guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er veldig oppegående du Kloffsk, som på strak arm kan deffinere hat for gud og en hver man her inne. Noen som egentlig vet hva hat er? Når begynner hatet? Når går hatet over i neste fase? Hva er neste fase? Fanatisme? Jeg for min del har konkludert med at livet er for kort til å gå rundt å hate ting. I fotballsammenheng har nok hat glidd ut i en mindre kraftig betydning, enn i krig og fred. Dog forstår alle hva man mener med hat, så hvorfor legge så mye krefter i det? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Btw. eg skal kjøpe drakt med N'Gog bakpå, men er apostrofen med på drakta? Ser ikke Sånn ut. Min er enda ikke sendt, men håper den kommer før mandag ivertfall! Hyypiä ville tilbake Bayer Leverkusens president innrømmer at Sami Hyypiä spurte om å få returnere til Anfield tidligere i sommer. Roy Hodgson har fortalt at han forhørte seg med finnen om å komme tilbake. Gerrard håper på flere kjøp. Han gikk med hodet hevet. Bør ikke komme tilbake som spiller, men vi savner deg! Endret 18. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er veldig oppegående du Kloffsk, som på strak arm kan deffinere hat for gud og en hver man her inne. Noen som egentlig vet hva hat er? Når begynner hatet? Når går hatet over i neste fase? Hva er neste fase? Fanatisme? Dette prøvde jeg å få noe forståelig ut av, men jeg ga opp. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 4- Leeds (skal være på alle LFC fans lister) Og dette begrunner du med? Hva synes du om Leeds-supporterene som synger om flystyrten til manure? Er dette grunnen? Også tomhjernede Liverpool-supportere gjør dette, så la oss ta alle under samme kam. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Må bare avbryte den seriøse diskusjonen litt. Balls of steel. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Og der tar dommeren en mega brøler og ikke blåser fordel og gir gult i etterkant. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Sånn egentlig, burde ikke ballespark kvalifisere for mer enn gult? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Vanskelig å si, men jeg velger å tro at han bare er litt sent ute, altså ingen konkret forsøk på ballespark. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det hadde blitt for dumt. Det der var jo bare et uhell, og rødt ville vært ufattelig strengt, for ikke å si feil når Koscielny ikke har stor fart og driver med veldig farlig spill. Det at han treffer der han treffer er bare tilfeldig. 3 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 På samme måte som Joe Cole er ufattelig uheldig i sin takling. Kunne absolutt blitt forsvart å gi rødt for det der, synes jeg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Min hatliste: 1. Lazio. 2. Juventus. ...Dog er det mange som ikke har min respekt eller sympati, lag jeg misliker. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 På samme måte som Joe Cole er ufattelig uheldig i sin takling. Kunne absolutt blitt forsvart å gi rødt for det der, synes jeg. Farten og intensiteten i taklingen til Joe Cole er langt større enn Koscielny sin. Joe Cole kommer i full fart, viser knotter og legger seg bakpå, Koscielny står oppreist og løfter beinet. Det er ganske stor forskjell. Når det er sagt er det røde til Cole litt strengt etter mitt skjønn, men forstår godt at dommer gir rødt, spesielt ifra den posisjonen han ser situasjonen fra. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Litt forskjell å bli truffet av et lår i leggen, eller å bli truffet av en sko i pungen også. Viser hvilken jernmann Kuyt er, om ikke annet! 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ingen av dem er i nærheten av å være et rødt kort, bastabom. 2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Eller at han ikke har noe mellom der...? 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Helt greit kortet til Cole. Kunne vært gult, men er ingenting i veien for rødt! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Kamptråd til kveldens ljusare Endret 19. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Bønna synger YNWA i sin Chelsea "dåp". Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Rart det ikke var Pay Me My Money Down. De grådige **** tampene er seg selv like. Måte du råtne din sviker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå