Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ja, Alonso sugde jo.

Xabi var vel aldri så aktiv og markant i det at han ville bort som Masche er nå. Dessuten ville Xabi bort pga Rafa prøvde å selge han, men ikke lyktes. I Masche sin situasjon er det utenomsportslige grunner i at familien ikke trives. Det er neppe veldig gunstig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser det er rykter om at Barca vil tilby spillere som del av handelen om de byr på Macho. i såfall er det tre spillere som per i dag bør være naturlige kandidater:

Maxwell - venstre vingback som også kan spille høyreback. bedre teknisk enn Aurelio. er for salg etter kjøpet av Adriano.

Eric Abidal - enda en venstre vingback som ser ut til å få lite spilletid. en panter på 1,83 som godt mulig hadde blitt en hit i engelsk fotball - hvertfall for en sesong.

Bojan Krkić - spissreserven som Torres skryter av. ta han på lån denne sesongen, så forelsker han seg nok i klubben og signerer permanent!

jeg tror uansett at ingen klubb bortsett fra City vil splashe £30M i ren cash på Macho, så da blir det nok en byttehandel. krysser fingrene for at det ikke er skrot som kommer inn.

Lenke til kommentar

Messi mot Masche hadde vært en helt fair deal synes jeg. Kunne tatt Xavi også da, under tvil. Eller Iniesta.

Haha, +1. Var akkurat mine tanker og da jeg skumma gjennom tråden her.

Fair enough, Macherano er en god spiller, men med et utrolig snevert bruksområde. Det er virkelig ikke mange storklubber som han hadde vært like mye verdt i som Liverpool. Det er som å putte oliven på en pizza som mangler tomatsaus eller ost i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar

alle lag trenger et midtbaneanker, eller "spesialister" som managerene velger å kalle de. jeg tør knapt tenke på hvordan det hadde gått i enkelte kamper i fjor om ikke Macho hadde vært der for å bryte opp kontringer.

motargumentet mot at vi trenger en slik spesialist er at vi tross alt tapte 19 kamper i fjor. hadde vi hatt mer suksess med en spiller som var "box-to-box" og ikke så "begrenset"?

selv tror jeg at Macho kommer til å bli et større savn enn Alonso. en spiller som Carra har lenge nytt godt av å ha et skjold som Macho foran seg, og jeg er redd han nå enda oftere kommer til å bli avslørt på farten. Poulsen kommer ikke til å fylle tomrommet etter Macho mer enn Aquilani gjorde det for Alonso, og da er vi to steg tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

alle lag trenger et midtbaneanker, eller "spesialister" som managerene velger å kalle de. jeg tør knapt tenke på hvordan det hadde gått i enkelte kamper i fjor om ikke Macho hadde vært der for å bryte opp kontringer.

motargumentet mot at vi trenger en slik spesialist er at vi tross alt tapte 19 kamper i fjor. hadde vi hatt mer suksess med en spiller som var "box-to-box" og ikke så "begrenset"?

selv tror jeg at Macho kommer til å bli et større savn enn Alonso. en spiller som Carra har lenge nytt godt av å ha et skjold som Macho foran seg, og jeg er redd han nå enda oftere kommer til å bli avslørt på farten. Poulsen kommer ikke til å fylle tomrommet etter Macho mer enn Aquilani gjorde det for Alonso, og da er vi to steg tilbake.

på måten du skriver virker det som vi skal selge Machernao og kjøpe inn en offensiv midtbanespiller til å erstatte han.

Faktum er at når det kommer til def midtbanespiller så er det mindre forskjell på de beste (Macherano) og de midt på treet (Poulsen) en forskjellen er mellom de beste vingene/spissene og de nest beste i de posisjonene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Med en suser fra 40 yards^^

Edit: A punch in the face.

Styremøtet som skulle være i morgne er avlyst

pga mangel på innkomne bud på klubben. Tvilsomt om klubben blir solgt før overgangsvinduet stenger.

Dritt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

på måten du skriver virker det som vi skal selge Machernao og kjøpe inn en offensiv midtbanespiller til å erstatte han.

Faktum er at når det kommer til def midtbanespiller så er det mindre forskjell på de beste (Macherano) og de midt på treet (Poulsen) en forskjellen er mellom de beste vingene/spissene og de nest beste i de posisjonene.

for et utrent øye ser det sikkert ut som liten forskjell. man må nesten ha forståelse av den taktiske delen av spillet om man skal se forskjellen. og ja, slik jeg skriver så betyr det at jeg sikter til deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uff, tror jeg har et lite "mancrush" på Torres.

Herlig film. Torres er verdensklasse.

Spydde litt nå. Gjorde vondt i hele meg da jeg leste det.

Jaja. What can you do.

EDIT: Sangen er good shit da, selv om man blir lei av det super fast.

Endret av tc47
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Misforstå meg rett. Jeg smiler fra øre til øre når Ferdinand stapper Torres nede i shortsen, men Torres er strålende både som spiller og person (sett bort i fra kampens hete ref. United-kampen når han sparker straffemerket). En av verdens aller beste spisser. Rykket, avslutningene, den råe kraften. Han er mer enn en håndfull.

Edit: Sangen er god, ja. Elsker den.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Det finnes to typer menn - de som tør å innrømme at Torres er deilig, og de som ikke tør det. Jeg tilhører den første gruppen.

Torres er Legend. Håper så jævlig han holder seg skadefri i år, da går vi et herlig år i møte.

Edit:

Bare jeg som ikke liker Eminem? Guess musikksmaken kommer med fotballsmaken. ;)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...