Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måte han det, guttorm?

Kan jo umulig ha kommet som et sjokk at skinny gikk etter pengene, han er tross alt jøde. Stigmatiserende og ufin kommentar, jeg vet, men den er trukket som følge av en allmenn oppfattning (induksjon) folk har av det jeg kaller en gjerrig masse. "De" har blitt utstyrt med lange neser for å lukte seg frem til første og beste pengebunke, så kan heller heder og ære heller komme i neste liv.

Im no nazi, just sayin. Noen som kjenner en spandabel og vaskeekte jew? Nei, jeg er nok som Cartman. Skeptisk.

Endret av Goldwing MacLeach
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Måte han det, guttorm?

Kan jo umulig ha kommet som et sjokk at skinny gikk etter pengene, han er tross alt jøde. Stigmatiserende og ufin kommentar, jeg vet, men den er trukket som følge av en allmenn oppfattning (induksjon) folk har av det jeg kaller en gjerrig masse. "De" har blitt utstyrt med lange neser for å lukte seg frem til første og beste pengebunke, så kan heller heder og ære heller komme i neste liv.

Im no nazi, just sayin. Noen som kjenner en spandabel og vaskeekte jew? Nei, jeg er nok som Cartman. Skeptisk.

This.

Lenke til kommentar

Tror vi er helt enige Game, jeg forstår ikke helt hva du spør om.

Se på ordet jeg har satt i kursiv. Nei, jeg har ikke noe bedre å ta meg til...

Great minds think alike vet du, Solaar. Bortkastet energi å utdype om noe som ikke trenges videre supplement. wink.gif

Edit: Ps. Nei, jeg er ikke dødsens seriøs, om du skulle føle deg truffet så beklager jeg det. Jeg har ikke noe videre i mot jøder eller deres livssyn, men har en oppfattning at majoriteten er gjerrig - en egenskap jeg ikke verdsetter i andre mennesker. Det spiller ingen rolle om man er jøde, utd spiller eller eskimo. Gjerrige folk er det verste som finnes.

Endret av Goldwing MacLeach
Lenke til kommentar

Snipp

Og jeg som hadde tenkt å rette på din feil staving :blush:

Sorry for alle leifene, det går litt fort noen ganger. I tillegg er tastaturet ganske slitt, så noen knotter svikter av og til.

Men nå blir det snart ny pc, og det fikser nok dysletikeren i meg også.

Lenke til kommentar
- Hicks og Gillett gjør alt de kan for å at kineserne ikke skal få kjøpt klubben. De forsøker å refinansiere hele tiden. Dersom de blir kvitt RBS kan de holde på klubben enda et år, og den nye TV-avtalen nærmer seg, så da kan de plutselig bli rike igjen, avsluttet Evans.

Noen som vet hvor amerikanerne bor og hvordan man kommer seg forbi security?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tipper at dere som mener at "jøder er gjerrige" ikke kjenner spesielt mange jøder. Det blir bare latterlig å lese slike generaliseringer her på fotball-delen av forumet.

Skotter er gjerrige, sunnmøringer er gjerrige, jøder er gjerrige.. Det er gjengse oppfatninger av ymse folkeslag (sunnmøringer er i særklasse noe for seg selv av flere årsaker:)) løst basert på jungelord, livserfaring og faktabøker fra Tyskland anno 1939. Det at svært mange jøder startet banker i Europa og USA for ~100 år siden er også med på å bygge opp om påstandene.

Dessuten, forventer du reflektert diskusjon, seriøse drøftinger og kun bruk av fakta fra seriøse kilder i et fotballforum? (Særlig ting som ikke er direkte relatert til det vakre spillet?) ph34r.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde han bare brydd seg om penger hadde han vel ikke gått ned i lønn for å dra til Liverpool istedenfor West Ham?

Han dro fra Westham......

Tror vi er helt enige Game, jeg forstår ikke helt hva du spør om.

Ja vel? Får dra den samme som deg da:

Han dro fra Liverpool......

Lenke til kommentar
- Hicks og Gillett gjør alt de kan for å at kineserne ikke skal få kjøpt klubben. De forsøker å refinansiere hele tiden. Dersom de blir kvitt RBS kan de holde på klubben enda et år, og den nye TV-avtalen nærmer seg, så da kan de plutselig bli rike igjen, avsluttet Evans.

Noen som vet hvor amerikanerne bor og hvordan man kommer seg forbi security?

Hæh? Trodde de hadde mistet kontrollen over klubben allerede jeg og at de ikke kan stanse et eventuelt salg som resten av styret er for.

Ikke rart de ikke vil selge til kineserene. De har jo sagt at de ikke har tenkt å fete lommebøkene til Gillett og Hicks, med andre ord er ikke budet stort større enn at det dekker gjelden til klubben.

Men ja, måtte de for alltid brenne som har ødelagt klubben på denne måten.

Lenke til kommentar

Hvis jeg tolker det riktig så kan det gå an for H&G å refinansere lånet i for eksempel en annen bank, slik at de overtar lånet og H&G dermed får kontroll over klubben litt lengre. Men spørs om de får det til eller om noen banker i det hele tatt vil hjelpe dem med det ryktet de har etter Liverpool-kjøpet. Får da faen ikke håpe det. Inntil en annen bank overtar lånet har ikke H&G noen innflytelse på salg av klubben annet enn stemmen sin i styret, så da er kontrollen utenfor deres hender. Og RBS tar jo over klubben fra H&G hvis ingenting har skjedd innen 6. oktober.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...