Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poulsen kan bli en god signering hvis Hodgsen har sett Danskens begrensninger. Alt det fjolleriet må lukes bort og han må bli en rendyrket defensiv midtbanespiller, en som står til disposisjon til forsvaret, den femte forsvarer.

Kjenner jeg er meget skeptisk til Poulsen, men som du sier kan han nok gjøre jobben som ryddegutt foran forsvaret i bortekamper der vi ligger lavt. Det lille jeg har sett han spille sier meg at han kan få store problemer med tempoet i PL.

Lenke til kommentar

Poulsen kan bli en god signering hvis Hodgsen har sett Danskens begrensninger.

Det lille jeg har sett han spille sier meg at han kan få store problemer med tempoet i PL.

Skrekkeksempelet blir jo selvagt skader på Skrtel/Agger/Johnson.

Da starter Liverpool med denne forsvarsrekken:

Poulsen

Aurelio Kyrgiakos Carragher Kelly

Reina

Med trioen Poulsen, Kyro, Carra sentralt blir det store tempoproblemer sentralt.

Lenke til kommentar

Er egentlig ikke rykter en gang. Er close to done deal som skysports har forstått det. Merkelig kjøp.

merkelig kjøp? Det er jo et kjempebra kjøp. Liverpool trenger homegrown spillere og det sier seg selv at med Reina-Jones-Gulacsi som keepere i 25 mannstroppen så løser homegrown kvoten seg mye lettere når vi bare trenger 6 av 22 spillere som homegrown.

Kan dere nevne noen annen homegrown keeper med landskamper, 80+ kamper fra de to øverste nivåene samt koster under £3M ??

De finnes det ikke mange av kan jeg bekrefte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

At vi ikke hører noenting angående Torres skade må vel være et tegn på at han blir klar?

Vi får håpe det, jeg har fundert på det samme selv. Håper virkelig at forsterkningene i det medisinske støtteappeartet vil redusere muskelskader med mer, kraftig. Da tenker jeg ikke bare på Torres, men også Aurelio og Gerrard. Agger har vell slitt mest med ryggen, men man vet aldri hva de kan de som er hentet inn, får bare krysse fingrene.

Dette har jeg etterlyst tidligere, og det gleder meg at det nå ser ut til å bli tatt på alvor, skader har ødelagt mye for oss.

Lenke til kommentar

Lukaku er vel å regne som den mest talentfulle tenåringen i Europa, kanskje med unntak av Eden Hazard. med de lagene som er interessert så blir det en solid overpris i størrelsen £15M når budkrigen starter. da sier nok styret det samme som sa vi hadde sjansen til å signere Sergio Agûero.

Lenke til kommentar

Fant et greit innlegg ang. Poulsen signeringen på RAWK.

Even if Poulsen struggles with the pace of the league early on, he can still be a big contributor in our Europa League campaign. You can even deploy a Poulsen/Aquilani partnership and give Gerrard/Lucas a rest. Loads of matches on slate this season. Poulsen's signing gives us some depth. Not to mention, we could use some bite against teams like Stoke, Birmingham, Blackburn, etc. He's not one to get bullied of a match that's for sure.

Look at the lineup for Sunderland away last season. Or when Lucas had the flu, Gerrard and Benayoun injured etc. Poulsen gives us some options in the midfield and we can maybe play Gerrard/Lucas/Aquilani alongside him or in front of him.

Too early to judge but I'm quietly confident that he'll end up being a decent signing.

Krygiakos was hardly an exciting signing but putting Crouch, Sidibe, and Davies in his pocket was pretty nice.

Lenke til kommentar

Glemmer aldri når vi kunne signere Dani Alves fra Sevilla for £12-14M eller hva det var, men ikke tok sjansen/ikke hadde råd. Å gå glipp av slike spillere til en relativt greit pris tross alt, hvert fall i ettertid, er surt.

Vi hadde vel også sjangsen til å hente C. Ronaldo til en billigpenge når vi speidet han som 16-åring, men Houllier mente han var for ung.

(To dager igjen!!!)

Lenke til kommentar

Slik jeg husker den historien så var både Liverpool og Houllier gira, men kom med et rimelig lavt bud til Sporting. De godtok budet, og Liverpool gjorde seg klar til forhandlinger. I mellomtiden kom manu med et høyere bud, og portugiserne valge (fornuftig nok, fra deres side) å følge opp sistnevnte mens Liverpool ble satt på vent.

Lenke til kommentar

Tror aldri vi gav noe bud på han: "The Merseyside club did not follow up their interest after Thompson submitted his scouting report and instead United boss Sir Alex Ferguson splashed out a world record £12million fee for the teenager." - The Mirror

---

Arbeloa med ny twittermelding:

Premier League starts this weekend. All the best for #LFC!! Come on reds!!! YNWA!!

@aarbeloa17

Herlig type. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Arbeloa med ny twittermelding:

Premier League starts this weekend. All the best for #LFC!! Come on reds!!! YNWA!!

@aarbeloa17

Herlig type. :)

Jeg savner Arbeloa grusomt. Godeste Johnson er som en sil bakover i forhold. Jeg liker Johnson sine offansive egenskaper, men Arbeloa gruser ham bakover. Så er det personen, aldri i fokus, aldri i media, men helt klart topp 3 når det gjelder å levere gjennom hele sessongen.

:cry:

Noen som kan "fill me inn" angående denne Suso som har spilt så godty for reservene i sommer?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...