Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyperio: Mente du der at du misliker Leeds pga. de solgte Beckford, eller er jeg helt blåst nå?

Blei litt fucked setning. Var mer slik: "apropos Leeds, jeg liker ikke at storscoreren deres, Jermaine Beckford ble solgt til Everton av alle."

Har ikke noe i mot Leeds, men Everton (hater jeg ikke kloffsk) misliker jeg.

Lenke til kommentar

Hat er eit akkurat passe ord når det gjeld lag som Man U, Chelsea og Everton.

Btw. eg skal kjøpe drakt med N'Gog bakpå, men er apostrofen med på drakta?

Så vidt jeg husker hadde han ikke apostrof da vi møtte Arsenal hvertfall, men du kan jo sjekke bilder for sikkerhetsskyld og evt. sjekke de offisielle sidene.

Har forresten fått mail fra DHL om at pakken min er på vei nå :)

Lenke til kommentar

Hat er et sterkt ord. Hater man noen pga. fotball er man tilbakestående.

Pss. Man kan ikke velge hva/hvem man hater, det er noe som skjer naturlig. Fotball er passion.

Når det er sagt er det ingen spesielle spillere/klubber jeg hater, hvertfall ikke i England.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Ja, jeg kan vise sterk avsky mot (hat) en fotballspiller som gjør noe som jeg mener er fullstendig uakseptabelt. Dette kan da være noe kriminelt eller ytterst moralsk upassende. Poenget er at hatet kommer fra noe annet enn selve fotballen. Jeg synes det er gøy når United gjør det dårlig, men det er ikke fordi jeg hater noen der. Som sagt - hat er et meget sterkt ord.

Lenke til kommentar

Hat er et sterkt ord. Hater man noen pga. fotball er man tilbakestående.

Da er det nok ekstremt mange tilbakestående folk her inne, og på diverse fotballstadioner rundt forbi, meg selv inkludert.

Når det er sagt er det ingen spesielle spillere/klubber jeg hater, hvertfall ikke i England.

Jøss, trodde Millwall - West-Ham var skikkelig tradisjonelt hatoppgjør?

Lenke til kommentar

Glem nå heller ikke av at et ord som hat har blitt gjort dagligdags. Det er ikke nødvendigvis slik at alle brukerne av ordet tenker over hvor sterkt det egentlig er. På samme måte som banneord her i nord. Det er bare er slik, men når man tenker over det er det kanskje litt vel stygt.

Lenke til kommentar

Ja, vet det. Men siden Millwall er nede og kaver i Championship(kan rykke opp), og det at jeg ikke har vært på en West Ham-Millwall kamp og kjent det på kroppen, så hater jeg dem ikke.

Forøvrig et godt bevis på at man kan hate klubber også. Når supporterene består av mange møkkafolk.

Lenke til kommentar

Å blande inn terror blir veldig 8.klasse mentalitet spør du meg.

Du klager på alt du? Er det virkelig så krise at noen hever nivået litt over din normal? Burde jo være bra det trodde eg..... Men nei da....

8 klasse mentalitet er da ikke så mye over?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når var det å hate plutselig ble tabu? Antonymet 'elsker' blir vel brukt titt og stadig om fotball, man får vel ikke akkutt downssyndrom av å elske noe fotballrelatert, kloffsk, eller gjelder samme greia her og?

Sier jeg at jeg elska pizzaen jeg spiste så er det ikke gitt at jeg automatisk ved lov har så sterke følelser for pizzastykket at oppstår ett forhold mellom meg og deigklumpen. Ikke ta alt så bokstavelig, du kommer til å få rynker i panna av all denne kverruleringa.

Lenke til kommentar

niko - om du har seksuell omgang med en deigklump for så være, men poenget mitt er at det finnes folk som *faktisk* kjenner hat, i ordets rette betydning, grunnet fotball. Det synes jeg er patetisk. Hva synes du om Leeds-supporterene som synger om flystyrten til manure?

Lenke til kommentar

Syns det er drøyt, helt bak mål. Håne et av tidenes største talenter med sang og dans etter hans død fordi han spiller for feil klubb. Jeg tviler på at noen her inne gjør det, dog. Tror heller ingen skal ta seg nær av å bli "hata" av meg, da følelsesspekteret mitt ikke er rare greiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...