Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Virker mer og mer som om dette koker bort i ingenting spør du meg. Ganske glad for det egentlig. Bare penger og ingen erstatter for Cole ville vært håpløs business fra West Ham. Babel i rent bytte tror jeg ville vært den eneste muligheten, men han blir der han er, så no deal. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 DE KAN FÅ LUCAS!!! Bare drille ham om til en spiss, og vise videoen da han rundet keeper i EL forrige sesong. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fikk visstnok 500.000 euro for Plessis. http://www.soccernews.com/panathinaikos-set-to-sign-liverpool-midfielder/59308/ Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 det jeg synes er sykt er at alle pengene vi fikk for Macherano ser ut til å gå til Mereiles og Konchesky (£13). £5M ser ut til å gå inn i de fryktelige tallene som sier at vi har solgt for £35M mer en vi har solgt for siden Januar 2009. Jeg sier ikke at vi skal bli Man City og bruke milliarder, men £12-15M pr sommer i friske transfermidler hadde vært digg. Men vi ligger på -£15M desverre. Klarer ikke engang å kjøpe en ny spiss uten å legge med en spiller ved siden av ser det ut til. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 DE KAN FÅ LUCAS!!! Bare drille ham om til en spiss, og vise videoen da han rundet keeper i EL forrige sesong. FÅ? En spiss av dette kaliberet må da verdsettes til £20M. http://www.youtube.com/watch?v=h88pLJjPWdI Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 ja hvis det ikke blir ett kjøp til så mener jeg det er skuffende vindu, hvertfall hvis babel går i di siste minuttene .. DE KAN FÅ LUCAS!!! Bare drille ham om til en spiss, og vise videoen da han rundet keeper i EL forrige sesong. FÅ? En spiss av dette kaliberet må da verdsettes til £20M. http://www.youtube.com/watch?v=h88pLJjPWdI Jeg mener minst verdt £25M Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Går mot Insua på lån med opsjon til Galatasaray ifølge Sky Sports News. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 jepp insua er bekreftet nå Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser ikke ut til at det blir noen spiss på oss. Jævlig skuffende rett og slett. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Litt tidlig å si ennå. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Litt tidlig å si ennå. er det ikke ganske klart? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Må alle kjøpene offentliggjøres før fristen går ut? Eller må avtalen være i havn innen fristen? Men ser ikke så bra ut da... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Litt tidlig å si ennå. er det ikke ganske klart? Har vel vært mange overganger som først har blitt kjent 1-2 dager etter fristen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tror klubbene kan søke om dispensasjon for forlengelse av vinduet dersom forhandlingene har kommet et stykke ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nok en sesong uten å kjøpe inn en spissmaker til Torres da. Da blir Liverpool sittenes igjen med svarteper om\når Torres blir skadet igjen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Når ja. Men N'gog har jo til tider vært frist i år, og kanskje Roy ser at Babel er i stand til å spille to kamper på rad som spiss.. Hvem vet! Men det optimale hadde selvfølgelig å fått inn en rekkekamerat til Torres. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kommer skuffet hjem å ser at vi ikke har klart å fått inn en spiss til. Skulle jo vært mulig med alle de 40 vi var linket til. Men alt i alt, må jeg si meg fornøyd med sommerens overganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Inn Jonjo Shelvey, Charlton, £1,7M Milan Jovanovic, Standard Liege, Bosman Joe Cole, Chelsea, Bosman Danny Wilson, Glasgow Rangers, £2M+£3M Fabio Aurelio, Re-signert Christian Poulsen, Juventus, £4,5M+£1M Brad Jones, Middlesbrough, £2,3M Raul Meireles, Porto, £11,5M Paul Konchesky, Fulham, Ukjent sum ut David Martin, MK Dons, Frigitt Mikel San Jose, Athletic Bilbao, £2,6M Fabio Aurelio, Frigitt Chris Oldfield, Frigitt Robbie Threlfall, Bradford City, Frigitt Yossi Benayoun, Chelsea, £6M Nikolay Mihaylov, FC Twente, £1,5M Francisco Durán, Frigitt Albert Riera, Olympiacos, £3,3M+£1,7M Diego Cavalieri, Cesena, £3M Krisztian Németh, Olympiacos, £1M Vincent Weijl, S.D. Eibar, Ukjent Javier Mascherano, Barcelona, £18M Alexander Kacaniklic, Fulham, Ukjent sum Lauri Dalla Valle, Fulham, Ukjent sum Damien Plessis, Panathinaikos, Ukjent sum 3 A-spillere(fire med Insua) ut 5 A-spillere inn. Ikke så verst Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skuffende å dårlig at vi ikke får en ny spiss. Irriterende er det også at vi re-signerer en skadeforfulgt spiller i Aurelio å leier ut Insua med opsjon på kjøp , ville heller hatt konchesky og Insua en Aurelio og Konchesky. Ikke bra at vi måtte kvitte oss med Dalle Valle å Kacaniklic for å få Konchesky heller. Salget av Nemeth likte jeg heller ikke,kunne benyttet han på benken eller sammen med Torres å byttet med N'Gog Salget av Plessis var bra,ditto skuffende er det at vi ikke klarte å bli kvitt El Zhar. Men vi har ikke hatt et så bra Transfervindu på årevis å Hodgson er mannen å takke, Rafa var jo handlingslammet ved slike sammenhenger virket det som. Blir irritert om det viser seg at Nemeth,Dalle Valle å Kacaniklic blir storspillere Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Man fikk da ryddet litt blant reservene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå