Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi sliter i bunnen allerede, og det er ikke gøy. Hvordan laget takler det gjenstår å se, men det kan være en psykologisk knekk å havne bakpå allerede, med fjorårssesongen frist i minne. Prestasjonen vår i dag var helt elendig, og det må skje sterke ting i laget fra de to første kampene. Når det er sagt har vi spilt to av de tøffeste kampene til nå i år. Arsenal vinner vi "aldri" mot, og City borte blir blant de tøffeste kampene for alle i år. Så sånn sett skal vi ikke svartmale ting allerede, vi vil ta steg oppover. Men det er ikke en bra start med tanke på å greie en topp 4-plassering. Det er en enorm konkurranse i år.

Vi må bare heve oss jævla mye til de neste kampene, og få gang på spillet og prestasjonene. Vi skal ha 6 poeng på de to neste kampene, alt annet er for dårlig. Vi må få spillerne i form, og vi må få inn forsterkninger.

Men det er lite positivt som skjer i klubben nå, og det merkes. Oppkjøpet gikk foreløpig til helvete, Mascherano gjør opprør og nekter å spille, Cole er suspendert og Torres er ikke i form enda, samtidig som spillet slett ikke sitter. Det er vondt å se på, men vi må alle ta oss sammen og heve oss, og prøve å få klubben på rett kjøl igjen. Roy og spillerne har hvert fall en ekstremt tung jobb foran seg med tanke på å greie CL-plass i år.

Lenke til kommentar

Det blir litt for dumt når man dømmer en trener etter to kamper - to av ligaens vanskeligste kamper. Jeg er en av dem som har vært mer skeptisk til ansettelsen av Hodgson, men mener likevel tiden var inne for friskt blod i Liverpool og vil gi Hodgson sjansen. Han må få litt tid på seg, og ingen av poengtapene hittil kan klandres Hodgson, selv om treneren alltid vil være ansvarlig for prestasjonene når alt kommer til alt.

Det er ingen tvil om at uroen og bekymringene i klubben når går langt dypere enn trenerspørsmålet og prestasjonene. Det føles mer eller mindre som hele klubben er på vei ned doskåla, og det kan fort bli tilfellet også hvis noe ikke skjer på eiersiden nå.

Fucking yanks.

Lenke til kommentar

Kampen i dag var så jævlig nitrist at jeg felte en tåre. Hvor er stoltheten, innsatsen og kvaliteten? I hvertfall ikkke i Lucas og Kuyt.

Realiteten pdd er at vi kommer til å kjempe med blackburn om 10.plassen. La oss nå se kjapt over stallen. På keeperplassen er vi godt berustet. Selv om Reina nå har hatt to brølere på rad så er han en av ligaens beste.

På høgreback blir vi jævlig svake, Johnson er en katastrofe i det defansive og er en skygge av seg selv i det offansive spillet, hadde noen gode kamper i fjor tidlig i sesongen. Og vi har null dekning etter Glenny om han blir skadd.

På midtstopper har vi Carra som definitivt nå er over the top, vi så det omtrent i hele fjorårssesongen og det ser ikke lovende ut fremover. Agger er god på sitt beste, men når skal denne mannen få ut det potensialet alle LFC-supportere tror han innehar? Skeptisk på at det noen gang skjer, i hvertfall aldri på venstreback. Skrtel er en harding, men ellers ikke noe bedre en f.eks O'shea. Kyrre er pdd vår beste stopper, men blir forståelig nok nedprioritert. På venstreback har vi, ingen. Vi har Aurelio, og hvorfor han ikke spiller i dag er bak min fatteevne. Burde spille fast. Ingen ren backup her heller.

Midtbanen og angrepet har blitt et tragisk kapittel. Kun Gerrard holder premier league klasse på midten.. Kuyt, Lucas og Poulsen er mediokre spillere som burde være i klubber som Newcastle, Blackburn, BOlton. Jovanovic har vist lovende takter og jeg er spent på serberen fremover. Babel er frisk 1 av 5 kamper, Ngog blir stadig bedre og Torres er som alltid nettopp tilbake fra skade.

Og Hodgeson lider tydeligivs av et av Rafa-syndromene. Hvorfor venter vi til kampen er punktert og blåst til helvete før det skjer noe fra benken? Lucas og Kuyt kunne blitt erstattet av spillere fra det lokale laget i 3.div her hvor jeg bor.

Om vi skal tilbake i toppen må det skje en opprydding og endringer. King Kenny burde tatt over, en mann som kjenner til ALT Liverpool står for. Da hadde spillerne fått kjepp langt oppi endetarmen ettter kampen i dag.

