Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kommer kamptråden til matchen mot Shitty? Den kampen skal jeg "holde med" (pjuke) de røde. Håper dere denger dritten ut av det sjelløse terroristlaget fra wastelands. Det finnes ting som hadde frydet meg mer, men akkuratt i denne kampen kan godt Gerrard og Torres hive seg rundt så mye de bare vil, bare dere vinner. Hadde gosset meg å jekke denne klubben solid ned i grasset. Mancini med sparken i september hadde vært prikken over i'en.

Lenke til kommentar

Når kommer kamptråden til matchen mot Shitty? Den kampen skal jeg "holde med" (pjuke) de røde. Håper dere denger dritten ut av det sjelløse terroristlaget fra wastelands. Det finnes ting som hadde frydet meg mer, men akkuratt i denne kampen kan godt Gerrard og Torres hive seg rundt så mye de bare vil, bare dere vinner. Hadde gosset meg å jekke denne klubben solid ned i grasset. Mancini med sparken i september hadde vært prikken over i'en.

Det tror jeg er første gang jeg har sett en United-supporter sette byderbyet over North West-derbyet. Vet ikke om jeg skal gi kudos eller hva. Jeg kan si så mye som at jeg "holder med" Everton når de spiller mot Manchester United... Everton har liksom aldri vært en trussel, men det er litt søtt at United-fansen nå frykter "det sjelløse terroristlaget fra wastelands" mer enn Liverpool. Jeg for min del frykter ikke City denne sesongen. Mancini med sparken før 1. november er mitt tips, neste manager får sparken før 1. mars, og tredjemann får sparken i september neste år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

terrorist-anklagen var sikkert myntet på at klubben (og overgangsmarkedet) er på arabiske hender. etterhvert som den arabiske befolkningen vil stige i Manchester kan man forvente å se økt konflikt om eiendomsgrenser, tilgang til vann, sikkerhet, og kontroll over treningsfelt. en City-United konflikt som kun kan løses ved at City oppretter egen stat, samtidig som United slås konkurs.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser både Game og Jotun er klare i sin sak om Liverpool > City.

Jeg personlig skal innrømme at jeg ikke vet helt. Det kommer til å svi uansett hvem som vinner, så uavgjort her er klart best. Jeg håper faktisk City vinner denne. Tror det er fordi jeg ikke kjenner noen City-supportere og jeg vet hvor tette enkelte LFC-supportere kan være. Håper City vinner 1-0 på selvmål fra Torres, Reina, Gerrard eller Macherano.

Lenke til kommentar

Personlig klarer jeg ikke hate Everton på noen måte. Kansje for at jeg aldri har følt derbyet på kroppen? Samtidig når jeg var i Liverpool og pratet med folk, så var selvsagt noen Everton supportere. Skulle jeg gitt denne personen to tette og en badehette?

Som en sa her, jeg har aldri heller sett på dem som en trussel på fotballbanen.

Faktisk synes jeg det er digg å spille mot Everton, for Liverpool er så gira som kun mot United, og det freæsker opp laget.

My shitt list, sånn ca:

1: Chelsea

2: United

<--------------Real Madrid

3: Shitty

4: Tottenham

5: Everton

Lenke til kommentar

Burde være greit å forstå for enhver....

Å blande inn terror blir veldig 8.klasse mentalitet spør du meg. Mulig det treffer hjem blant mottakerne. Jeg mener det blir en fryktelig stigmatisering og et fordomsfullt spor man ikke burde pensle inn på.

Lenke til kommentar

Burde være greit å forstå for enhver....

Å blande inn terror blir veldig 8.klasse mentalitet spør du meg. Mulig det treffer hjem blant mottakerne. Jeg mener det blir en fryktelig stigmatisering og et fordomsfullt spor man ikke burde pensle inn på.

Uten betydning, det er City vi diskuterer.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...