Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kan jo karakteriseres som en flopp så langt, sett ut ifra hva vi betalte for ham og hva han faktisk har prestert for klubben. Det er jo £20M rett ut vinduet det. Men faen da, jeg ser klart talent og potensiale i fyren, han må bare få sjansen på et kontinuerlig basis. Rafa brukte ham jo knapt, og når han ble brukt var det fem kamper siden sist gang, og Roy virker ikke å satse spesielt på ham. For all del, et utlån kan jo faktisk spille ham i form og sånn sett hjelpe på, men jeg er ganske sikker på at vi behøver ham denne sesongen! Som sagt, uten Aqui har vi bare Gerrard på sentral midtbane som har offensive fibre, de gangene han er ute blir vi å kjøre knalloffensivt med en duo av Masche, Poulsen og Lucas.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Kom ei dame fra DHL på døra tidlig i dag. Torres 9 PL-trykk, Medium, PL-patches og longsleeves. :D Passer perfekt. Så guttis og Termo dere har nok drakten deres før City-kampen. Med mindre dere bor på Svalbard eller no.

Min kom i går :) Hyggelig kar fra DHL som var her.

Lenke til kommentar

Kom ei dame fra DHL på døra tidlig i dag. Torres 9 PL-trykk, Medium, PL-patches og longsleeves. :D Passer perfekt. Så guttis og Termo dere har nok drakten deres før City-kampen. Med mindre dere bor på Svalbard eller no.

Min kom i går :) Hyggelig kar fra DHL som var her.

hvor dere handler fra ? http://www.liverpoolfc.tv/shop?

må dere ikke betale ganske mye ekstra siden varen koster over 200... ?

Lenke til kommentar

Kjøpte derfra ja. Vet faktisk ikke om vi må ut med mer, har ikke fått noe til nå hvertfall (varen kom i går) og har forstått det sånn at det ikke er alltid man må betale ekstra.

Hewitt som har mest greie på dette, regner med han kommer med et svar etterhvert :)

Lenke til kommentar

Kan trøste dere med at Aquamann ALDRI hadde blitt god nok for PL. Fyren hadde tempo som venstretåa til Ballack, sannsynligvis den seigeste spilleren i PL-historien og er/var ektremt skadeforfulgt.

Beviste mindre i LFC en Lucas gjør... Kjenner at jeg får en tåre i øyetkroken ved tanken på at Benitez er borte :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...