Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Skagen, jeg forstår ikke at de på død og liv skal skitne til navnet på sponsoren på den drakta? Kan du se for deg de ville gjort det samme med Carlsberg? På den annen side, det er ikke første gang jeg ikke er imponert over SOS.

Edit:

"En av de som det har blitt hvisket om kan være på vei bort er Lucas".

- Jeg vil anta at dersom noen tilbød £20M for ham og han ønsker å gå, da kan det være at vi vurderer det!

Morrsom manager vi har fått inn gitt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Det snakkes litt om kanskje Cole mot Lucas og/eller Babel i de indre rekker i West Ham. Offentlig har vel West Ham sagt at man ønsker £10m cash for han, mens Liverpool bare er villige til å strekke seg til £7m. Tror kanskje et bytte mellom Babel og Cole kunne vært nyttig for begge parter.

Carlton er ufattelig sterk og flink til å holde ballen oppe i angrepet helt alene. Han er som en Carew med bedre teknikk og litt lavere fart, med kanskje et potensial til å bli en litt bedre avslutter i tillegg. Nå er det ikke slik at han har fått få sjanser til å score, for mot Bolton var det 3-4 anledninger Cole ble spilt fint fram.

Tror likevel at Cole fungerer bedre sammen med Torres enn som en erstatter når han er ute med skade. Sammen med en klassisk målscorer tror jeg Cole kunne dannet et fryktet spisspar, dette er noe jeg gjerne skulle ønsket i West Ham, og som kunne vært oppfylt hadde Dean Ashton holdt seg skadefri. Cole har sløst en del med sjansene i det siste og ikke vært på topp scoringsmessig, men totalt sett over de siste 3 årene tror jeg ikke man finner særlig bedre målscorer utenfor topp 8 annet enn Bent.

Selv ønsker jeg veldig gjerne å beholde Cole i West Ham, siden jeg tror han kunne gjort/kan gjøre en fantastisk jobb med riktige forutsetninger. En klar kandidat til landslagsplass, og en veldig god spiller i form. Har slitt litt med dårlige knær som hvertfall har ødelagt litt i de siste 2 sesongene. Babel i bytte er kanskje ikke helt meg imot, siden jeg også tror Babel kan ha godt av et miljøskifte.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Egentlig er jeg ikke så sikker på om jeg vil ofre verken Lucas eller Babel for Cole.. I Liverpools situasjon er tap av en spiller en svekkelse av troppen, særlig hvis man bytter en svært anvendelig angrepsspiller eller boks-til-boks-midtbanespiller mot en ren tanksenter. Jeg vil gi Lucas denne sesongen på å bevise sine kvaliteter. Dersom det ikke skjer store endringer i spillet hans fra i fjor kan an godt forlate klubben neste år.

Lenke til kommentar

Jeg takker gjerne ja takk til Carlton Cole. Har alltid hatt sansen for ham og i tospann med Torres kunne det blitt noe veldig spennende. Må gjerne sende Lucas motsatt vei for min del. Vil aller helst beholde Babel, men går det ikke så kan man gi han i bytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...