Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, det er jo viktig ettersom han kan spille som både ving og back. Han gir konkranse til flere spillere, og det er flott...

Edit:

Dudek gikk til Real Madrd?! Han satset jo på førstelagsfotball, men han er ikke bedre enn Iker Cassilas? I alle dager...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Jeg tror det kommer en stopper inn. Quaresma virker usannsynlig nå som Benyosi (?) og Babel er på plass.

9066031[/snapback]

Yossi Benayoun ;)

Jeg tviler også sterkt på Quaresama, han blir nok for dyr og nå som 2 vinger er signert så blir det litt unødvendig.

Lenke til kommentar

Benayoun! Nå husker jeg det i hvert fall til neste gang :)

Ja, Queresama blir for dyr og det er lite poeng nå som to nye vinger er signert. Hvis Kewell kommer tilbake i den gode gamle formen har vi en helt ny spiller i £14 millionersklassen. Og Pennant viste også gode rytmer på slutten av sesongen og var veldig god mot Wrexham sist lørdag.

Gleder meg til kampen mot Crewe i morgen da flere av de store spillerene skal få et par minutter på banen.

Jeg tror det vi mangler er en stopper. Tenk om Carragher og Agger blir skadet? Da er det total krise bak.

Lenke til kommentar

Har Hyypia, men synes fortsatt det er for tynt bak der. Tenk om både Carra og Agger skulle bli skadet da. Hvem skal spille sammen med Hyypia da? Paletta? :wee: Dessuten er det like godt å hente inn en ny midtstopper nå, er nok ikke mange sesongene før Hyypia forsvinner. ( :( ) Håper på Kompany.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...