Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdsetter Babel til £10-12M , er du gal?

Han er ikke verd mer en minimum 6-8

Liverpool avslo bud på både £9M og £10M sist transfervindu.

*host* Benitez. Ikke helvete at Babel skal verdsettes til £10-12M.

Endret av Jefecito
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er han overprisa, hva har han gjort på banen som tilsier at han er verd £10-12M ?

mener du ja, Birmingham og Liverpools transferansvarlige mener han er verdt henholdsvis £10M og noen millionr mer. Av de og deg så er det knivskarpt, men tror jeg går for ekspertisen i England rundt dette spm.

Lenke til kommentar

Jeg vil beholde Babel, men da må vi bruke ham og ikke la han råtne på benken. Om planen er at han skal være sub i det fleste kampene synes jeg vi skal selge nå mens vi enda kan få litt for'n.

Vel jeg syntes ikke vi bør selge han, men ser ut som det er situasjonen. Er da ikke vits og ha spillere som ikke brukes.

Lenke til kommentar

Problemet er jo at Babel er den eneste LFC spilleren foruten Torres med fart... Dessuten trenger man spillere på benken som innehar en viss kvalitet, eller i det minste ekstremferdigheter/potensiale til å endre et kampbilde. Sådan er Babel en større ressurs enn Maxi feks og han er yngre...

Lenke til kommentar
Goal.com UK can reveal that Liverpool had accepted a £5million offer from Tottenham for Ryan Babel earlier today. Carlton Cole and West Ham have somewhat confused matters.

Priser han for £5m nå? Da er vel kanskje ikke £7m og Babel for Cole(£12m) så off the mark likevel?

Ta det med en klype salt dog, for det høres ufattelig lavt ut for en spiller som Babel.

EDIT: Selv sier han dette på egen twitter :p

#LFC all The Way ...#ynwa !!!
Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...