Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Aquiliani håper han får bli i Italia. Gutten vil tydligvis ikke spille på Liverpool etter låneavtalen. ''- England var en flott erfaring, men jeg er her for å bli,'' sier kødden til Skysports. Egentlig ikke så rart, siden verken Roy eller Rafa hadde spesielt lyst å bruke han. http://liverpool.no/newspg.aspx?id=25767&zone=1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Dere har visstnok signert Meireles. Kan bli god. Kanskje Lucas droppes nå? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Skulle akkurat til å melde fra om Meireles jeg også. Knallsignering evt! Edit: Og Pache har forlenga kontrakta. Plutselig snudde det litt igjen! Om Meireles-saken er for real da. Endret 27. august 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Was?, selge Dalla Valle og Kacaniklic ? Nå går det faen meg over alle støvleskaft! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Wtf skjer nå a! Konchesky og Meireles inn, Dalla Valle og Kacaniklic ut? Gir vi bort Dalla Valle for å få Konchesky så kan Hodgson gå og dra seg. http://www.guardian.co.uk/football/2010/aug/27/liverpool-sign-raul-meireles-porto Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Rart det ikke står noe om Meireles på newsnow/liverpool. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ligger litt symbolikk i dette bildet. Get the fuck out Masche. 4 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ja, hva skjer? Forandringene i ungdomsakademiet er en av de positive tingene som er igjen etter Benitez og nå selger de unna så mange av de lovende ungdommene. Kan vel kanskje låne Dalle Valle ut til Fulham, men tror ikke vi burde selge han. Hvertfall ikke enda. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Vel vel, nok en sør-amerikaner som viser null takknemlighet og slett profesjonalitet. Er jeg sjokkert? Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Later ivertfall til å ha kontroll på United: 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, det er definitivt et problem med spillere som ikke har noen klubbfølelse og som er direkte uprofesjonelt. Jeg vet ikke om det er noen statistikk på at de er litt slakkere lenger sør på dette, men det føles absolutt sånn. Det er forjævlig at spillere har så mye makt, det fører jo til at kontrakt nesten er unødvendig for klubbens del. Men det skjedde tydeligvis mye nå. Både Konchesky og Meireles skal visstnok være veldig nærme. Det er positivt i så fall. Konchesky er vel ingen klassespiller, men stabilt solid, og det er ingen tvil om at vi trenger noe mer solid på venstreback. Meireles er det lenge siden jeg så noe av, men han er vel en god spiller? Vi trenger hvert fall noe bedre på midtbanen. Er han offensiv eller defensiv i utgangspunktet? Samtidig signerer Pacheco ny kontrakt, det er bra. Men jeg ser helst at vi beholder de lovende ungguttene. Vi får så lite penger for dem nå uansett. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Faen meg latterlig å selge spillere som Nemteh, Dalle valle osv for små penger. Rart de ikke gir bort Pacheco while their at it, det gjør meg rett og slett forbanna. Nemeth og Pacheco skulle i sammen meg NGog vert jevnlig på førstelaget i år. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Faen meg latterlig å selge spillere som Nemteh, Dalle valle osv for små penger. Rart de ikke gir bort Pacheco while their at it, det gjør meg rett og slett forbanna. Nemeth og Pacheco skulle i sammen meg NGog vert jevnlig på førstelaget i år. +1000000000000000000000, agreeeeeeeed. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hodgson er irritert fordi Benitez prøvde å hente Mascherano og Kuyt, men det er greit at Hodgson henter Konchesky liksom? Hvilken dobbelmoral! Når det er sagt så har jeg lenge hatt sansen for spilleren Konchesky, så tror ikke dette er en så dum signering. Men Dalla Valle og Kacaniklic motsatt vei er jo helt meningsløst, hvis det ikke er snakk om utlån, men det virker jo ikke slik. Meireles inn også? Tror det ikke før jeg ser det. Akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg synes om Hodgson. Dette var veldig mye å fordøye på veldig kort stund. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Enig som mange sier at det er unødvendig å selge unggutter. Håper Valle blir lånt ut, det har jeg faktisk ingenting imot. Litt matching i PL for Fulham er bare positivt slikt jeg ser det, siden han neppe blir å få mye (om noe) PL-spill for LFC iår. Konchesky syntes jeg er en drittspiller av det jeg har sett, men jeg har jammen meg ikke sett mange Fulham-kamper da. Sist mot United var han trash iallfall, slo ikke et eneste godt innlegg. Men men, sikkert bedre enn med Agger på venstreback. Når jeg hørte om Meireles ble jeg derimot mye mer positivt overrasket! Mye penger, men jeg tror han er verdt det. Tror han kan fungere bra med forhåpentligvis Gerrard på midten, og eller gi Gerrard hvilepause i ny og ne, og steppe inn med CP eller L(o)L.. EDIT: Heheh, søkte på wiki etter mer info om Meireles, og der står det faktisk at han er klar for Liverpool, og har fått draktnummer 3, allerede! Om Konchesky også blir klar, kan førsteellveren bli: Reina Johnson - Skrtel - Agger - Kon Kuyt - Gerrard - Meireles - Jovanovich Cole - Torres Her kan vi eventuelt sette Cole på en av vingene, og sette en spillesugen NGog på topp. Endret 27. august 2010 av CCola Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hodgson er irritert fordi Benitez prøvde å hente Mascherano og Kuyt, men det er greit at Hodgson henter Konchesky liksom? Hvilken dobbelmoral! Forskjellen er at den ene parten har signert en klausul på det etter sigende, den andre har hatt en bemerkning i media. Men ja, et poeng selv om jeg ikke har hørt så mye mutring fra Fulham sin side. Så det kan jo hende dette faktisk ble tatt som god fisk for dem. Men igjen, jeg har ikke vært skikkelig på nett på over en uke, så kan hende det er full krig. 2 Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 3 mill pund + kacaniklic og Dalla Valle for Konchesky? Jeg vil nødig miste Dalla Valle ihvertfall. Har tro på at han faktisk kan bli god. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Tror £3M eventuelt inkluderer spillerne, slik jeg har forstått det. Altså £3M totalt, som utgjør penger og de to. Håper dog det ikke stemmer eller at det ikke går i orden. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Noen som har sett Meireles over flere kamper, som har et bilde om hvordan han er en spiller? Har selv ikke sett så mange kamper av han, i hvertfall ikke hvor han har utmerket seg på noen spesiell måte. Men ut av den lille informasjonen jeg har til nå om han, så virker han som en spennende spiller. Edit: Ser også det er snakk om at Ayala kan være på tur på lån til Hull, noe jeg håper går i orden, tviler på at Ayala vil få så mye spilletid for Liverpool denne sesongen, og tror det kan gjøre Ayala godt å få matching i en engelsk liga, selv om det bare er championship. Endret 28. august 2010 av Blueone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå