Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Vi har også Joe Cole. Om vi får inn Carlton Cole eller en annen god spiss så mener jeg at vi burde spille med to reine spisser i en 4-4-2.

Reina

Johnson - Carragher - Agger - Konchesky/Aurelio

Kuyt - Gerrard - Meireles - J.Cole

Torres - C.Cole

Noe sånt. Må si at det laget der ser slett ikke så verst ut. Har klokketro på Meireles.

Smågal is the man.

Endret av Jefecito
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg har kommet frem til at jeg vil se en startelver med utgangspunkt allà dette når hele spillertroppen er klar:

----Reina----

Johnson-Carragher-Agger-Aurelio/Konchesky

----Meireles-Gerrard----

Maxi----Cole----Babel

----Torres----

Her er Reina selvskreven. Forsvaret gir seg nesten selv, med Skrtel som kan få matching og Kyrgiakos som god backup. Backene er vel også greie, med Kelly og den av venstrebackene som ikke får spille som andre løsninger.

Midtbanen med Gerrard og Meireles gir seg vel også nesten selv. Ved skader og enkelte kamper kan Lucas/Poulsen bekle den ene plassen. Dette åpner også for å flytte Gerrard hakket frem og Cole på en av kantene.

Maxi vil jeg se fordi det er en god spiller som har prestert bra de gangene han har vært på banen, i tillegg til at han er vår beste og mest naturlige kanttype atm. Cole bak Torres sier jeg inntil videre, men som sagt kan han også benyttes på kanten hvis det skulle vise seg å fungere best. Satt opp Babel på venstre, men i denne treeren er det i mine øyne åpent for en del rullering. Maxi kan spille på begge kantene, Cole kan spille i alle tre rollene. Dette kan åpne for Kuyt inn på høyre, samtidig som jeg vil se Pacheco få prøve seg regelmessig.

Torres på topp, nuff said.

Ble kanskje litt rotete, men håper de som er interessert skjønner litt av hvordan jeg tenker.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Liker det jeg ser, Termo. Selv om vi alle vet det er urealistisk kan det likevel være interessant å diskutere det.

Selv vil jeg ha Carra og Kyrre som backup for Skrtel&Agger <- som jeg vil skal danne vårt midtstopperpar. Kjære Jamie er ikke som Scholes og Giggs, dessverre - var jevnt over dårlig i fjor også. Aurelio skal bekle VB med sin pene venstrefot.

Vil helst ha Maxi som sub. Var en av våre bedre forrige kamp, men etter mitt syn atlfor ofte usynlig i mange kamper. Vil ha Babel på høyre, Jova på venstre.

Da ender jeg opp slik..

Reina

Glenny - Skrtel - Agger - Aurelio

Mereiles - Gerrard

Babel - Cole - Jovanovic(Pacheco 55')

Torres

Når Pacheco kommer inn glir Cole ut på venstre.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Vel, han har vært like god som noen annen på laget til nå i sesongen. I tillegg er han 3 ganger raskere en Maxi. Det kan komme til god nytte. Tipper Maxi har problemer i løpsdueller med Carra på trening liksom. :p

Men som jeg sa tidligere - Synest Maxi 90% av tiden han spiller er usynlig og til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Artikkel angående Masche i .no

