Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til en av storkampene United taper og team Raste (ja, den gjengen som skriker om ny trener ved hvert eneste tap - og som *egentlig* burde holdt med det rike laget i Manchester) gråter over hvor utgått Scholes er.

Det at United fort kan bli Manchesters nest-beste lag kan da ikke være en overraskelse for noen. Hvis City fortsetter å ha tilnærmet ubegrenset med penger, må de på et eller annet tidspunkt klare å stable et lag på beina som kan vinne PL. Kan de klare det i år? Kanskje, kanskje ikke - kan de klare det om 3 år? Ja.

Bare se på Chelsea. Et historieløst drittlag som plutselig får en oligark på laget.

edit:

Spillere som har passert toppen:

van der sar, neville, evans, scholes, owen, berbatov, Rooney.

På tide med Diouf på topp?

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Når det gjelder Rooney så hadde taxi sjoffern min i Liverpool en litt interesang teori om Owen. Han mente han rett og slett var utslitt, spilt altfor mange kamper tidlig i karriæren, og dermed klarer han ikke stå løpet ut.

Hvor mye sant det er i det kan jo diskuteres, men mulig han har rett.

Lenke til kommentar

taxi sjoffern

Si meg, hva er det med disse engelske taxi sjåførene? Fikk et lite flashback til Arne Scheie nå. Var ikke akkurat uvanlig at han refererte til disse når det gjaldt engelsk fotball...

Jeg diskuterte med en taxisjåfør i Manchester om det kanskje var Giggs som var "The Stig" fra Top Gear. Bare at istedenfor å bruke bil, så løper Giggs med karosseriet ala Flintstones.

Lenke til kommentar

Vet ikke Super, min kjente ivertfall Sammy personlig, for det så jeg med egne øyne. Derav festet jeg lit til litt av alt vrølet han kom med.

Kansje de bare er over avrage interesert i Engelsk fotball? :hmm:

Om det er der Arne har hentet detaljkunnskapen sin ifra, så kan de nå noe ;)

Lenke til kommentar

Hehe, The Stig er nok flere personer i samme dress. Karakteren har jo gått fra hopp med snøscooter i holmekollen til å kjøre rundt i F1 bil. Må ikke snakke for mye om TopGear på denne siden av forumet btw. Tc don't like it. :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du er favoritt trollet til Hyrlen, for YNWA er mye skarpere enn deg og det sier ikke rent lite.

Åh, baklager det altså. Glemte at Hyrlen har satt krav om at man må være minst like smart som YNWA for å være "favoritt trollet" [sic] hans.

Lenke til kommentar

Har ikke fått noe mail enda, men håper den kommer i løpet av uka.

Ser også at EL-playoff blir sendt på TV2Sport, greit at oppsigelsen fortsatt løper, så får jeg sett den hjemme. Føles fantastisk å være i gang med sesongen igjen, priceless å hoppe rundt som en gal i stua for en ny sesong (når Goggen scorte).

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...