Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sumo funker hos meg også, hvis man ser bort i fra at Petter Myhre ikke fungerer som kommentator. Et par "gullkorn" fra de første 45 min:

"Ben Johnson er ikke helt oppmerksom der..." (Kanskje ikke så rart siden han aldri har spilt på Liverpool, og sannsynligivs aldri rørt en fotball...)

"Første sjansen til Liverpool der" (N'Gog's heading reddes på streken etter corner. Men det var kanskje ikke sjanse det som førte til corneren eller?)

Gullkorn fra 2. omgang:

"Liverpool har nå benyttet alle sine bytter." 1 minutt senere, Agger sliter og ser ut til å må gi seg. "Men det er ingen fra Liverpool's benk som varmer opp!". Så er det stille i 30 sek, før han kommer på at "og grunnen til det er at de har brukt opp alle sine bytter...".

Ellers er studioproduksjonen til TV2 skandaløst. Thorstedt er grei, men spesielt han derre Alexander Schau er en skandale. Er det mulig å være mer idiot?

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Schau er hysterisk morsom. Tv2 urinerer på C+ lang vei med gode og lange sendinger. For å ikke snakke om stort sett dyktige kommentatorer (selv om Alsaker er svært Liverpool bias) og oppegående folk i studio (jamfør Langli, Børresen, gjester)

Folk som klager på TV2 for PL-satsnigen sålangt må være ansatt i Canal Pluss, eller svært kritisk til alt som er nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

En elendig 1.omgang fra liverpool,men ble mye bedre i 2.omgang. Tåpelig takling av Cole og enda mer tåpelig av Atkinson. Fyren hadde faktisk to passninger til arsenal.

Positivt overasket av Milan, dog ''headingen'' hans var direkte komisk.(noen må lage gif-bilde ut av det)

Flott av N'Gog, vuderer hans navn på neste drakt, skuffet over resultatet, men resultate var fair enough.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Schau er hysterisk morsom. Tv2 urinerer på C+ lang vei med gode og lange sendinger. For å ikke snakke om stort sett dyktige kommentatorer (selv om Alsaker er svært Liverpool bias) og oppegående folk i studio (jamfør Langli, Børresen, gjester)

Folk som klager på TV2 for PL-satsnigen sålangt må være ansatt i Canal Pluss, eller svært kritisk til alt som er nytt.

Enig, etter første runde (nesten) gjennomført må jeg si meg veldig imponert over TV2 sin satsing. Jeg var veldig skeptisk i starten (mars/april) men resultatet er veldig bra, og jeg savner ikke C+ i det hele tatt. Bortsett fra noen små tekniske problemer (som forhåpentligvis er barnesykdommer) er jeg ganske sikker på at totalproduket TV2 kommer til å levere de neste 3 sesongene er i en annen klasse enn det C+ gjorde.

Lenke til kommentar

begge beina til bajasen forlot bakken. da er det etter boken lov å gi rødt. spørs også om dommeren i tillegg vurderte det slik at kontakten mellom bajasen og Arsenal spilleren var en ettersleng - det vet man aldri.

skal bli spennende å se MOTD senere og hvordan de vurderer prestasjonen til gutta i dag. Alan Hansen var ikke nådig med City i går, og mente det var urealistisk for de å kjempe om mesterskapet.

Lenke til kommentar

Når det røde kortet kom til Cole var det en som klikka fullstendig vinkel på Sportscafeen, han var nærmest hysterisk. Du kan trygt si at han pratet for oss alle, alikevell ble vi nesten flau på hans vegne. Surrialistisk opplevelse midt oppi kampens hete.

Stakkers Reina, vår beste spiller fra i fjor får en sånn start på sessongen. Jeg har ingen problem med å svelge tabben hans, men å svelge at 2 poeng forsvant mot Arsenal, den er litt verre. Vi har ikke slått dem på evigheter.

Hever oss i andre omgangen, første var kjedelig. Dog ser det ut for å være skikk på forsvaret igjenn.

Rent spillmessig føler jeg det stod bedre til en jeg fryktet. Tempo og intensitet var nærmest fraværende til tider, og må jobbes med.

Man må vise at man vil vinne kampene, særlig på hjemmebane.

Lenke til kommentar

Hva ventet du? Cole har vært mange år i Chelsea, der takles det konsekvent stygt.

Exactly. Once a cunt, always a cunt.

http://www.youtube.com/watch?v=BxG6OaQUCgI

VERSTE er nesten reaksjonen hans etter taklingen. Utter fucking cunt. Er så glad han spiller hos dere nå, har alltid hatet han men det var ikke noe "viktig" siden han nesten aldri fikk spille osv, men nå er jo han fast Liverpool-spiller, perfekt. . :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Joe Cole har en ren historie. Han har aldri tidligere blitt utvist, og har fått veldig få gule kort. Alle som har sett han spille vil være enig i at han ikke er en som takler stygt.

Slik er Roy hodgson sitert på .no.

Kan trygt si det står i sterk kontrast til det du kommer med TC47.

Lenke til kommentar

Vel, du kan for eksempel se på den taklingen jeg nettopp postet. Bare der og da skulle han jo ha fått rødt kort, så han burde ikke "alrdi tridligere blitt uvist". Men det er mer enn det, det er arrogansen hans, det er noen av taklingene hans jeg husker og holdningen hans generelt. Også har han ikke akkurat spilt for de klubbene jeg elsker heller, så det har vel liiiitt å si det også, det skal jeg ikke nekte for. ;)

Lenke til kommentar

Går ut ifra at du hater Keane og alle tidligere og nåværende Man Utd-spillere med stygge taklinger også? Didn't think so.

Jeg har aldri hatt inntrykk av at Cole er en stygg spiller, verken i West Ham-, Chelsea- eller Liverpool-tiden. Han har aldri vært utvist tidligere, og hans første (feilaktige) utvisning kom da som følge av en tåpelig, men ikke direkte stygg takling, sannsynligvis på grunn av overtenning og vilje til å vise seg frem i debuten. Alle spillere har noen stygge taklinger i ny og ne, og selv om det er en uting med taklinger som skader motstpillere, så er det en veldig stor del av fotballen og helt uungåelig at slikt skjer. De aller fleste tilfellene er det ikke tilsiktet og som følge av en for sen/hard takling, mens noen ganger kan det være bevisst røft spill. Uansett er det en del av spillet vårt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...