Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lagt ut kamptråd til søndagens kamp.

Neste uke spiller Owen for Liverpool. Hva synes folket her om det? Virker som det er veldig blanda meninger om det i begge leirer egentlig.

Jeg mener det greit at Owen stiller opp nå, ettersom det er testimonial for en venn og inntektene går til veldedighet. Jeg har ingenting imot det hvert fall. Men jeg vil aldri se Owen i klubben igjen. Selv om jeg ikke greier å legge den største barndomshelten min sammen med Fowler helt for hat, så greier jeg heller ikke like ham noe særlig etter at han gikk til Man Utd, uansett hvor lyst han hadde å gå til Liverpool. Det var en overgang som rystet sjelen min.

Lenke til kommentar

At Owen stiller for Liverpool i en testimonial for Carra er vel helt på sin plass (han kunne ikke stilt for Everton, kunne han vel?).

Jeg er helt med på hele den forræder-greia (mens han spilte for Newcastle var det helt greit) - man går rett og slett ikke til United når man er fra Liverpool og har spilt for Liverpool. Men testimonial blir noe helt annet - dette skal være et lag bestående av de beste/største spillerne Carra har spilt med, og da må Owen være med. Uansett hvor mye jeg misliker fyren.

Lenke til kommentar

Reds agree Mascherano fee

Da skulle det være endelig bekreftet. Synd at vi mister en klassespiller som Mascherano på midtbanen, men det er umulig å holde på en spiller som vil bort. Etter City-opprøret var det nok umulig at han spilte for klubben igjen.

Spørsmålet nå er jo hva i helvete vi gjør med midtbanen. Vi har jo egentlig bare Lucas, Poulsen og Gerrard på midtbane nå, om man ser bort ifra Spearing. Hodgson sa han ventet med å låne ut Aquilani til situasjonen til Masche var avklart, men tydeligvis ikke? Nå sitter vi virkelig i saksa om vi ikke henter en midtbanespiller. Blir nok Lucas og Poulsen all the way i år, fy faen så tragisk.

Lenke til kommentar

På en mandag? Fadderuke? :p

Nei, en kompis som flyttet så tok en siste kveld med han. I tillegg er det en uteplass som kjører reduserte priser på mandager så bruker å være en del folk.

Vi trenger virkelig en kreativ og ballsikker midtbanespiller med gode pasningsferdigheter. Slik jeg ser det, bør det være første prioritet da det er den posisjonen som virkelig trenger forsterkninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

[url=http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-agree- Hodgson sa han ventet med å låne ut Aquilani til situasjonen til Masche var avklart, men tydeligvis ikke?

Aquiliani ble vel lånt bort før Masche nektet å spille og oppførte seg som et drittunge som ikke fikk sjokolade på handletur med mamman sin.

Usikkert hvor mye Liverpool får for argentinerern, men satser på at alt blir brukt på spillere. Mulig Liverpool får spillere fra Barcelona også.

Hva i helevete feiler det egentlig argentinere? Mashcerano,Tevez,Messi(oppført seg jævlig). Eier ikke det landet ære?

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer at vi har fått £13M + klausuler på £4,9M, så har vi faktisk solgt Mascherano med tap!

Verste av alt er hvordan Mascherano klarte å presse ned prisen på seg selv ved å å ut i mediene, når har jeg lite peiling på hva Hodgson har igjen å kjøpe for, men den summen burde være høy, når vi må minimum ha en venstreback, midtbane og spiss.

Men når vi ser på f.eks kjøpe av Poulsen så tyder det på at vi har ca like høye ambisjoner som de har i Fulham.

Endret av Blueone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...