- Liverpool vil alltid ha plass i mitt hjerte Mascherano er glad for å ha gjennomført sin drømmeovergang til Barcelona. Han opptrådte alltid 100% profesjonelt i Liverpool, og ingen må tvile på det. Barcelona får ikke oppgi overgangssum. Av Frank H. Larsen Javier Mascherano ble presentert som Barcelona-spiller på Camp Nou tidligere, og avviserr at han hadde problemer med Liverpool-manager Roy Hodgson. Mot manchester City ønsket ikke midtbanespilleren å spille fordi han hadde tankene retett mot en overgnag til Barcelona. - Jeg viste i Liverpool at jeg alltid er 100 prosent profesjonell. Ingen kan tvile på det. Mot Manchester City var jeg ikke i stand til å spille. Jeg snakket med manageren og han forstod meg. Det var bedre for laget. - Jeg har aldri hatt problemer med den nye manageren. Jeg aksepterte hans ordre, og Roy Hodgson kan bekrefte det. Mine lagkamerater visste at det var min avgjørelse og sa ingenting om det til meg. - Liverpool vil alltid være i mitt hjertet, men min tid der er forbi. Nå er det tid for en ny utfordring. Jeg har ikke forlatt Liverpool for Barcelona på grunn pengene, bare for sportslige årsaker. Javier Mascherano ønsket seg bort fra Liverpool allerede i fjor sommer. - I fjor var det en skuffelse fordi jeg ikke fikk dra, men i år er jeg veldig glad. I fjor kunne jeg ikke reise. De kvittet seg med Alonso og jeg måtte bli. Liverpool har vært noe ekstraordinært i mitt liv, og jeg nøt å spille for en av de beste lagene i historien, men i dag vil jeg ikke snakke om det. - Jeg har stor kjærlighet til fansen, klubben og alle vennene jeg har på laget, så jeg vil alltid ønske det beste for Liverpool. - Roy Hodgson kjenner sannheten, men jeg vil ikke snakke om noe av det. En dag vil jeg fortelle alle det fordi det har blitt fortalt løgner om meg, Liverpool kommer alltid til å finnes i mitt hjerte, men min tid der er over, og det er nå på tide med en ny utfordring. Mascherano karakteriserer klubbskiftet som en drømmeovergang til tross for at han har gått ned 20% i lønn. - Dette er en drøm som går i oppfyllelse for meg. Jeg er både glad og stolt over å slutte meg til en klubb som har vunnet alt. Jeg skal bringe det samme til denne klubben som jeg har tilført de andre jeg har spilt for: oppofrelse og vilje til å hjelpe. Jeg håper å tilpasse meg de nye omgivelsene så fort som mulig. - Da jeg tok denne beslutningen, var jeg ikke i tvil. Jeg vil tape penger, men jeg får andre ting. Jeg gir opp pengene hvis det er for en sak som dette. Barcelonas visepresident Josep Maria Bartolomeu fortalte på pressekonferansen at de hadde fått beskjed av Liverpool om å ikke offentliggjøre overgangssummen for Mascherano. Spilleren tar over draktnummer 14 etter Thierry Henry. Kilder: AS, The Mirror

Im gonna be sick :sick:

Om Liverpool var i hjerte ditt så ødelegger du ikke en storkamp fordi du ikke evner å spille fotball og kukdrømme om Barca samtidig.

Gikk ned 20% i lønn? REALLY?! Liverpool er i økonominød, og først NÅ går du ned i lønn?

Liverpool i mitt hjerte my ass. I'm freaken done with argentiniens. (Aldri likt maxi heller, men han skal få the benifit of doubt). Håper Real og Alonso vinner i år...

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Har vel litt penger om ikke eierne har tatt noe, men Meiereles kosta noen millioner han også da. :)

Edit: Fortsatt uenig Smågal (!). :p Er ikke i tvil om at han er en god spiller, men han har vært søppel til nå. PDD vil jeg heller starte med Babel, Maxi OG Pacheco foran han, så kan han få matching som sub. Akkurat nå de første rundene (spesielt siden vi skal opp mot United om to runder) setter jeg poeng i PL foran matching av en som helt klart er ute av form.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Ja er vel det beste. ;) Er helt sikker på at Pacheco hadde gjort en minst like god jobb som Jova, skal ikke så mye til. :) Så og si alle innhopp og kamper Pacheco har spilt for førstelaget har vært gode og han har til tider løfta laget når han har kommet inn. Andre lag bruker slike unge spillere i fleng, hvorfor tar ikke vi sjansen oftere? Men kommer så klart an på kampen. Mot United ville jeg helst hatt Babel og Kuyt på kantene, Cole bak Torres, og Gerrard og Meireles på midten. :)

Lenke til kommentar

Med Pacheco på banen kunne vi faktisk vunnet mot Man Utd. Han hadde eid Vidic. :thumbup: Med formen vår nå har jeg heller liten tro på seier på Old Trafford, det skal ekstremt mye til. Når det er sagt lever de kampene sitt eget liv så form vil ikke nødvendigvis ha så mye å si når man er igang med kampen. Men å drømme om 4-1-kampen igjen skal litt til.

Angående Mascherano så er jeg ferdig med han. Jeg respekterer hans ønske om å skifte klubb av personlige årsaker (hvis det nå var sant), men er ekstremt skuffet over måten han tvang gjennom overgangen på. Ikke den spilleren jeg vil ha i klubben hvert fall. Men jeg hater ham heller ikke så mye at jeg brenner drakten hans, vil bare bli brukt betraktelig mindre enn de virkelige heltene i Liverpool FC. :)

Lenke til kommentar

På tide å la Wilson vise om han er noe tess kanskje?

Han spilte jo fast for Rangers, så han kan jo ikke være dårlig.

Torres, Pacheco og Amoo mot United. Haha, Vidic hadde blitt både parkert og svimmel. :p

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...