Hewitt Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kilden er Roy Hodgson, han sa det i et intervju, denne saken kom i tillegg i dag. En låneavtale til Juventus er ganske sannsynlig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ok, NÅ kan vi begynne å snakke om flopp. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Han kan jo karakteriseres som en flopp så langt, sett ut ifra hva vi betalte for ham og hva han faktisk har prestert for klubben. Det er jo £20M rett ut vinduet det. Men faen da, jeg ser klart talent og potensiale i fyren, han må bare få sjansen på et kontinuerlig basis. Rafa brukte ham jo knapt, og når han ble brukt var det fem kamper siden sist gang, og Roy virker ikke å satse spesielt på ham. For all del, et utlån kan jo faktisk spille ham i form og sånn sett hjelpe på, men jeg er ganske sikker på at vi behøver ham denne sesongen! Som sagt, uten Aqui har vi bare Gerrard på sentral midtbane som har offensive fibre, de gangene han er ute blir vi å kjøre knalloffensivt med en duo av Masche, Poulsen og Lucas. Endret 20. august 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Høres da ut som han selv ønsker bort. Merkelig av Roy å låne han bort. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Vi trenger en offensiv midtbanespiller til da. Ikke faen at vi greier oss med det vi har pdd. Kan jo også måtte leite etter en spiss til, og ser at vi linkes ofte til Santa Cruz. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 De fleste fotballspillere har ikke høyere utdanning, og må legge av penger til tiden etter. Cole har en doktorgrad elns på den fineste skolen i europa. Cole hvem? Det er mest sannsynlig en honorary doctorate... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Fy faen. Kineserne, kanskje det eneste reelle alternativet til et oppkjøp av klubben akkurat nå, trekker seg. Offisielt. Fy faen. Stuck with the yanks, wooohoo. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kom ei dame fra DHL på døra tidlig i dag. Torres 9 PL-trykk, Medium, PL-patches og longsleeves. Passer perfekt. Så guttis og Termo dere har nok drakten deres før City-kampen. Med mindre dere bor på Svalbard eller no. Min kom i går Hyggelig kar fra DHL som var her. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kom ei dame fra DHL på døra tidlig i dag. Torres 9 PL-trykk, Medium, PL-patches og longsleeves. Passer perfekt. Så guttis og Termo dere har nok drakten deres før City-kampen. Med mindre dere bor på Svalbard eller no. Min kom i går Hyggelig kar fra DHL som var her. hvor dere handler fra ? http://www.liverpoolfc.tv/shop? må dere ikke betale ganske mye ekstra siden varen koster over 200... ? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kjøpte derfra ja. Vet faktisk ikke om vi må ut med mer, har ikke fått noe til nå hvertfall (varen kom i går) og har forstått det sånn at det ikke er alltid man må betale ekstra. Hewitt som har mest greie på dette, regner med han kommer med et svar etterhvert Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvis du får "toll" (eller moms og gebyr som det er) fra DHL, som leverer fra .tv, så får du en faktura i posten etter en drøy ukes tid. Noen slipper unna, så vet aldri helt. Tror det lå på en ca. 250-300,- totalt sist gang jeg bestilte drakt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Haha, Huang trekker seg, Aquilani og Kuyt på vei ut. Dette er jo flott. Da sitter vi kanskje igjen med Hicks&Gillett og Masche, Lucas og Poulsen ved siden av Gerrard på midten. Det er jo flott, oser angrepskvalitet av det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Then we wok alone...... Nå er tøyet i Leipzig, så det er ivertfall på vei Viktig å få det på plass før mandagskampen. Endret 20. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 For min del gikk det hvertfall styggfort etter at DHL fikk varen, under et døgn fra de registrerte den til den var på døra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 HVORFOR i allverden skulle KAUT ha lyst å dra? Hahaha funnyyyy shit Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg er bare faen så skuffet over hele Aquilani-saken nå. Han kommer sikkert til å storspille i Italia mens midtbanen vår sliter. Jævla piss. 2 Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ja, det var en meget dårlig avgjørelse Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ikke helt slik jeg hadde sett for meg, trodde gjerne det skulle bli mye Aquilani denne sesongen. Satse mye på han men atter den gang. Og eier-skifte ser jo også veldig negativt ut for tiden :/ Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det positive med dette er at Pacheco nå kanskje får mer spilletid. Virker ikke som om Hodgson har tenkt å bruke Gerrard i rollen bak Torres/N'Gog hvertfall. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Kan trøste dere med at Aquamann ALDRI hadde blitt god nok for PL. Fyren hadde tempo som venstretåa til Ballack, sannsynligvis den seigeste spilleren i PL-historien og er/var ektremt skadeforfulgt. Beviste mindre i LFC en Lucas gjør... Kjenner at jeg får en tåre i øyetkroken ved tanken på at Benitez er borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå