Hewitt Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Altfor tidlig å si. Aquilani hadde hele ni ligakamper fra start i fjor, og knapt nok to kamper på rappen. Kan ikke dømme en utenlandsk spiller i Premier League etter ni kamper i sin første sesong, hvor han kom tilbake fra langtidsskade. I tillegg hadde han 1 mål og 6 assists i ligaen, noe som er bra for en midtbanespiller under de forutsetningene han hadde. Jeg ser hvert fall klart potensiale i Aquilani, mange bra ferdigheter som kan bli noe, så jeg vil ikke dømme ham enda og vil gjerne se han få sjansen i en hel, skikkelig sesong. Om han er skadeforfulgt nå vet vi jo egentlig ikke, med unntak av noen småsmeller har han vært skadefri siden langtidsskaden i fjor. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Foretrekker heller en skadet Aqui enn Poulsen, Lucas og Masche. Oser angrepskvalitet av den rekka der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Godt sagt Erlend. Greit nok at rollene i all hovedsak er forskjellig, men de er så ubrukelige forover at det er helt skremmende Jeg så stadig ting jeg likte ved Aquilani når han spilte, så teknisk at kun Torres hang med på de lure stikk passningene hans. Dog vat de jo aldri skadefrie på likt. Han skulle fått mange flere kamper og sjanser. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 One smiley says it all. 2 Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er litt bekymret over Glen Johnsens mangler defensivt. Hva med at han hadde blitt flyttet opp til høyrekanten? Hadde kunne blitt bra det. Jeg er også litt usikker rundt valget ved å la Aqui dra til Italia. Vi kommer sikkert til å trenge han denne sesongen. Heldigvis har vi relativt bra dekning på sentral midtbane, så det går sikkert greit. På vingene er vi jo godt rustet med mye å velge i. Er faktisk litt usikker på hvem jeg vil se på kantene, men jeg skulle gjerne sett for meg Babel på venstrekanten. Håper han kan få en sjanse. Dette føler jeg kunne blitt et spennede lag; Reina Kelly Carragher Skrtel Agger G. Johnsen Gerrard Masch Cole Torres Jovanovic/Babel/N'gog Mot sterkere lag er jo selvfølgelig Kuyt bankers på høyrekanten. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Kan man få bedre bursdagsgave av dama enn en ny Liverpool-drakt? Og selvfølgelig med nummer 8 på ryggen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Du kan kjøpe David Villa til Liverpool i hennes ære, men skjorte er close second. Irriterende spent foran kampen. Ubeskrivelig irriterende at Liverpool ikke har Lørdagskamp neste uke heller, samme med runden etter der. What the hell FA? Endret 23. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jo flere søndags/mandagskamper jo bedre for min del, da jeg jobber annenhver lørdag under ALLE kampene. Toivonen virker jo som en spennende kar, men som jeg har sagt mange ganger før, er det å score masse i Nederland bevis på noe som helst? Kuyt gjorde også det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Suksess i Nederland er definitivt ikke ensbetydende med suksess i Premier League. Har imidlertid veldig stor sans for Kuyt da. Men jeg ønsker vi heller skal dyrke N'Gog mer, enn en middelmådig svenske. N'Gog kommer til å bli strålende denne sesongen, dersom han får bra med spilletid. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 GAH! Jeg har fått feil drakter, jeg bestillte Home Pacheco 12 and patches, samt El Nino bortedrakt(disse er ferdig trykka). Det jeg får er en blank hjemme drakt og Pacheco påtrykket bortedrakta. Dritkul bortedrakt da, men litt kjedelig hjemmedrakt får en si. Jeg liker dem best med navn og patches. How hard can it be? Sist kom Skrtel med patcha påtrykkt nesten ved skuldrene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 litt kjedelig hjemmedrakt får en si. Spiller dessverre liten rolle hvilken du bestiller av Liverpooldraktene... Kjedelige er de uansett Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Faktisk så er de nye ganske så fine Eneste som plager er det gråe på innsiden av logoen. Hadde faktisk forventet noe bedre sarkasme fra den siden Jotun, spesielt siden jeg praktisk talt har lagt ordene i munnen på dere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Beklager guttorm. Eg er ikke helt i slag i dag. Men eg gjør så godt eg kan, og håper det betyr noe i den store sammenhengen. Forøvrig lettere i sjokk over at du synest Liverpool drakten er fin Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Im not worried Var igrunnen mer sjokk at Game skrøyta hemmningsløst over den nye bortedrakta Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 For dei som har bestilt TV2 kanalane, kor lang tid tar det frå bestilling til kanalane kan tas i bruk? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hvis du har Get: 5-10 min, hvis du har en annen leverandør vet jeg ikke men antar at det er det samme. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Med Rikstv tar det ca 1 time Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Reknar med det er ingen grunn til panikk, men noken som har erfaringar med canal digital? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tok ca 2 minutt med canal digital. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Skal kjøpe den nye bortedrakta, men slite med å finne ut hvem jeg skal ha bakpå.. Står mellom Johnson, Agger og Kelly.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå