Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

En kamp mot et lag vi ikke har bra statistikk imot nei, men likevel en kamp vi er favoritter til å vinne. Det er en kamp vi bør vinne også, men undervurdering av motstanderen er noe vi normalt er "flinke" til. Det er også årsaken til den dårlige statistikken mot Birmingham. Har allikevel trua på at dette snur under Hodgson...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier noe. For et lag vi spiller for tiden! Vi har fortsatt stort sett bare Gerrard, Torres og Reina som kan prege kampene. Lucas og Poulsen på midten er så pinlig at det finnes ikke ord. Stopperne våre fungerer overhodet ikke. Skrtel er jo helt på jordet gang på gang, og Carra er gammel og treig. Johnson spilte seg litt opp iløpet av andre omgang, men han har jo ikke hatt en eneste bra kamp siden starten av forrige sesong. Så har vi verdens mest defensive manager på benken. Jeg var skeptisk til Hodgson fra starten av, men var villig til å gi ham sjansen. Men når han er fornøyd med uavgjort på bortebane, da har du ingenting å gjøre i en toppklubb.

Lenke til kommentar

Det gjorde rett og slett vondt å se på Liverpool i dag, per dags dato så er Liverpool et middelmådig lag med en sentral midtbane på nivå med et lag i championship.

Vi fikk ikke til noen ting, og Liverpool hadde så vidt en sjanse. Eneste som kunne gitt oss tre poeng i dag var hvis dommeren ikke hadde vært blind og dømt to straffer vi skulle hatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rafa kunne heller ikke hente 3poeng på Birmingham. Roy ser mer og mer ut som Rafa light with the twist of even MORE boring.

Bytter fanken ikke før 75spilte minutter, bytter ikke inn en enste spiller med fart som laget sårt trenger. Og starter kampen med en blytung start 11.

Poulsen er muligens det verste jeg har sett iført rød drakt så langt.. Josemi var jo en kulthelt i forhold.

Positive aspekter fra kampen.

-Reina

-Raul, laget ble MYE bedre etter han kom inn.

-Syns vår nye vensterback gjorde en grei jobb i sin første kamp

-Roy har ivertfall baller nok til å bytte ut Lucas.

Lenke til kommentar

Datt nesten ut av stolen når jeg så laget vi stiltet med. Hvor er Babel og Pacheco for å nevne noen?

Hvor vanskelig er det å spille følgende?;

Reina - Johnson, Agger, Wilson, Konchesky/Aurelio/Mavinga - Kuyt/Jovanovic/Maxi, Meireles, Gerrard, Cole/Babel - N'Gog/Babel/Pacheco, Torres

Ja, sånn som vi spiller idag hadde jeg heller sett Wilson bak der sammen med Agger.

Hvis en på død og liv skal ha Torres alene på topp, så får vi ha Meireles og Gerrard til å veksle mellom midtbanen og hengede spiss også kan Shelvey bekle den andre midtbanerollen.

Hodgson har allerede gått i "feil spiller i feil rolle"-fella allerede med Agger på back og Poulsen og Lucas sentralt foran Meireles og Gerrard.

Det er rett og slett grusomt å se hvordan enkelte spillere blir disponert for tida.

Gerrard er faktisk best i den dype midtbanerollen hvor han kan komme på løp og skudd.

Positive aspekter fra kampen.

-Reina

-Raul, laget ble MYE bedre etter han kom inn.

-Syns vår nye vensterback gjorde en grei jobb i sin første kamp

-Roy har ivertfall baller nok til å bytte ut Lucas.

Baller til å bytte ut Lucas ja, men han burde vel strengt talt byttet ut Poulsen som var verre enn Lucas? :p

Kanskje Poulsen er Hodgson's Lucas? :roll:

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Per dags dato har Liverpool en jævla god sentral midtbane i Meireles og Gerrard, men Hodgson velger å ha huet trøkka langt oppi skrotum og bruker Poulsen og Lucas i stedet.

Hvis du velger å tro at Hogdson kommer til å foretrekke Lucas/Poulsen comboen når Meireles får vært i klubben i mer enn 4 dager så bør du seriøst oppsøke hjelp.

Midtbanen vår i dag sugde ballekuk og jeg vil for all del unngå å se dansken og Luke sammen der igjen, men jeg nekter å tro at Hogdson kommer til å benytte disse sammen regelmessig når Meireles kommer inn i systemet (forhåpentligvis til Unitedkampen). At Cole er tilbake fra neste uke er også positivt mtp. at Gerrard sannsynligvis tar plass på midten igjen.

Lenke til kommentar
Gerrard er faktisk best i den dype midtbanerollen hvor han kan komme på løp og skudd

Hva baserer du det på? Gerrard har ferdighetene, men ikke den taktiske sansen f.eks Alonso hadde til å spille der. Han er dårlig i sikrings-spill, og generelt farlig å ha nærme forsvaret. Synes han er klart best i den litt frie rollen han har bak Torres. (jfr. 08/09 sesongen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I never said that.

------------------

Ja,det skal bli ubeskrivelig godt med Cole og hans offansive kraft tilbake. Gerrard blør PÅ drakta istede for å blør for drakta idag syns jeg. Men han ble brukt feil.

Flere spillere blir brukt feil av Roy egentlig.

Blandt annet Milan,Agger,Poulsen

Lenke til kommentar

Per dags dato har Liverpool en jævla god sentral midtbane i Meireles og Gerrard, men Hodgson velger å ha huet trøkka langt oppi skrotum og bruker Poulsen og Lucas i stedet.

Hvis du velger å tro at Hogdson kommer til å foretrekke Lucas/Poulsen comboen når Meireles får vært i klubben i mer enn 4 dager så bør du seriøst oppsøke hjelp.

Midtbanen vår i dag sugde ballekuk og jeg vil for all del unngå å se dansken og Luke sammen der igjen, men jeg nekter å tro at Hogdson kommer til å benytte disse sammen regelmessig når Meireles kommer inn i systemet (forhåpentligvis til Unitedkampen). At Cole er tilbake fra neste uke er også positivt mtp. at Gerrard sannsynligvis tar plass på midten igjen.

Det var strengt tatt mynta på dagens kamp. Men jeg blir ikke overraska om Lucas/Poulsen spiller mot United også, fordi vi skal være defensivt "trygge". :)

Ingen tvil om at Meireles og Gerrard burde spille sentralt, og Cole bak Torres. Også mot United.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Ingen tvil om at Meireles og Gerrard burde spille sentralt, og Cole bak Torres. Også mot United.

Kommer til å være livredd hvis det blir tilfellet. Når vi spiller mot et bedre lag (på bortebane) trenger vi en "ødelegger", noe Lucas kan klare helt greit. Syns faktisk han ofte gjør den rollen bra mot bedre lag. Ville prøvd noe ala dette:

Babel - Meireles - Lucas - Cole

-------------Gerrard

-------------Torres

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Jeg er uenig. Vi trenger ikke et anker på midten. Både Stevie og Raul kan gå frem i banen og angripe eller henge igjen å slå offensive pasninger fremover i banen avhengig av hva som trengs. Angrep er det beste forsvar. Både Gerrard og Meireles er ganske gode defensivt også, så der er jeg ikke bekymret.

Kuyt - Gerrard - Meireles - Babel

Cole

Torres

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...