Vend dere til tanken om at vi kommer til å være et midtpåtabellenlag i år. Dere hørte det her først. OVer and out.

e: Forresten så håper jeg Skrtel deepthroather Masche så jævlig han ikke får sagt et ord på månedsvis, for en forbanna idiot, håper vi ikke selger han og gir han treningsnekt. Så får han råtne på reservelaget.

Endret av Smågal
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva faen for noen takter har Jovanovic vist? Han var den desidert dårligste spilleren i dag. Babel og Pacheco utretta mer på de få minuttene de fikk enn hele laget til sammen ellers. Og Kuyt har ikke slepen teknikk akkurat, men i dag jobba han som ingen andre omtrent. Ellers er jeg ganske enig. Men jeg lurer på hvorfor vi ikke kjører Kelly inn på VB jeg.

Lenke til kommentar

Har ikke store forhåpninger om å være blant topp 4 igjen denne sesongen. Tar nok en sesong før Roy får satt seg.

Det ser ikke så veldig lyst ut for øyeblikket.

Mascherano på billigsalg, kjemping om Europa League plass, gjeld opp etter ørene, eiere som kun er ute etter å fete sin egen lommebok og nekter å selge, spillere som underpresterer og Aquilani er lånt ut for å nevne noe som er galt.

Er vi ekstra uheldige så får vi nok en 7. plass i serien, Torres får nok og forsvinner, samtidig som da også luften går ut av Gerrard og han også forsvinner.

Kanskje Torres til og med forsvinner før transfervinduet stenger.

Går så dårlig uansett at det er vel bare å hive innpå ungguttene i stedet for de umotiverte og gamlingene. Hinter da til Kelly, Wilson, Pacheco, Shelvey og Mavinga.

Noe sånt som dette; Reina - Kelly, Wilson, Agger, Mavinga - Cole, Shelvey, Gerrard - Pacheco - Torres, N'Gog.

Roy må gjøre noe sånt, for å illustrere at ingen har 'free spots' i troppen bare fordi det ikke sitter flust av superstjerner på benken. At folk må vise at de fortjener en plass på laget. Av det en har sett i kampene til nå, så er det vel strengt talt nesten bare N'Gog, Reina, Agger og muligens Gerrard som har vist at de fortjener en plass. Enten i form av godt spill eller innsats.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Og Babel da.

Ja, det ser utvilsomt mørkt ut. Men det er for tidlig ennå til å tegne noe stort bilde. Vi har fått en helvetes start mot to av de absolutt vanskeligste motstanderne. Vi har en ny trener som vi må gi litt tid. Jeg gidder i hvert fall ikke allerede nå si at vi havner på 10. plass osv. Vent å se. Vi vinner mot West Bromwich og da er alle straks mer happy.

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett kampen i dag, men gikk tydeligvis ikke glipp av så mye. Allikevel snakket man jo om disse kampene allerede da terminlista ble sluppet. Vi visste jo at ville få det tøft i starten, mange forventet 0 poeng på de to første kampene. Fullt så dårlig har det ikke gått. Vi var faktisk veldig nære 3 poeng i den første kampen, og det med 10 spillere! De andre topplagene kommer også til å avgi poeng mot disse lagene, så det er vel ikke noen krise enda. De to neste kampene i PL er mot antatt svakere motstand, og vinner vi disse kampene er selvtilliten på topp igjen før møtet med United. Det er ikke så mye som skal til før vi plutselig er en frisk utfordrer igjen...

Lenke til kommentar

Har ikke store forhåpninger om å være blant topp 4 igjen denne sesongen. Tar nok en sesong før Roy får satt seg.

Av det en har sett i kampene til nå, så er det vel strengt talt nesten bare N'Gog, Reina, Agger og muligens Gerrard som har vist at de fortjener en plass. Enten i form av godt spill eller innsats.

Reina har vært en skygge av seg selv. Blunder som førte til 2p tap mot Arsenal og en dårlig innvolvering som førte til mål idag.

Han burde ikke nevnes i samme ordelag som N`Gog som har vært Liverpools klart beste spiller så langt (utifra hva jeg hadde forventet av hver enkelt). Skal dog tas med at Gerrard har meget gode langpassninger.

Lenke til kommentar

De to neste kampene i PL er mot antatt svakere motstand, og vinner vi disse kampene er selvtilliten på topp igjen før møtet med United. Det er ikke så mye som skal til før vi plutselig er en frisk utfordrer igjen...

WBA hjemme skal være 3 poeng med full skjerpings. Birmingham borte er ILLE. De har vist at de er i form og er sterke i duellspillet, spesielt på dødball.

Dessuten har Liverpool ikke slått de på St.Andrews på 8 (tror jeg) oppgjør. Ifjor klarte INGEN av topp 7 lagene å slå de på St.Andrews. Vi burde være fornøyd med 4 poeng på de neste to kampene med slik statistikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...