Old Game Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Uff, tror jeg har et lite "mancrush" på Torres. Herlig film. Torres er verdensklasse. Foræder 5 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg visste jeg aldri skulle skrevet det. Nå slipper jeg vel ikke inn i RedCafè igjen og må tilbringe evigheten her. Nå skal det nevnes at jeg skrev lite, og det kan jo på ingen måte sammenlignes med min gigantiske "mancrush" på Giggsy, Scholesy og Wazza. Edit: @Hewitt: Ja, vi som liker god fotball liker god musikk også. Endret 12. august 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Game, eller Goldwing er bare ute på faenskap. Han har selv innrømmet at han har en liten crush på Torres. Bare ikke på samme måte som du har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Angående Torres: http://www.youtube.com/watch?v=S0xOlfvAr6o Endret 12. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Edit: @Hewitt: Ja, vi som liker god fotball liker god musikk også. Oh no you didn't. Du sa ikke at Eminem lager god musikk ... *grøss* Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Uff, tror jeg har et lite "mancrush" på Torres. Herlig film. Torres er verdensklasse. Foræder Yeah. 1 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har nesten glemt følelsen av Torres-mål. Håper å kjenne på den mange ganger i år. Det er bare fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Poulsen klar for Liverpool Meh. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Da er Christian Poulsen klar for Liverpool. Sum £4.5M (kan stige til 5.5M). Han har signert for 3 år. Dansken får draktnummer 28 for Liverpool og er høyst sannsynlig med i troppen mot Arsenal til Søndag. For å illustrere hvor dårlig overgangsbudsjett Roy Hodgson sitter på så må Liverpool dele opp betalingen i to for å klare å betale de ufattelige £4.5M til Juventus. 50% betales nå, og 50% betales når Liverpool har skaffet mer penger og vi har frist til Januar 2011 med å betale dette. Endret 12. august 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Fuck me sideways... Ikke tyder bare dette på at vi har et elendig overgangsbudsjett, så signerer vi fuckings Poulsen uten at det er sikkert at Masche blir solgt. Jeg er mildt sagt skuffet. Velkommen til klubben, men jeg er skeptisk til ferdighetene dine. Endret 12. august 2010 av WCH Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Fuck me sideways... Ikke tyder bare dette på at vi har et elendig overgangsbudsjett, så signerer vi fuckings Poulsen uten at det er sikkert at Masche blir solgt. Jeg er mildt sagt skuffet. To ting med dette kjøpet som du sier... 1) vi har ELENDING overgangsbudsjett, nær 0 p.d.d. 2) Macherano blir høyst sannsynlig solgt! Da blir det spennende momentet, hva gjør vi med de £24-26M vi får for Macherano? Håper på å bruke pengene på en god spiss i £10-14M klassen samt å hente en gjennombrudds hissig ving. Spisser jeg vil ha: ¤ Charlton Cole ¤ Peter Crouch ¤ Loic Remy ¤ Craig Bellamy ¤ Roman Pavlyuchenko Vinger jeg vil ha: ¤ *Stephen Ireland (* =Joe Cole blir permanent V.ving) ¤ Hatem Ben Arfa ¤ Charles N`Zogbia ¤ Arda Turan ¤ Shaun Wright Phillips (hvis billig for £5-7M) Tror vi får: Ingen eller en billig spiss (Lån eller £4-6M) og resten av pengene går inn i systemet til å betjene gjeld og andre utgifter. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jepp, we're screwed. Sprøsmålet er, hvordan påvirker dette markedsverdien til Masche? Faller den, pga det finnes nærmest en midtbanespiller for mye i klubben eller forblir den det samme uten å ta hensyn til Poulsen? Poulsen burde jo spille ingen rolle da Masche forblir like god, men et overflod av midtbanespillere er bare dumt. Lucas, Aquiliani, Gerrard, Masche og Poulsen er for mange. Endret 12. august 2010 av WCH Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Poulsen og Lucas sentralt... HAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Spisser jeg vil ha: ¤ Charlton Cole ¤ Peter Crouch ¤ Loic Remy ¤ Craig Bellamy ¤ Roman Pavlyuchenko Vil du virkelig ha Bellamy tilbake? Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Spisser jeg vil ha: ¤ Charlton Cole ¤ Peter Crouch ¤ Loic Remy ¤ Craig Bellamy ¤ Roman Pavlyuchenko Vinger jeg vil ha: ¤ *Stephen Ireland (* =Joe Cole blir permanent V.ving) ¤ Hatem Ben Arfa ¤ Charles N`Zogbia ¤ Arda Turan ¤ Shaun Wright Phillips (hvis billig for £5-7M) Jeg synes vi bør prøve disse om det skulle være aktuelt. Meget skeptisk til de som er strøkket ut, tror ikke de er mye bedre alternativer en de som er i dag. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Spisser jeg vil ha: ¤ Charlton Cole ¤ Peter Crouch ¤ Loic Remy ¤ Craig Bellamy ¤ Roman Pavlyuchenko Vil du virkelig ha Bellamy tilbake? Bellamy er en som gir 110% i hver kamp og han lar ikke de rundt seg yte mindre. En meget god spiller for en type manager som Roy Hodgson. Dessuten kan han spille spiss og venstrekant. Som tredje argument er prisen som kan ligge på rundt $6-8M da han ikke vil bli brukt av City som vil utelate han fra 25 mannstroppen og EL troppen. Hvis noen drar frem slagene mot John Arne Riise så vil jeg minne på at selv John Carew følte at Riise fortjente en rett på kjeften. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Bellamy er jeg faktisk veldig enig i. Har gode kvaliteter vi kunne hatt bruk for nå, og mest sannsynlig vil han ikke være veldig dyr heller. Poulsen er bare en tragisk signering. Huff. Men han skal nå få sjansen til å bevise noe han også. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Poulsen er ingen stjernesignering, strengt tatt skulle jeg sett vi aldri signerte ham i det hele tatt, men jeg tror heller ikke det er en elendig signering. Han er dårligere i Masche i den rollen, helt klart, men som andre har sagt så er det mindre forskjell på de beste og nest beste i en defensiv midtbanerolle. Selges Masche unna, noe som nå ser ut til å være mer eller mindre klart, så svekkes vi i den posisjonen, men jeg tror vi greier å leve sånn noenlunde med det. For min del håper jeg egentlig at Poulsen ikke spiller så ofte, at Gerrard, Aqui og (ja, til og med) Lucas er førstevalgene på midtbanen, litt avhengig av hvilken kamp. Men huff, slike kjøp er virkelig ikke et bra signal til supportere og spillere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Har nesten glemt følelsen av Torres-mål. Håper å kjenne på den mange ganger i år. Det er bare fantastisk. http://www.youtube.com/watch?v=4jRMnBjcZLE Så denne på mobilen i går natt, gav ivertfall meg frysninger. 4.45, ingen over, ingen ved siden! Endret 12. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 LFC.TV er forresten gratis om dagen, så alle som vil kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå