Jotun Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hva var det Messi gjorde? Blandet seg inn i overgangsspekulasjonene, som Barcaspillere tydligvis har fått for vane å gjøre. I see! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Isåfall må jo Reina være at av det se største rasshølene som finnes? (Jfr. Fabregas-episoden). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Isåfall må jo Reina være at av det se største rasshølene som finnes? (Jfr. Fabregas-episoden). String: Ser ingen som har benektet at han er det her i tråden? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg håper virkelig en midtbanespiller blir prioritert. Burde vel ha en venstreback også, men Insua/Aurelio og til nød Agger bør være cover nok, synes jeg. Ngog har vært god denne sesongen, men vi bør ha inn en til som kan spille i tospann med Torres.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Isåfall må jo Reina være at av det se største rasshølene som finnes? (Jfr. Fabregas-episoden). String: Ser ingen som har benektet at han er det her i tråden? Nei, sikkert ikke. Men ikke desto mindre er det viktig å påpeke. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Isåfall må jo Reina være at av det se største rasshølene som finnes? (Jfr. Fabregas-episoden). Jeg synes Fabregas og "draktstuntet" var en jævlig dårlig spør fra alle som var involvert (Barcaspillerene + Reina). Og det var idiotisk å gjøre noe sånt, men synes likevel det er noe annet enn å gå ut offentlig å si hvor viktig og riktig det er at Masche kommer til Barca, mens klubbene enda er i forhandlinger. Nå var vel faktum at Masche skulle til Barca vanskelig å unngå, og ikke at det var jeg som reagerte på dette i utgangspunktet heller, men det er prinsippet jeg er imot. Jeg liker heller ikke at Barcaspillerene gang på gang bruker denne "taktikken" når det er snakk om overganger. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det her er gøy. Det som kanskje er positivt med dette er at Pacheco muligens er tiltenkt en mer sentral rolle i laget. Nå har vi Cole, Pacheco og Gerrard som kan spille i den hengende spissrollen bak Torres. Gerrard er mest sannsynlig (får vi for guds skyld håpe) tiltenkt en rolle som sentral midt sammen med Lucas eller Poulsen. På plassene til Lucas og Poulsen har vi også Shelvey og Spearing. Dette forutsetter jo da at Hodgson har planer om å fortsette med 4-2-3-1 ish formasjonen. Gerrard - Lucas/Poulsen/Shelvey/Spearing Pacheco/Cole/Gerrard Det er ikke det verste, problemet her er hvis Gerrard blir skadet (noe vi kan slå fast med en gang at han gjør) og vi må kjøre Lucas sammen med Poulsen. Da er vi buttfucked med en gang, blir som Lucas - Masche i fjor, bare at Poulsen er ti ganger dårligere enn Masche på alt han gjør. Så en sentral midtbanespiller med litt mer offensive kvaliteter enn de to ser jeg gjerne inn, men liker dårlig ryktene som har vært i det siste. Forøvrig når det kommer til spissplassen, synes jeg denne Ola Toivonen virker veldig spennende! Men igjen, hva beviser det å score hauger av mål i Nederland? Dessuten har vi Babel, Jovanovic og Kuyt som kan spille der (evt. Dalla Valle hvis det skulle klikke helt for Hodgson). Da forutsatt at vi kjører to spisser mens Torres evt. er skada. Jeg synes ikke det er noe å si på dekninga/backupen på de forskjellige plassene, men det er kvaliteten det står på. Men fakta er at vi ikke kan kjøpe spillere i øst og vest som diverse andre lag kan, så jeg tror vi må nøye oss med det vi har, muligens én spiller til inn i løpet av uka (måtte gud forby at det blir Konchesky). Vi har mulighet til å stable på plass en rimelig bra førsteellever fortsatt, men da må vi ha litt hjelp fra Hodgson, at han ikke setter Aurelio på kant foran Babel og Pacheco for eksempel. Veldig lite lurt i ligaen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Jeg sikler litt ved tanken på at vi KUNNE ha stilt som dette fremover på banen. ---Gerrard--Mascherano--- Cole--Aquilani--Pacheco ----Torres---- Da hadde vi i det minste fått se et lag som kanskje kunne klare å holde på ballen fremover på banen, i motsetning til det vi har sett innledningsvis i denne sesongen. I en slik formasjon er selvfølgelig Pacheco og Aquilani to litt usikre kort, men å bytte eks. Pacheco med Babel enkelte kamper, Maxi kunne spilt og Kuyt kunne tatt en posisjon og skjøvet Cole over i en av de to gjenværende. Endret 27. august 2010 av Termo Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Mista vertfall resepekten for Mascherano etter oppførselen i det siste, tenker på spillenekt etc . gla vi er kvitt han uansett om de blir 10.plass i år Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Napoli, Steaua og Utrecht i Europa ligaen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Så på trekningen, synes det var synd at vi ikke fikk Rosenborg eller OB, men ellers en grei gruppe. Napoli-oppgjørende kan jo bli morsomme. Men både håper og tror at EL-gruppespillet blir en arena for talentene og de som ligger i siktet rett under en plass i startelveren. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Napoli, Steaua og Utrecht i Europa ligaen God trekning, men hadde jo også håpet å få RBK. Blir nok mange unge spillere som får prøve seg, i hvertfall i gruppespillet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Bra gruppe det ja, skulle gjerne hatt Rosenborg som mange andre her, men gruppa overall er bra for vår del. Skal på papiret ha kontroll på alle disse lagene, hva som i realiteten skjer er en annen sak. Håper hvertfall unggutta får slippe til i denne turneringa. Da tenker jeg også på Dalla Valle spesielt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 RBK hadde jo vært en ålreit unnskyldning til å dra på Lerkendal siden jeg nå først bor i Trondheim, men neida. Virker som Liverpool eller RBK er kronisk vaksinert mot å møte hverandre i Europa. Sist jeg var på Lerkendal var på Iron Maiden-konsert, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Bra gruppe det ja, skulle gjerne hatt Rosenborg som mange andre her, men gruppa overall er bra for vår del. Skal på papiret ha kontroll på alle disse lagene, hva som i realiteten skjer er en annen sak. Håper hvertfall unggutta får slippe til i denne turneringa. Da tenker jeg også på Dalla Valle spesielt. Onkel Roy har jo gått ut og bekreftet at EL kommer i andre rekke, noe som lover godt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Dere hadde jo ikke akkurat noe valg mtp. Masche. Mannen var ikke proff nok til å overholde kontrakten han hadde signert og kunne aldri spille for liverpool igjen etter den episoden. Hvis Hodgson hadde vært smart nå så hadde han kjøpt Annan. Der tror jeg faktisk man kan få mye valuta for pengene. Endret 27. august 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Disse argentinerene, må holde seg langt unna dem.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hehe, jeg vil ikke si det samme Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg sikler litt ved tanken på at vi KUNNE ha stilt som dette fremover på banen. ---Gerrard--Mascherano--- Cole--Aquilani--Pacheco ----Torres---- Da hadde vi i det minste fått se et lag som kanskje kunne klare å holde på ballen fremover på banen, i motsetning til det vi har sett innledningsvis i denne sesongen. I en slik formasjon er selvfølgelig Pacheco og Aquilani to litt usikre kort, men å bytte eks. Pacheco med Babel enkelte kamper, Maxi kunne spilt og Kuyt kunne tatt en posisjon og skjøvet Cole over i en av de to gjenværende. Vil tro en oppstilling med --Gerrard----Lucas-- -Cole/Kuyt--Kuyt/Cole/Maxi--Babel/Maxi Torres er litt mer realistisk, men Roy satser vel på 442. Skulle gjerne hatt Crouch som oppspillspunkt og Torres til å løpe på andreballer fra Crouch. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Dere hadde jo ikke akkurat noe valg mtp. Masche. Mannen var ikke proff nok til å overholde kontrakten han hadde signert og kunne aldri spille for liverpool igjen etter den episoden. Hvis Hodgson hadde vært smart nå så hadde han kjøpt Annan. Der tror jeg faktisk man kan få mye valuta for pengene. Sant det, Mascherano gikk i fra å være helt i Liverpool til judas, jeg har selv kastet drakten med Mascherano bakpå. Annan kunne sikkert vært et godt kjøp hvis han ikke hadde kostet så veldig mye, har mer tro på Annan enn jeg har på Poulsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå