Hewitt Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har bare sett Suso briefly, men han kan absolutt bli noe, er vel en av de mest lovende ungguttene vi har. Og han er fortsatt så ung at utviklingen kan nå hvor som helst. Primært venstreving tror jeg med godt overblikk, bra skudd og smartness. En slags blanding av en spiller med avslutter- og playmaker-egenskaper. Det mest nærliggende er vel å sammenligne ham med Pacheco. Vanskelig å si hvor god han blir når man har sett han så lite og han er så ung, men han har potensiale til å nå langt. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Suso har vært banens beste i hver reservelagskamp jeg har sett ham i pre-season. Han minner om Pacheco ja, men virker enda mer teknisk(!), samtidig som han har en meget god pasningsfot, noe han har blitt sammenlignet med Guti for. Tror han kan bli en sentral midtbanespiller av Fabregas-typen, men vanskelig å si akkurat nå. Benitez og folka hans la i det hele tatt et veldig bra grunnlag for videre utvikling av unge spillere etter han fikk kontroll over akademiet. Vi har aldri hatt så mange gode spillere i alderen 15-19 år som vi har nå, ikke i nærheten en gang. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har du noen oversikt over reservelagets sommerkamper? Eller, det er vell litt sent nå, men jeg kunne tenkt meg å følgt dem utover ivertfall. Ja, helt enig i Akademi jobben de har gjort, smått utrolig at de fikk inn så mange på så kort tid. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det Benitez gjorde med akadamiet i tiden før han dro er noe av det vi skal være mest takknemlige ovenfor ham for. Klart, vi har vunnet CL og FA Cup under ham, og han har hevet laget spiller for spiller drastisk i forhold til under Houllier, men jobben som ble gjort da han fikk kontroll over akadamiet er uvurderlig. Akadamiet vårt var mer eller mindre landets dårligste lenge, og nå i dag har vi fått opp flere spillere med enormt potensiale enn vi kunne sett for oss. Og det på så kort tid som Benitez fikk. Evig takknemlig, Rafa. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Suso blir den nye Jesus innen fotball. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 En liten film av Suso. http://www.footylounge.com/films//milankakabaros/introducing-fernandez-suso-video_a21122ada.html Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Sotirios Kyrgiakos takker nei til videre landslagspill for Hellas Dette er jo gode nyheter for oss, da har vi både Sotrios og Jamie Carragher i midtforsvaret som slipper å dra på lange turer med landslaget iløpet av sesongen. liverpoolfc.tv: Sotirios Kyrgiakos has announced his retirement from international football with Greece. Speaking on his official website, Liverpool's No.16 said: "The Greek National Team was one of the most important chapters in my career. "At this time I would like to close this chapter. I want to wish all the best to the Greek National Team." Kyrgiakos represented Greece during this summer's World Cup in South Africa. Endret 13. august 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Liverpool har sluppet en pressemelding angående salg: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/liverpool-fc-statement-2 The Liverpool FC Board has reviewed a number of proposed bids for the club at a meeting held today. The Board will continue to act in the best interests of Liverpool Football Club and its supporters, doing all that it can to ensure that the Club is ultimately sold to a buyer who has the resources and real commitment to give it a long-term, stable and secure funding position for its plans. The sale process is continuing. However, its timing and outcome remain uncertain. In the meantime, we will not comment on rumour and speculation. Den sier egentlig ingenting, men klubben har da tydeligvis mottatt (forslag til) bud på klubben, gått gjennom disse og salgsprosessen fortsetter. Endret 13. august 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Idag blir det Three Lions gitt, kompis av meg har booket hele 2 etarsjen. Kun orkdalinger på toppen. Fyllenever og Liverpool-nerver på søndag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kjapt spørsmål til dere som har handlet fra liverpoolfc.tv. Hva betyr det når det står at bestillingen er "submitted". Bestilte mandag kveld, og hadde forventet å snart motta ordren. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Submitted vil bare si at ordren er mottatt. Det blir oppdatert når den er levert. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ul44Y5tOa_U Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er han klar mot Arsenal? mins å huske han pådro seg en skade i VM. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kjapt spørsmål til dere som har handlet fra liverpoolfc.tv. Hva betyr det når det står at bestillingen er "submitted". Bestilte mandag kveld, og hadde forventet å snart motta ordren. Bestilte på lørdag og har akkurat samme beskjed. Submitted betyr sendt inn så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er han klar mot Arsenal? mins å huske han pådro seg en skade i VM. Han er aktuell, så får vi se om han blir klar nok. Jeg sjekka ordrene mine på lfc.tv nå, og kan berolige dere med at den kan være sendt selv om det står Submitted. På alle ordrene stod det "Shipped" unntatt den siste, som var i april og som er mottatt for lenge siden, der står det enda "Submitted". Men jeg alltid fått mail med sporingsnr. fra DHL, det burde vel dere også få når den blir sendt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Står det på min også, pleier vell å gå en liten uke. Urutinert av meg å ikke bestille de nye draktene i god tid Men skulle handle litt mer, og måtte vente litt. Får skylde på det. Skal du på Sportscafeen i kveld Hewitt? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Blir nok neppe det, skal prøve å få med meg Chelsea-kampen før det sannsynligvis blir ut så jeg rekker ikke innom Sportscafeen i kveld. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Skal i en dobbel bursdag jeg, men det hadde vert kjekt å vert der. Stilig å høre hva Phill Neil har å si, ikke minst om dagens situsasjon som klubben er i. Mulig jeg blir der noen timer, så får jeg se om jeg går i bursdag etterpå. Har nesten dårlig sammvittighet for å ikke vær der. Endret 14. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Haha, traff en på byen i dag, han er Engelsk og en av de "mest" faste sverddragerene på cafeen. Han sa det var bra(festen), og han hadde fått verdens beste fish and chips i Stavanger(do you recon?). Fyren er pricless, han drog av seg trøya midt under en kamp og skrek ut "Gerrard is Shiiite!" Det var 2 sec etter Gerrard hadde puttet sitt andre eller 3 må den kampen Trokke det var en kjeft der inne som ikke måtte flire Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Reina, Johnson, Agger, Skrtel, Carragher, Mascherano, Gerrard, Cole, Jovanovic, Kuyt, Ngog. Subs: Cavalieri, Lucas, Babel, Torres, Kelly, Maxi, Aurelio. Synes benken vår ser bedre ut enn på lenge! Endret 15. august 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå