Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært noe det. Om han så ikke har hatt en trening med laget og kanskje ikke er i beste form må det være bedre enn Lucas eller Poulsen. :p

Jeg håper (merk: håper, har ingen tro) på dagens lag:

Reina

Johnson - Agger - Skrtel - Aurelio

Kuyt - Meireles - Gerrard - Babel

Torres - Pacheco

Jeg kom. Synd det aldri skjer. :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ettersom jeg har kjennskap til Meireles kan jeg med tungt hjerte skrive at dere har køpt en meget habil fotballspiller denne gangen. Han er nok ikke helt hva dere trengte i form av en kreativ ballfordeler, men i motsettning til den danske bøssa og Lucas har han mye å fare med offensivt. Meireles minner meg egentlig litt om en ung Lampard med sine sene innløp i motstanderens boks. I likhet med fat Frank er han ikke spesiellt toneangivende med ball dypere i banen dog, noe Liverpool virkelig hadde trengt.

Paul Konchesky derimot. Helt grei spiller, men han har jo ikke i nærheten av hva som trengs for å ukentlig levere varer på øverste hylle. En merkelig overgang til tross for at LFC desperat trengte en back.

Lenke til kommentar

Var vel snakk om at Mero spiller mot Birmingham? Men hadde vært jævlig ålreit å se han i dag, absolutt. Veldig fornøyd med denne signeringen. Ikke en stjernespiller av rang, men en meget god spiller som jeg tror passer veldig godt i klubben.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Er nesten villig til å garantere at han ikke er i troppen i dag. Han skrev under i går kveld og har etter alt å dømme ikke trent med laget i det hele tatt.

Er forresten helt enig alt det andre du skriver, veldig spennende spiller som jeg er positivt innstilt til. Synes både signeringen i seg selv og måten det har blitt gjort på er veldig tilfredsstillende. Det at han er en annen spillertype enn Mascherano (mer box-to-box orientert virker det som), ser jeg på som utelukkende positivt, det betyr både at vi får en spiller som kan være med fremover i de fleste kamper (her var Masche veldig begrenset) i tillegg til at vi selv ved skader, nå har sjanse til å unngå killer-combos allà Lucas-Masche på midten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...