Rescue me Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Folkens, dere skal ikke være så kresne på damer. Det er bedre å ha mye sex med ikke fullt så bra damer, som å kun plante flagget en sjelden gang med såkalte digge damer. Dessuten, stygge jenter er vant til å jobbe litt for butikken, så de er oftere bedre i senga. Dessuten, hvor digge er alle dere egentlig? Hvis man selv er en 3er kan man ikke akkurat forvente at damer på 6+ skal være tilgjengelige. Politisk korrekthet er et fint dyr. Utseende til gutten har egentlig ganske lite å si for å få gode damer. Men de med godt utseende har ofte bedre selvtillit og dermed får de bedre damer. EDIT: Rooney er jo et fint eksempel sånn sett . Endret 6. september 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Folkens, dere skal ikke være så kresne på damer. Det er bedre å ha mye sex med ikke fullt så bra damer, som å kun plante flagget en sjelden gang med såkalte digge damer. Dessuten, stygge jenter er vant til å jobbe litt for butikken, så de er oftere bedre i senga. Dessuten, hvor digge er alle dere egentlig? Hvis man selv er en 3er kan man ikke akkurat forvente at damer på 6+ skal være tilgjengelige. Politisk korrekthet er et fint dyr. Utseende til gutten har egentlig ganske lite å si for å få gode damer. Men de med godt utseende har ofte bedre selvtillit og dermed får de bedre damer. EDIT: Rooney er jo et fint eksempel sånn sett . Ja, du har sikkert rett. Rooney er berømt og har shitloads med gryn, det er jo ikke akkurat feil det heller. Men, har ikke Rooney vært sammen med ho dama siden tidlig i tenårene eller noe slikt? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Vet ikke helt med Rooney, men Torres har vært med samme dame helt siden han var 16. Var barndomsvenner så ble de kjærester. Nå har de en datter i lag og en til på vei såvidt jeg har forstått. Endret 6. september 2010 av Jefe Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Riktig at Torres og kona venter nr. 2 ja. Leste her om dagen at det blir en gutt. I tilfelle er det vel bare å signe han først som sist 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Dette er skravletråd materiale folkens, jeg hadde faktisk allerede startet diskusjonen der. Bare for at du har stygg dame String-Emil, så trenger du ikke lage sånne unskyldninger. Neida, jeg er helt enig med deg. Gleder meg til å se kampen i kveld, skal studere midtbanen. Synd "Centao somthing" er skadet, da kunne vi sett hvilken venstreback vi kunne burde ha kjøpt. Men bra for Norge. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fabio Coentrão. Har dere vært linket til han? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jepp, vi har det, men ikke massive greier. Va vel bare navnet som poppet opp mang alle venstrebackene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg fikk lyst på ham(!) etter å ha sett ham i VM, før ryktene oppstod. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Gleder meg til å se kampen i kveld, skal studere midtbanen. Synd "Centao somthing" er skadet, da kunne vi sett hvilken venstreback vi kunne burde ha kjøpt. Men bra for Norge. Eller bare vår egen venstreback. Kunne gjort nytte for seg i kveld og i klubben vår. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vet ikke helt med Rooney, men Torres har vært med samme dame helt siden han var 16. Var barndomsvenner så ble de kjærester. Nå har de en datter i lag og en til på vei såvidt jeg har forstått. Nettopp, det sier bare litt om Torres som person. Han er ett godt forbilde, han er så trofast og lojal at halvparten hadde jo vært godt nok. Torres er 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Svært dårlig spill av Meireles i Norge - Portugal. Forventer ikke noe av han heller, siden laget hans spiller 100 % pure shit! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Meireles var blant de bedre på Portugal synes jeg. (Ikke at det sier mye). Minner litt om en "skarpere" versjon av Lucas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Så lenge Norge vinner så kan alle de andre lagene(Spania og Torres inkludert) spille som noen homofile skogsnisser fra Gjøvik. Samt ikke skade seg da, selvfølgelig. Endret 7. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skjønner ikke at du kan sammenligne de to en gang. Meireles i Liverpool tror jeg blir veldig bra, selv om landslaget hans var tragisk i kveld. Norge!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Reina har visst fått spilt for Spania i dag og gjort en megatabbe. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 oi, sluppet inn 3 mål ja. Ingen Torres fra start nei ( heldigvis ) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Var ikke tabbe, bare jævlig uflaks. Han sklei på gresset i det han skulle skyte et tilbakespill ut, så snappa Tevez den. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jo, det klassifiseres definitivt som en tabbe. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hadde han bomma på ballen eller noe sånt kunne jeg vært enig, men når han sklir på stamfoten er det mer uflaks enn noe annet spør du meg. Reina er jo veldig god med ballen i beina, så var jo ikke udyktighet som førte til det der. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Så.... Damage report? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå