ErlendRU Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Virker som vi slapp unna med bare Kuyt gitt. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fekk ein mail frå samdodds for ei stund sia der dei skreiv at dei skulle bli "ett norskt bolag," slik at varene ikkje vart stoppa i tollen. Noken som veit om dette stemmer, og om det eventuelt er klart? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 yey da har jeg endelig fått kjøpt meg den nye hjemmedrakten, det ble med Nr 9 Torres bakpå Med Premier Patches på.. dermed havnet skjorta på 70 pund. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Forsatt skuffa over at de klarte å rote til draktene mine, hvor vanskelig kan det være? Tror jeg må ta med den ene og få free print i storen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hodgson skremmer hele Liverpool-leiren ved å si at flere kan forsvinne. Han mener Liverpool har for stor stall og kommer til å kvitte seg med dødkjøttet. Så lenge han kjøper inn det han selger så er det greit. Men å påstå at Liverpool har for stor stall er å ta i. For dårlig stall derimot. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 yey da har jeg endelig fått kjøpt meg den nye hjemmedrakten, det ble med Nr 9 Torres bakpå Med Premier Patches på.. dermed havnet skjorta på 70 pund. må du betale toll og sånn anna dritt når du bestille frå utlandet? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hodgson skremmer hele Liverpool-leiren ved å si at flere kan forsvinne. Han mener Liverpool har for stor stall og kommer til å kvitte seg med dødkjøttet. Så lenge han kjøper inn det han selger så er det greit. Men å påstå at Liverpool har for stor stall er å ta i. For dårlig stall derimot. Har ikke fått med meg disse sitatene helt, men kommer jo veldig ann på hva han mener. Før forrige sesong var vi vel ett av lagene med størst stall (inkl. reservelagspillere) og hvis det er snakk om å tynne ut de som er "ferdige" på reservenivå, men ikke er førstelagsmateriale ser jeg ikke noe problem i det (eks. at vi sendte El Zhar på lån og solgte Plessis mot slutten av overgangsvinduet). Hvis det er snakk om å selge spillere fra førstelagstroppen uten å forsterke, stiller saken seg selvsagt helt annerledes. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 "- Det var en stor jobb å kvitte seg med spillere som aldri spiller på førstelaget, men samtidig er for gamle til å være lovende. Nå vil vi satse på gruppen som enten ligger an til å spille for førstelaget eller som har en lovende framtid, fortsetter engelskmannen." Med andre ord, good news. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Betyr dette at Itandje forsvinner? Herregud, at den fyren fortsatt hever lønn i klubben... Regner også med at El Zhar og Spearing faller inn i denne kategorien. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Spearing tror jeg blir sett på som et av de største talentene i VERDEN, i Liverpoolleiren. Jeg håper han blir solgt. Han blir nok aldri noe mer en en low-average PL spiller. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Jeg synes ikke han er det en gang. Midlevel skrotingship at best. Mind you, han hadde sikkert gjort det skarpt i norsk bedriftsfotball. Endret 10. september 2010 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hehe, nice. Liker dette sitatet fra Patrick Vieira også: "When it came to supporters though, the first ones to really impress me were the Liverpool fans. When they sing "You'll Never Walk Alone", it's unbelievable. The atmosphere in their stadium is magical, it's the ultimate football atmosphere. Even the visiting team can't help but be taken aback because it's an incredible experience. When the fans all put their arms up in the air and sing that song, its fabulous. When I played at Anfield and heard them sing, it sent shivers down my spine. It's an unforgettable stadium because of its fantastic atmosphere and everything that Liverpool represents. Paradoxically, although playing at Anfield obviously gives the Reds an extra impetus, their opponents also benefit in the same way because they want to excel themselves, to be worthy of the place, of the ground on which they tread, of the history they are contributing too". 3 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 yey da har jeg endelig fått kjøpt meg den nye hjemmedrakten, det ble med Nr 9 Torres bakpå Med Premier Patches på.. dermed havnet skjorta på 70 pund. må du betale toll og sånn anna dritt når du bestille frå utlandet? ja det regner jeg nesten med, 25% mva + 100 kr fortollingsgebyr. Så en dyr drakt ble det men får ikke reist til Liverpool før etter jul engang så måtte ha Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Herlig dag for Liverpool dette! Vinner vi imorgen er vi plutselig på delt fjerdeplass (og ett poeng bak United), etter en "elendig" innledning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vært et ekstremt vanskelig kamprogram også da. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Tja jo, jeg følte jo egentlig at det var greit å møte City ganske tidlig i sesongen, så de ikke fikk finkjørt seg før vi møtte dem, menneh.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvis vi ligger så greit an etter kamper borte mot Birmingham og City samt Arsenal hjemme, da skal jeg si meg veldig fornøyd! Men med tanke på vår historie mot Birmingham velger jeg å ikke ta ting på forskudd, det blir en vanskelig bortekamp som må ordnes. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vanskelig kamp i morgen, ingen tvil om det. Bare ta og se over de siste kampene mot dette laget. Uansett hadde 3 poeng vert ekstremt digg, og jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ingen tvil om at det blir spennende imorgen, en kamp som må/bør vinnes. Men som de fleste vet er det en ekstremt vanskelig bortekamp, statestikken taler mot oss men får håpe vi klarer å snu den og vinne kampen. Det hadde vært digg, hadde blitt en uberbra fotballhelg for oss da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå