" og trykker på "family and friends knappen". Resten bør vel gå av seg selv regner jeg med. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er litt vanskelig å forklare uten at du faktisk bestiller, men jeg skal gjøre et forsøk. 1. Alle bestiller kort og medlemskap, og får medlemsnr. samt passord til å logge inn på online kjøp-sidene (passord og slikt lager du vel selv når du bestiller tror jeg) 2. Alle må så linke sine kort til den av dere som skal kjøpe billettene. For å linke kortene må alle gå på "Family & Friends" og fylle ut feltene der. Du trenger den andres medlemsnr., etternavn og postkode. For å linke kortene så fyller alle ut dette til den som skal kjøpe billettene slik at han får alle kortene på sin bruker, men den som skal kjøpe billettene må også gjøre det samme med de som linker kortene til han, fordi det må gå begge veier før de blir "lagt til". Hvem du har mulighet til å kjøpe billetter for kommer opp i en liste på "Family & Friends" så bare til å sjekke at alt er i orden der. 3. Den som bestiller må så sitte klar om morgenen den dagen billettene blir lagt ut. Salget starter vel kl. 09.30 UK tid, altså 10.30 her. For optimal sjanse bør du logge inn på kjøpssiden ca. 20-25 min. før salget begynner fordi sidene har ofte en tendens til å krasje når salget begynner, men da slipper du kø for å komme inn på siden siden du allerede er innlogget. Men logg heller ikke inn for tidlig, for du "times ut" etter 30 minutter og må da begynne helt på nytt fra køen av. Det kan også være en idé å begynne å ringe inn mens du prøver online, for å være mest mulig sikret, men jeg har selv greid å bestille online alle gangene jeg har prøvd uten de største problemene, og denne oppskriften har da funket fjell. 4. Når du bestiller billettene, velger du antall billetter og alt som vanlig. Når du så kommer videre til en oversiktsside over billettene du prøver å kjøpe, så vil det være en rullemeny ved siden av hver billett. I denne rullemenyen velger du så hvilket kort du har linket til din konto som skal registreres på hvilken billett, og her velger du da bare slik at det blir et kort av de som skal være med per billett (ellers vil du selvsagt få feilmelding når du prøver å gå videre). Videre følger du da bare trinnene til du er ferdig og alt er i boks. 5. Dersom dere får papirbilletter, så kommer alle billettene samlet i et brev hjem til den som bestilte. Dersom dere får kortbilletter, må alle ha med seg kortet sitt og så sveiper du det ved porten. Går ut ifra at dere får kortbilletter siden er PL-kamp, spesielt hvis dere bestiller online. Håper det hjalp. Er ikke vanskelig i det hele tatt, egentlig bare til å følgene trinnene når du kjøper. Bare få på plass medlemskap og kortlinking i god tid før så er det no problem! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 David Amoo har goallet 2 for reservene i kveld. Så meget bra ut, men er litt Babel-aktig. Noen ganger helt brilliant og andre ganger er den siste pasningen ikke god nok. Wilson og Shelvey har begge gjort en god figur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå