Liddell Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Tar det såpass lang tid nå ja. Jeg handlet i mai, fire dager etter bestillinga stod DHL-fyren på døra Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Tipper de karene leverer en del drakter, husker når jeg fikk den forige, så lurte han fælt på om jeg var klar for kamp osv nå Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 DHL-fyren forrige gang kom med en eller annen kommentar om Liverpool ja, husker det. For øvrig tok det vel bare 2-3 dager forrige gang jeg bestilte, men kan kanskje ha noe med at det er sommer og mange bestillinger i samme periode? Who knows. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Når kommer kamptråden til matchen mot Shitty? Den kampen skal jeg "holde med" (pjuke) de røde. Håper dere denger dritten ut av det sjelløse terroristlaget fra wastelands. Det finnes ting som hadde frydet meg mer, men akkuratt i denne kampen kan godt Gerrard og Torres hive seg rundt så mye de bare vil, bare dere vinner. Hadde gosset meg å jekke denne klubben solid ned i grasset. Mancini med sparken i september hadde vært prikken over i'en. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Når kommer kamptråden til matchen mot Shitty? Den kampen skal jeg "holde med" (pjuke) de røde. Håper dere denger dritten ut av det sjelløse terroristlaget fra wastelands. Det finnes ting som hadde frydet meg mer, men akkuratt i denne kampen kan godt Gerrard og Torres hive seg rundt så mye de bare vil, bare dere vinner. Hadde gosset meg å jekke denne klubben solid ned i grasset. Mancini med sparken i september hadde vært prikken over i'en. Det tror jeg er første gang jeg har sett en United-supporter sette byderbyet over North West-derbyet. Vet ikke om jeg skal gi kudos eller hva. Jeg kan si så mye som at jeg "holder med" Everton når de spiller mot Manchester United... Everton har liksom aldri vært en trussel, men det er litt søtt at United-fansen nå frykter "det sjelløse terroristlaget fra wastelands" mer enn Liverpool. Jeg for min del frykter ikke City denne sesongen. Mancini med sparken før 1. november er mitt tips, neste manager får sparken før 1. mars, og tredjemann får sparken i september neste år. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 For min del har det ikke med frykt å gjør. Vil bare City så uendelig mye mer vondt enn eg vil med Liverpool. I det øyeblikket City har gått fullstendig i oppløsning heier eg glatt på City mot Liverpool 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Når kommer kamptråden til matchen mot Shitty? Den kampen skal jeg "holde med" (pjuke) de røde. Håper dere denger dritten ut av det sjelløse terroristlaget fra wastelands. hva mener du med denne kommentaren ang Man City? Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 terrorist-anklagen var sikkert myntet på at klubben (og overgangsmarkedet) er på arabiske hender. etterhvert som den arabiske befolkningen vil stige i Manchester kan man forvente å se økt konflikt om eiendomsgrenser, tilgang til vann, sikkerhet, og kontroll over treningsfelt. en City-United konflikt som kun kan løses ved at City oppretter egen stat, samtidig som United slås konkurs. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Burde være greit å forstå for enhver.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg ser både Game og Jotun er klare i sin sak om Liverpool > City. Jeg personlig skal innrømme at jeg ikke vet helt. Det kommer til å svi uansett hvem som vinner, så uavgjort her er klart best. Jeg håper faktisk City vinner denne. Tror det er fordi jeg ikke kjenner noen City-supportere og jeg vet hvor tette enkelte LFC-supportere kan være. Håper City vinner 1-0 på selvmål fra Torres, Reina, Gerrard eller Macherano. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Personlig klarer jeg ikke hate Everton på noen måte. Kansje for at jeg aldri har følt derbyet på kroppen? Samtidig når jeg var i Liverpool og pratet med folk, så var selvsagt noen Everton supportere. Skulle jeg gitt denne personen to tette og en badehette? Som en sa her, jeg har aldri heller sett på dem som en trussel på fotballbanen. Faktisk synes jeg det er digg å spille mot Everton, for Liverpool er så gira som kun mot United, og det freæsker opp laget. My shitt list, sånn ca: 1: Chelsea 2: United <--------------Real Madrid 3: Shitty 4: Tottenham 5: Everton Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gief more shittlist plix! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 1: Man U 2: Chelsea 3: City 4: Everton Ingen andre lag jeg hater/misliker spesielt. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Burde være greit å forstå for enhver.... Å blande inn terror blir veldig 8.klasse mentalitet spør du meg. Mulig det treffer hjem blant mottakerne. Jeg mener det blir en fryktelig stigmatisering og et fordomsfullt spor man ikke burde pensle inn på. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Burde være greit å forstå for enhver.... Å blande inn terror blir veldig 8.klasse mentalitet spør du meg. Mulig det treffer hjem blant mottakerne. Jeg mener det blir en fryktelig stigmatisering og et fordomsfullt spor man ikke burde pensle inn på. Uten betydning, det er City vi diskuterer. 4 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Personlig er min liste som følger: 1- Man Utd 2- Everton 3- Chelsea (siste 8 års store rival) 4- Leeds (skal være på alle LFC fans lister) 5- Man City (kun pga dopingen de driver med) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Vel, jeg misliker sterkt at Everton har kjøpt Jermaine Beckford fra Leeds. Min liste: 1. Man. United. 2. Chelsea 3. Everton 4. City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå