Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

@Hyrlen, hvordan skulle jeg da ta det? Etter min menig ødela du mye mer i enn saklig diskusjon med din vittighet, enn meg.

Dersom du virkelig tror at jeg mener alt dere sier er bullshit for at dere er United fans, tar du grundig feil. Ditt innlegg var derimot gjennomsyret av rivaliseringen, så går du til angrep på meg etter på å sier at jeg driver med ABU-takter. :D

Ventet på det, viste det kom. Vi hater alle Liverpool trenere, nettopp for de trener Liverpool og da er alt de kommer med bullshit.

Du ventet på det, du visste det kom. Å tok en spøk for og være akkurat det du ventet på. Jeg vil si det er ganske predgetist i mangel på et bedre Norskt ord.

Du kan le spøken selvironisk eller overse det. Det er slik jeg ser det utifra tidligere diskusjoner med deg og enkelte andre, alt avfeies som galle og kolera. Gjennomsyret med rivalisering? Fordi jeg gjorde det klart hva Tc faktisk sa? Jeg var vel mer anti-Chelsea enn anti-Liverpool i mine innlegg, om noe anti i det hele tatt. Jeg angriper ikke deg, jeg angriper holdningen om at alt er angrep på Liverpools suverenitet når det kommer fra United-munn. Slutt.

Cole sin takling kan forsvares i regelboka, dermed har dommer sitt på det tørre. Fa omgjør sjeldent slike avgjørelser.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt feil at alt avfeies som galle og Kolera. Ta Jørgen og TC, de kan diskutere, eaven Game er Top Notch når han legger fra seg møkka. Du tar med deg lim sniffingen og dermed blir det som det blir.

Spøk eller ikke, du sier at det treneren sier ikke teller for at det er Liverpool sin trener. Det er gjennomsyret av rivalisering.

Jeg lurte på/antok det kom, "viste" ble feil.

Ja taklingen var mye værre Hewitt, men samme sted og like unødvendig.

Forøvrig så sier Wenger at han ikke synes Cole er noe grisespiller.

Gerrard veldig fornøyd med det nye medisinske støtteapperatet og jobben de har gjort med Torres. Sånn er kjekt å høre i starten av sessongen.

Etter å ha sett høydepunktene en gang til, så er angrepet på Mache mye verre. Strak for og knottene først.

Lenke til kommentar

Hvis det stemmer, noe som ville vært jævlig synd for en uskyldig dømt spiller og for laget, så er han i det minste akkurat tilbake til å senke Man Utd på Old Trafford. :)

Grunnen til at de ikke anker er vel at han kan få ytterligere straff enn det han allerede har. Da hadde han gått glipp av senkingen av United på OT.

Ja, så klart, ellers hadde man jo slengt inn anke på omtrent alle røde kort. Men jeg mener også at selv om sjansen for at suspensjonen blir redusert er svært liten med byråkratiske FA, så er det prinsipielt viktig å markere sin mening og avstand fra slike dommeravgjørelser, for de ødelegger så mye. Men jeg skjønner klubben også som ikke vil risikere å miste ham i flere kamper.

Men nå er jeg dritlei ræva dommere. Har alltid hatt stor forståelse for dommernes jobb og deres vanskelige jobb, men for hver gang det blir så avgjørende utfall så blir jeg mer og mer lei. Som noen har nevnt, så ja, det kan forsvares i regelboka, med regelboka kan man forsvare rødt kort for omtrent alle taklinger, men det som gjør meg enda mer provosert er at dommerne, eller hvert fall Atkinson i går i dette tilfelle, aldri er konsekvente. Alt er så mye bedre hvis man legger seg på en konsekvent linje. Hvorfor skulle Cole få rødt kort for en takling som lyser gult, når Wilshere får gult for en takling som er styggere med kontakt med motspiller og knotter? Provoserende.

Men klubben ser ut til å være ferdige med episoden, så jeg får si meg ferdig nå jeg også. Vi får håpe nivået på dommerne bedrer seg.

Lenke til kommentar

Du tar med deg lim sniffingen og dermed blir det som det blir.

Akkurat som dere kaller Sir Alex for rednose o.l, samt Rooney for Shrek. All in good fun for de fleste involverte.

Angående dommernivået så falt det dramatisk ifjor. Det kanskje verste er hvor gjennomsyret feig enkelte er, som f.eks Andre Marriner. Atkinson er en dommer som aldri vil bli toppklasse, likevel tør han gi det røde, selv om det nå enn hva feilaktig så kom det i god tro i øyeblikket. Marriner m.fl hadde aldri gjort dette i en slik kamp. Det kan sikkert Spursfansen sverge til etter at Richards felte Bale i straffefeltet uten at marriner rørte fløyta.

Lenke til kommentar

Morrsomt du sier det. For jeg stod akkurat å tenke på saken.

