Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja Ngog har startet sessongen veldig bra, ser veldig selvsikker ut.. Har fått sansen for han så spørs om det blir no spiss inn idag da... Har jo Pacheco i bakhånd.. Men synes det er på tide å prøve Skrtel og Agger fast bak. Jeg mener Carra ikke holder så bra mål lenger, selv om han blør for drakta.

Lenke til kommentar

Men synes det er på tide å prøve Skrtel og Agger fast bak. Jeg mener Carra ikke holder så bra mål lenger, selv om han blør for drakta.

Det er dessverre sant. Det bør være slik at de til en hver tid beste skal spille. I dag er ikke Carra bedre enn Skrtel og Agger.

Lenke til kommentar

Jeg synes N'Gog bare spiller bedre og bedre så jeg tror vi skal slite med å få inn noen bedre enn han for de midlene vi har nå.

Hvilke midler er det vi har nå? Både Gomez og Cole er bedre enn N'Gog, dog David kan bli bedre enn dem begge en eller annen gang. Dessuten er det for tynt på spissplass i form av kvalitet. FORVENTER at vi får inn 1 spiss og 1 back i dag. Jeg har hatt sansen for Ngog da jeg så han score i sin aller første kamp mot Glasgow Rangers. Også sett mye av han på reservelaget, derfor forsvart ham når enkelte her inne skulle halshugge ham etter et skuffende resultat. Wh1te mente jo at han lignet for mye på Crouch, mens jeg synes han er litt mer Torres aktig.

Lenke til kommentar

Men synes det er på tide å prøve Skrtel og Agger fast bak. Jeg mener Carra ikke holder så bra mål lenger, selv om han blør for drakta.

Det er dessverre sant. Det bør være slik at de til en hver tid beste skal spille. I dag er ikke Carra bedre enn Skrtel og Agger.

Og vi pleier å spille med Carra og Skrtel sammen og de er faktisk ganske like, ingen av dem er så gode med ballen i beina, tar en del klønete taktlinger. Synes Agger og Skrtel hadde vært ett mye mere stabilt midtstopperpar. Mener vi kan ikke spille med Carra bare fordi det er Carra. Som jeg synes vi gjør nå

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde foretrukket en spiss på lån for å være ærlig. Da hadde en på en måte ikke dyttet N'Gog helt ut i kulda.

Jeg syns også det er mest riktig med tanke på eiersituasjonen. Skulle det vise seg at vi får nye eiere i løpet av året/sesongen så har vi bare lånt en spiller en sesong og en kan heller kjøpe noe bedre og mer permanent til neste sesong.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tingen er vel at Liverpool må ha spillere som kan gjøre noe i år.

Carlton Cole og Konscheksjkjy er begge kvalitetspillere som har bevist at de tar nivået i Premier League mer enn godt nok. Carlton Cole vil gjøre livet veldig mye lettere for Torres.

Lenke til kommentar

Hmm..

Da har vi Meireles, Konchesky, Joe Cole, (Poulsen) og evt Carlton Cole..

Poulsen får nøye seg med en parentes..

Er det flere da?

Wilson har jo kommet inn og vil vel få spilletid i Ligacup og Europaleague.

Dessuten har Jovanovic blitt brukt en god del allerede og ser ut til å bli blant de 14-16 mest brukte spillerne i år.

Må heller ikke glemme Brad Jones som er vår nye andre keeper som vil få spille i LC/EL.

Håper virkelig vi kan klare å hente C.Cole og kvitte oss med Lucas. Håper vi beholder Babel eller bytter han direkte mot C.Cole og max £1-2M. Verdsetter Babel til £10-12M og C.Cole til £12-14M. Ryktet om Babel+£8M for C.Cole er hinsidies overpris for Cole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...