Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Altfor tidlig å si. Aquilani hadde hele ni ligakamper fra start i fjor, og knapt nok to kamper på rappen. Kan ikke dømme en utenlandsk spiller i Premier League etter ni kamper i sin første sesong, hvor han kom tilbake fra langtidsskade. I tillegg hadde han 1 mål og 6 assists i ligaen, noe som er bra for en midtbanespiller under de forutsetningene han hadde. Jeg ser hvert fall klart potensiale i Aquilani, mange bra ferdigheter som kan bli noe, så jeg vil ikke dømme ham enda og vil gjerne se han få sjansen i en hel, skikkelig sesong. Om han er skadeforfulgt nå vet vi jo egentlig ikke, med unntak av noen småsmeller har han vært skadefri siden langtidsskaden i fjor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt sagt Erlend. Greit nok at rollene i all hovedsak er forskjellig, men de er så ubrukelige forover at det er helt skremmende

Jeg så stadig ting jeg likte ved Aquilani når han spilte, så teknisk at kun Torres hang med på de lure stikk passningene hans. Dog vat de jo aldri skadefrie på likt.

Han skulle fått mange flere kamper og sjanser.

Lenke til kommentar

Er litt bekymret over Glen Johnsens mangler defensivt. Hva med at han hadde blitt flyttet opp til høyrekanten? Hadde kunne blitt bra det. Jeg er også litt usikker rundt valget ved å la Aqui dra til Italia. Vi kommer sikkert til å trenge han denne sesongen. Heldigvis har vi relativt bra dekning på sentral midtbane, så det går sikkert greit. På vingene er vi jo godt rustet med mye å velge i. Er faktisk litt usikker på hvem jeg vil se på kantene, men jeg skulle gjerne sett for meg Babel på venstrekanten. Håper han kan få en sjanse. Dette føler jeg kunne blitt et spennede lag;

Reina

Kelly Carragher Skrtel Agger

G. Johnsen Gerrard Masch Cole

Torres Jovanovic/Babel/N'gog

Mot sterkere lag er jo selvfølgelig Kuyt bankers på høyrekanten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du kan kjøpe David Villa til Liverpool i hennes ære, men skjorte er close second.

Irriterende spent foran kampen.

Ubeskrivelig irriterende at Liverpool ikke har Lørdagskamp neste uke heller, samme med runden etter der.

What the hell FA?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jo flere søndags/mandagskamper jo bedre for min del, da jeg jobber annenhver lørdag under ALLE kampene. :(

Toivonen virker jo som en spennende kar, men som jeg har sagt mange ganger før, er det å score masse i Nederland bevis på noe som helst? Kuyt gjorde også det.

Lenke til kommentar

GAH! Jeg har fått feil drakter, jeg bestillte Home Pacheco 12 and patches, samt El Nino bortedrakt(disse er ferdig trykka).

Det jeg får er en blank hjemme drakt og Pacheco påtrykket bortedrakta. :dontgetit:

Dritkul bortedrakt da, men litt kjedelig hjemmedrakt får en si. Jeg liker dem best med navn og patches. How hard can it be? Sist kom Skrtel med patcha påtrykkt nesten ved skuldrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...