guttorm Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Lurer på om han kan spille i ettermiddag? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det hadde vært noe det. Om han så ikke har hatt en trening med laget og kanskje ikke er i beste form må det være bedre enn Lucas eller Poulsen. Jeg håper (merk: håper, har ingen tro) på dagens lag: Reina Johnson - Agger - Skrtel - Aurelio Kuyt - Meireles - Gerrard - Babel Torres - Pacheco Jeg kom. Synd det aldri skjer. 2 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Virker vertfall som Hodgson er dobbelt så effektiv i transfervinduet som Rafa, med Rafa ble vi alltid forseint ute. Om vi får inn en brukbar spiss nå,så kan vi ikke forvente mere Endret 29. august 2010 av ogger Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ettersom jeg har kjennskap til Meireles kan jeg med tungt hjerte skrive at dere har køpt en meget habil fotballspiller denne gangen. Han er nok ikke helt hva dere trengte i form av en kreativ ballfordeler, men i motsettning til den danske bøssa og Lucas har han mye å fare med offensivt. Meireles minner meg egentlig litt om en ung Lampard med sine sene innløp i motstanderens boks. I likhet med fat Frank er han ikke spesiellt toneangivende med ball dypere i banen dog, noe Liverpool virkelig hadde trengt. Paul Konchesky derimot. Helt grei spiller, men han har jo ikke i nærheten av hva som trengs for å ukentlig levere varer på øverste hylle. En merkelig overgang til tross for at LFC desperat trengte en back. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) King Kuyt of the dancefloor http://www.youtube.com/watch?v=RvkVhrldFJI Endret 29. august 2010 av Termo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Var vel snakk om at Mero spiller mot Birmingham? Men hadde vært jævlig ålreit å se han i dag, absolutt. Veldig fornøyd med denne signeringen. Ikke en stjernespiller av rang, men en meget god spiller som jeg tror passer veldig godt i klubben. Endret 29. august 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Er nesten villig til å garantere at han ikke er i troppen i dag. Han skrev under i går kveld og har etter alt å dømme ikke trent med laget i det hele tatt. Er forresten helt enig alt det andre du skriver, veldig spennende spiller som jeg er positivt innstilt til. Synes både signeringen i seg selv og måten det har blitt gjort på er veldig tilfredsstillende. Det at han er en annen spillertype enn Mascherano (mer box-to-box orientert virker det som), ser jeg på som utelukkende positivt, det betyr både at vi får en spiller som kan være med fremover i de fleste kamper (her var Masche veldig begrenset) i tillegg til at vi selv ved skader, nå har sjanse til å unngå killer-combos allà Lucas-Masche på midten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Les litt på .tv, der står det at han skal sitte på tribunen under kampen og blir presentert for fansen før matchen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Trezeguet er fristilt fra Juventus. Kan dette være en spiller for oss? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Han var dritgod på det eg spilte som nå til dags vil være FM, litt usikker, men tror det het CM da? Men han scorte ikke så mange mål som man skulle ønske. Slå til! Tror det var 98 versjonen eg spilte. Den og 94. 94 var RÅ! 1 Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 mer rykter om Cole i dag også håper inderlig det blir han engelsk, sterk, kan spille alene på topp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Satser på at du tenker på Carlton Cole, er et par sterke engelske Cole'er der ute. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 ja hehe er jo han som blir linket hele tia. Noen som vet hva som skjer med insua egentlig? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Lucas Leiva ønsker å forlate Liverpool til fordel for en London-klubb eller et land som Spania ettersom familien ikke har klart å finne seg til rette på Merseyside. Sky Sports Endret 29. august 2010 av Dalglish 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Håper dette ikke er en spøk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Veldig så fort man "ikke finner seg til rette" når man ønsker seg bort fra klubben. Føler det argumentet brukes i enhver situasjon for tiden. Man liker seg ikke i byen, men elsker klubben.... Å nei! TENK HVIS HAN NEKTER Å SPILLE???? 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Veldig så fort man "ikke finner seg til rette" når man ønsker seg bort fra klubben. Føler det argumentet brukes i enhver situasjon for tiden. Man liker seg ikke i byen, men elsker klubben.... Å nei! TENK HVIS HAN NEKTER Å SPILLE???? 3 Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Reina Johnson Carragher Skrtel Agger Kuyt Poulsen Lucas Jovanovic Gerrard Torres Skjønner ikke hvorfor agger blir brukt som venstreback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå