Suburbian Hero Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Nå som jeg faktisk begynte å like Lucas litt, well fuck it. Inn med Inler nå, så er Hodgson den nye helten min . Jotun: Priceless kommentar :!: Edit: Skulle sitere Daglsih her, men forumet er klikk. Endret 29. august 2010 av WCH Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/photos-our-new-no-4-at-anfield Vakre bilder fra mottakelsen av Meireles. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg synes synd på Lucas, jeg er overasket over hvor sterk han har vert pyskisk i den vanskelige perioden han har vert igjennom. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Lucas Leiva ønsker å forlate Liverpool til fordel for en London-klubb eller et land som Spania ettersom familien ikke har klart å finne seg til rette på Merseyside. Sky Sports FUCK YEAH!!! Fram med lommeboka, Arsène! 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Dere skal få'n, og £5m som takk. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det som er det rareste er at det ikke går noen rykter om at inter skal ha Lucas.... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Tipper det kommer til å skje mye til tirsdag kl 19. Er det sant at Lucas vil vekk? En av kommentatorene nevnte det under kampen i dag også. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Tipper det kommer til å skje mye til tirsdag kl 19. Er det sant at Lucas vil vekk? En av kommentatorene nevnte det under kampen i dag også. Om det er sant eller ikke er vanskelig å si, men ryktene sier nu så, skal vist være Sky som har meldt det. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 lucas med i byttehandel mot Charlton Cole er en våt drøm hehe Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 lucas med i byttehandel mot Charlton Cole er en våt drøm hehe Joda hadde vært greit å kvitte seg med Lucas, men vet ikke hvor lyst jeg har på C. Cole. Han er en stor og sterk spiss, men syns han score litt for lite. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 jaja litt sant det men må huske at han spiller på ett ganske middelmådig lag da. seff blir han bedre med gode spillere rundt seg også selv om vi så ut som west ham i dag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) @Skagen, jeg forstår ikke at de på død og liv skal skitne til navnet på sponsoren på den drakta? Kan du se for deg de ville gjort det samme med Carlsberg? På den annen side, det er ikke første gang jeg ikke er imponert over SOS. Edit: "En av de som det har blitt hvisket om kan være på vei bort er Lucas". - Jeg vil anta at dersom noen tilbød £20M for ham og han ønsker å gå, da kan det være at vi vurderer det! Morrsom manager vi har fått inn gitt. Endret 29. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 SOS har ingen ting med den drakta å gjøre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Det snakkes litt om kanskje Cole mot Lucas og/eller Babel i de indre rekker i West Ham. Offentlig har vel West Ham sagt at man ønsker £10m cash for han, mens Liverpool bare er villige til å strekke seg til £7m. Tror kanskje et bytte mellom Babel og Cole kunne vært nyttig for begge parter. Carlton er ufattelig sterk og flink til å holde ballen oppe i angrepet helt alene. Han er som en Carew med bedre teknikk og litt lavere fart, med kanskje et potensial til å bli en litt bedre avslutter i tillegg. Nå er det ikke slik at han har fått få sjanser til å score, for mot Bolton var det 3-4 anledninger Cole ble spilt fint fram. Tror likevel at Cole fungerer bedre sammen med Torres enn som en erstatter når han er ute med skade. Sammen med en klassisk målscorer tror jeg Cole kunne dannet et fryktet spisspar, dette er noe jeg gjerne skulle ønsket i West Ham, og som kunne vært oppfylt hadde Dean Ashton holdt seg skadefri. Cole har sløst en del med sjansene i det siste og ikke vært på topp scoringsmessig, men totalt sett over de siste 3 årene tror jeg ikke man finner særlig bedre målscorer utenfor topp 8 annet enn Bent. Selv ønsker jeg veldig gjerne å beholde Cole i West Ham, siden jeg tror han kunne gjort/kan gjøre en fantastisk jobb med riktige forutsetninger. En klar kandidat til landslagsplass, og en veldig god spiller i form. Har slitt litt med dårlige knær som hvertfall har ødelagt litt i de siste 2 sesongene. Babel i bytte er kanskje ikke helt meg imot, siden jeg også tror Babel kan ha godt av et miljøskifte. Endret 29. august 2010 av Maefteda 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Egentlig er jeg ikke så sikker på om jeg vil ofre verken Lucas eller Babel for Cole.. I Liverpools situasjon er tap av en spiller en svekkelse av troppen, særlig hvis man bytter en svært anvendelig angrepsspiller eller boks-til-boks-midtbanespiller mot en ren tanksenter. Jeg vil gi Lucas denne sesongen på å bevise sine kvaliteter. Dersom det ikke skjer store endringer i spillet hans fra i fjor kan an godt forlate klubben neste år. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg takker gjerne ja takk til Carlton Cole. Har alltid hatt sansen for ham og i tospann med Torres kunne det blitt noe veldig spennende. Må gjerne sende Lucas motsatt vei for min del. Vil aller helst beholde Babel, men går det ikke så kan man gi han i bytte. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Forsvinner Babel så er spillerne som kommer til å bli brukt på venstreving Jovanovic (kaller han bare headless chicken heretter), og Aurelio. Det bekymrer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå