Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Babel blir nok rød snart, bare han ikke gjør en Mascherano på pressekofferansen :wee:

Tror laget er blitt sterkere nå, og at vi skal greie å bite oss bak ManU og Chelsea...

9052242[/snapback]

Woot, noe jeg ikke har fått med meg eller? Hva gjorde Mascherano på pressekonferansen? :o

Og foresten, hva mener du med bak?

Endret av Thorsø
Lenke til kommentar
Babel blir nok rød snart, bare han ikke gjør en Mascherano på pressekofferansen :wee:

Tror laget er blitt sterkere nå, og at vi skal greie å bite oss bak ManU og Chelsea...

9052242[/snapback]

Woot, noe jeg ikke har fått med meg eller? Hva gjorde Mascherano på pressekonferansen? :o

9056183[/snapback]

Masch sa at han gledet seg til å spille for de røde djevlene, at det var en drøm osv. Han kan ikke klandres, dog :cool:

Lenke til kommentar
Hicks utelukker ikke enda et kjøp

Tom Hicks uttrykker overfor Sky Sports News hvor glad han er for hvordan spillertroppen har blitt styrket på. Han tror at Rafael Benítez kommer til å hente inn enda en kvalitetsspiller i sommer, i tillegg til Yossi benayoun og Ryan Babel som nå snart er klare.

- Vi snakket med ham om en plan, og det har gått omtrent helt slik vi ble enige om at det skulle gå.

Da kan det kanskje komme nok en spiller. Vil tro at det da blir en ung og lovende spiller som ikke har en allt for høy prislapp for øyeblikket? Eller hva tror dere?

Lenke til kommentar

9056183[/snapback]

Vi er ikke god nok for å kunne konkurrere sikkelig mot dem. Chelsea klarer vi nok, hvis de nye spillerene fungerer sikkelig. Men ManU, det erger meg å si dette, men de har et lag som er utrolig, både benk og A-lag. De blir store, og vi må bli større. Men det vil ta tid... Rafa er intet overmenneske, men han grenser til det...

Lenke til kommentar

Kan nok fort bli Henize som er neste spiller inn:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Heinze beæret over Liverpool-interesse

Gabriel Henize innrømmer at han føler seg beæret over å bli linket til en storklubb som Liverpool. Manchester United-spilleren har vært et åpent mål for Rafael Benítez en god stund, og etter at Tom Hicks i går antydet enda et kjøp etter Yossi Benayoun og Ryan Babel, tyder nå mye på at Rafa vil gjøre fremstøt for å sikre seg den argentinske landslagsbacken.

Alex Ferguson vil i det lengste prøve å selge Heinze til en utenlandsk klubb, og både Juventus, Real Madrid og Newcastle skal følge situasjonen nøye. Heinze sitter imidlertid med siste ord i saken. Ifølge FIFAs nye lover om kontraktsbestemmelser kan en spiller over 28 år kjøpe seg fri fra kontrakten dersom han har tilbrakt over to år i klubben. Derfor kan Heinze i praksis selv velge hvem han ønsker å spille for kommende sesong.

- Jeg vet fortsatt ikke hva fremtiden vil bringe, men jeg ønsker å ta en avgjørelse på dette så snart Copa América er ferdig. Interessen fra lag som Liverpool, Juventus og Real Madrid gjør meg stolt, beretter venstrebacken.

Hvis andre utenlandske klubber er interresert tror nok han velger bort Liverpool. Tar vel ikke risikoen å gå til hovedfieneden :) Kanskje like greit. Gå heller for Komapny spør du meg.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Kan nok fort bli Henize som er neste spiller inn:

Hvis andre utenlandske klubber er interresert tror nok han velger bort Liverpool. Tar vel ikke risikoen å gå til hovedfieneden :) Kanskje like greit. Gå heller for Komapny spør du meg.

9057955[/snapback]

Kompany er midtsttopper, ettersom Wikipedia kaller ham "centre back". Vi trenger jo en vestreback...

Lenke til kommentar

Er også enig i at det er viktigere med en midtstopper enn en venstreback, helt klart. Det er tynt med alternativer i midten. Men dersom ingen kommer for å forsterke der, så hadde det jo vært hyggelig om noen unggutter fikk prøvd seg der.

Fint å se Torres i treningstøyet, og ikke minst Babel med trøya i hendene. :)

Lenke til kommentar
Aurelio er jo en flott venstereback ja, synd at han er skadet... Når kommer han tilbake?

9058970[/snapback]

FABIO AURELIO - den skadeforfulgte brasilianeren syntes endelig å være på vei mot storformen, da han gikk overende uten at noen var nær han i kvartfinalen mot PSV i Eindhoven. En merkelig situasjon, der akillessenen røk tvert av da venstrebacken satte foten i bakken.

Tilbake: Aurelio ble operert på Merseyside ett døgn etter kampen i Nederland, og operasjonen ble karakterisert som en suksess. Rafael Benitez regner med at forsvarsspilleren vil være klar til å gjenoppta treningen når preseason starter.

Skader & suspensjoner

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...