Mitt problem er at du pisser på vår trener, enten du spøker eller ikke. Det gidder ikke jeg sitte å se på.

Jeg kaller aldri Ferguson rednose, men heller aldri Sir. Nettopp for at jeg respekterer han som trener, men ikke sir pga at han er trener rivalen. Den som ikke respekterer Ferguson for det han har oppnådd resultatmessig er like kunnskapsløs som han uttrykker seg, da ved Rednose osv.

Må innrømme at jeg har kalt Rooney for Shrek noen ganger, men han ligner igrunn mer på en rusta vingemutter. Så er han faktisk Scouser, så dere burde ikke ta det så jævli tungt ;)

Samtidig er Torres tvekjønnet osv, så det er ikke bare oss.

Dette synes jeg er anderledes og in "All in good fun for de fleste involverte".

Lenke til kommentar

Jeg pisser vel mer på deres Ex-trener. Når det kommer til Hogdson er vel han en av få trenere i Premier League som er av den gamle skolen, å får derav respekt for det. Jeg har aldri uttalt meg negativt om han, jeg var vel en av de som fremmet han som kandidat for klubben. Jeg forsvarte også han når enkelte her inne angrep hans stil og evner. Nå er han Liverpool-trener, å jeg vil slenge bemerkninger etter han som jeg gjør om alle fra den siden. Du tok det litt tungt. Jeg tar det kanskje for lett siden det i min omgangskrets er helt normalt, og sjeldent noe man legger stor vekt på.

Uansett, ferdig nå:)

Lenke til kommentar

Tror United skal slite i år. Grei gjennomkjøring, men Rooney ser ut til å fortsette sin down-periode. Tvilsomt at Giggs og Scholes klarer å holde tempo oppe mot bedre lag. Berbatov putta, men sløste også mange sjanser. Tror faktisk United kan bli Manchesters #2 beste lag i år...

Lenke til kommentar

Tror United skal slite i år. Grei gjennomkjøring, men Rooney ser ut til å fortsette sin down-periode. Tvilsomt at Giggs og Scholes klarer å holde tempo oppe mot bedre lag. Berbatov putta, men sløste også mange sjanser. Tror faktisk United kan bli Manchesters #2 beste lag i år...

Uenig. Det er år og dag siden vi spilte en så god åpningskamp i PL. Rooney er ute av form, og hadde flere gode involveringer i dag, særlig et par flikker som kilte litt nedentil. Det at Giggs og Scholes mangler tempo har nå blitt sagt 4 sesonger på rad, og det stemmer forsåvidt også. Poenget er at de er så kloke at de klarer seg med lavere tempo enn de fleste. Berbatov putta 1, bomma på 3. Helt grei uttelling for en spiss, og igjen - han er ikke i matchform.

Jeg tror du må bite i deg denne om en 10 måneders tid.

Lenke til kommentar

Jeg tar veddemålet i mot. Hva er innsatsen?

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme fra min første kamp på Anfield. Sinnssyk stemning, hele stadion sang med. Dommeren gjorde alt han kunne for å ødelegge, men det ble heldigvis ett poeng, og hadde blitt tre om ikke Reina hadde vært i det gavmilde hjørnet.

Fikk også se hvor desperate vi er etter et nytt stadionanlegg. Var på omvisning på Anfield på fredag, og dagen etter på Emirates. Var som forskjellen på løkka i lokallaget og Sør Arena. Helt sinnssykt!

Lenke til kommentar

Henger jo ikke noe historie i veggene på Emirates, noe det til de grader gjorde på Highbury. Da syntes jeg faktisk Anfield er penere, tro det eller ei. Fra et både subjektivt og objektivt ståsted syntes jeg dog Old Trafford er den vakreste klubbstadion i England. Størst, lang historie, vakker og moderne. Kun Wembley kan konkurrere, men den lider også av å være "historieløs" eller "blank" som jeg kaller det.

Old Trafford

St James Park

Villa Park

Stadium of Light

Anfield

Emeriates

Britania Stadium

osv

Sistplass: City of Manchester Satdium aka Commonwealth stadia. Passer til klubben - Plastikk.

Lenke til kommentar

Da er det bekreftet, Liverpool har kjøpt en ny spiller.

Kontrakts underskrift og photo-op gjenstår.

Blir spennende å se hvordan det går. Smart kjøp med tanke på de nye reglene vi må forholde oss til.

Velkommen til klubben i vårt hjerte?

Lenke til kommentar

Snipp

Var indeed noe eget å sitte på the very same benk som Keegan satt på når Shankly pratet til ham.

Utsende messig trenger vi et nytt stadion, men hovedproblemet er kapasitet og inntekter. Spesielt på VIP boksene.

Chelsea drar inn £1mill på hver kamp, hele sessongen på sin største.

Anyone som har fått bestillingene sine? Har gått en uke for meg nå.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...