Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Er veldig oppegående du Kloffsk, som på strak arm kan deffinere hat for gud og en hver man her inne.

Noen som egentlig vet hva hat er? Når begynner hatet? Når går hatet over i neste fase? Hva er neste fase? Fanatisme?

Jeg for min del har konkludert med at livet er for kort til å gå rundt å hate ting.

I fotballsammenheng har nok hat glidd ut i en mindre kraftig betydning, enn i krig og fred. Dog forstår alle hva man mener med hat, så hvorfor legge så mye krefter i det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Btw. eg skal kjøpe drakt med N'Gog bakpå, men er apostrofen med på drakta?

Ser ikke Sånn ut.

Min er enda ikke sendt, men håper den kommer før mandag ivertfall!

Hyypiä ville tilbake

Bayer Leverkusens president innrømmer at Sami Hyypiä spurte om å få returnere til Anfield tidligere i sommer. Roy Hodgson har fortalt at han forhørte seg med finnen om å komme tilbake. Gerrard håper på flere kjøp.

:cry:

Han gikk med hodet hevet. Bør ikke komme tilbake som spiller, men vi savner deg!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Er veldig oppegående du Kloffsk, som på strak arm kan deffinere hat for gud og en hver man her inne.

Noen som egentlig vet hva hat er? Når begynner hatet? Når går hatet over i neste fase? Hva er neste fase? Fanatisme?

Dette prøvde jeg å få noe forståelig ut av, men jeg ga opp.

Lenke til kommentar

På samme måte som Joe Cole er ufattelig uheldig i sin takling. Kunne absolutt blitt forsvart å gi rødt for det der, synes jeg.

Farten og intensiteten i taklingen til Joe Cole er langt større enn Koscielny sin. Joe Cole kommer i full fart, viser knotter og legger seg bakpå, Koscielny står oppreist og løfter beinet. Det er ganske stor forskjell. Når det er sagt er det røde til Cole litt strengt etter mitt skjønn, men forstår godt at dommer gir rødt, spesielt ifra den posisjonen han ser situasjonen fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...