Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hodgson skremmer hele Liverpool-leiren ved å si at flere kan forsvinne. Han mener Liverpool har for stor stall og kommer til å kvitte seg med dødkjøttet.

Så lenge han kjøper inn det han selger så er det greit. Men å påstå at Liverpool har for stor stall er å ta i. For dårlig stall derimot.

Lenke til kommentar

Hodgson skremmer hele Liverpool-leiren ved å si at flere kan forsvinne. Han mener Liverpool har for stor stall og kommer til å kvitte seg med dødkjøttet.

Så lenge han kjøper inn det han selger så er det greit. Men å påstå at Liverpool har for stor stall er å ta i. For dårlig stall derimot.

Har ikke fått med meg disse sitatene helt, men kommer jo veldig ann på hva han mener. Før forrige sesong var vi vel ett av lagene med størst stall (inkl. reservelagspillere) og hvis det er snakk om å tynne ut de som er "ferdige" på reservenivå, men ikke er førstelagsmateriale ser jeg ikke noe problem i det (eks. at vi sendte El Zhar på lån og solgte Plessis mot slutten av overgangsvinduet).

Hvis det er snakk om å selge spillere fra førstelagstroppen uten å forsterke, stiller saken seg selvsagt helt annerledes.

Lenke til kommentar

"- Det var en stor jobb å kvitte seg med spillere som aldri spiller på førstelaget, men samtidig er for gamle til å være lovende. Nå vil vi satse på gruppen som enten ligger an til å spille for førstelaget eller som har en lovende framtid, fortsetter engelskmannen."

Med andre ord, good news.

Lenke til kommentar

Hehe, nice. Liker dette sitatet fra Patrick Vieira også:

"When it came to supporters though, the first ones to really impress me were the Liverpool fans. When they sing "You'll Never Walk Alone", it's unbelievable. The atmosphere in their stadium is magical, it's the ultimate football atmosphere. Even the visiting team can't help but be taken aback because it's an incredible experience. When the fans all put their arms up in the air and sing that song, its fabulous. When I played at Anfield and heard them sing, it sent shivers down my spine. It's an unforgettable stadium because of its fantastic atmosphere and everything that Liverpool represents. Paradoxically, although playing at Anfield obviously gives the Reds an extra impetus, their opponents also benefit in the same way because they want to excel themselves, to be worthy of the place, of the ground on which they tread, of the history they are contributing too".

• Liker 3
Lenke til kommentar

yey da har jeg endelig fått kjøpt meg den nye hjemmedrakten, det ble med Nr 9 Torres bakpå :love: Med Premier Patches på.. dermed havnet skjorta på 70 pund.

må du betale toll og sånn anna dritt når du bestille frå utlandet?

ja det regner jeg nesten med, 25% mva + 100 kr fortollingsgebyr.

Så en dyr drakt ble det men får ikke reist til Liverpool før etter jul engang så måtte ha :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...