Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nå bekreftet at Raul Meireles har skrevet under på en 4-årig kontrakt, noe som burde varme enhver Liverpool-supporters hjerte. Det ser også ut til at problemet vedrørende venstreback-posisjonen løser seg, i form av Konchesky. Dette er meget godt nytt, og jeg føler at ting begynner å ordne seg - sakte men sikkert. Det eneste som kan forbedre dagens situasjon er en signering á la Ola Toivonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stats på Meireles fra VM:

Kamper spilt: 4

Mål: 1

Assist: 1

Skudd: 8 (Nr. 2 for Portugal, bak Ronaldo)

Pasninger: 177 (Completion rate 63%)

Lange pasninger: 30

Fouls: 9 (Mest av de portugisiske spillerne, men ingen kort)

Solo runs: 8

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår er deres vaklende ønsker, ihvertfall som jeg har sett. Det virker ikke som det er noen ønskesigneringer (...Av den seriøse typen)? Det har bare vært snakk om god nok bredde i troppen fremfor kvalitet, føler jeg.

Ola Toivonen, en Svensk landslagsspiller som har gjort sine saker bra i en respektert klubb i Eresdivisjonen, itilegg heter han Ola - Dette kan umulig være et kjøp dere virkelig ønsker?

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Vi fikk Cole, som er noe av det beste vi kan få for null kroner. Det finnes alltid noen litt ukjente og gode som er billige, men det er få som kommer meg i minne når man tar i betraktning at de skal være rimelige og tilgjengelige. Vi må bare innse at vi for øyeblikket bare kan handle på de nederste hyllene. Aller helst bør de også ha PL-erfaring, slik at de kan gå rett inn i troppen uten å risikere å bruke lang tid på omstilling. Og det er bredden i troppen som trengs opprustning, startellveren er så god som den kan bli i denne situasjonen.

Lenke til kommentar

Det er tusenvis av spillere jeg kunne tenke meg å se i Liverpool i større eller mindre grad. Jeg kunne for eksempel tenkt meg spillere som Agbonlahor, Remy, Rodallega, Hazard, Ben Arfa, osv inn i dette vinduet. Men det er ikke nødvendigvis bare til å hente spillere som dette heller, om en så skulle ha pengene.

Lenke til kommentar

Derfor tilførte jeg "Av den Seriøse typen". Men hvorfor akkurat disse spillerne, ingen av dem har noen røtter eller tilknytning til klubben? Bare gode talenter eller allerede etablerte spillere. Nå skal ikke jeg dømme så altfor mye på akkurat spillerne, men jeg etterlyser litt mer frierier til enkelt spillere, og ikke en liste med en rekke navn dere "godt kunne tenke dere i klubben".

Lenke til kommentar

For å være ærlig skjønner jeg ikke hva du vil få ut av dette, men okei. Nei, jeg har ingen enkeltspillere jeg virkelig frir til akkurat nå. Det er mange gode spillere å velge mellom og en haug som kan gjøre en god jobb i Liverpool, men det er ingen jeg kommer på som virkelig står seg ut når det kommer til ferdigheter, tilgjengelighet og overkommelig pris for oss. Spillere med røtter eller tilknytning til klubben? De spiller jo enten i klubben nå, eller er solgt fra klubben av en grunn, og da er det lite sannsynlig at de kommer tilbake igjen. :huh:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Liverpool er jo en stor klubb, det er nok veldig mange som holder med Liverpool. ;) Men for å være ærlig kommer jeg ikke på så mange scousere som er gode nok for Liverpool, som ikke spiller der. Du har jo Kevin Nolan som er fra Liverpool og er/var Liverpool-supporter. Men han er ikke en jeg ønsker i klubben. Det er så klart viktig å ha spillere med tilknytning til klubben, men da håper jeg heller noen av de lokale ungguttene kommer seg opp på laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...