Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Blir spennede å se hvilken spiss Liverpool ender opp å kjøpe, hadde lenge troen på Remy, men der var det vist mye konkuranse. Stoke skal vist ''lede'' med å tilby mest penger for den franske spissen. Peter Crouch linkes også, han er jo god og har kvaliteter vi trenger(spesielt på corner) men er temmelig elendig på bakkenivå. Var vel Hyrlen som sa at Peter er en spiller for en middelmådig klubb,noe jeg var enig i da, og nå. Shaun Wright-Phillips har fått beskjed om at han kan forlate Manchester City. Han hadde jeg tatt imot med åpne armer og en hint av en chubby. Endret 8. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Er rett og slett tragisk at vi linkes til Crouch. Var kjempeglad når vi ble kvitt'n og vil ikke ha han tilbake. Må få en spiller som er verdig Torres på topp. Og hvis Crouch er alternativet kan vi heller spille med N'Gog, da han har flere kvaliteter enn hva Crouch kan vise til etter min mening. Wright-Phillips tar jeg gjerne i mot. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Crouch har ikke mentaliteten til å spille for en toppklubb. husker han scoret mot Luton var det vel i en cupkamp for oss, og feiret som om han hadde avgjort en CL finale. ble for dumt. Wright-Philips har hvertfall fart, noe vi sårt trenger på høyrekanten. liker at han ikke er en ren klassisk ving, men også en høyre breddeholder som ikke er redd for å ta i et tak defensivt. skulle passe flott inn i en 4-4-2. håper på at Hodgson kjøper Wright-Philips så vi får flyttet Kuyt frem som makker til Torres. da har vi Wright-Philips og Maxi som konkurerer på høyre, og Torres-Kuyt på topp med Ngog, Babel, Jova, og Pacheco som alternativer. resten av busjettet bør gå til å hente en venstreback av kvalitet, da denne lagdelen er desidert svakest. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Crouch har ikke mentaliteten til å spille for en toppklubb. husker han scoret mot Luton var det vel i en cupkamp for oss, og feiret som om han hadde avgjort en CL finale. ble for dumt. Wright-Philips har hvertfall fart, noe vi sårt trenger på høyrekanten. liker at han ikke er en ren klassisk ving, men også en høyre breddeholder som ikke er redd for å ta i et tak defensivt. skulle passe flott inn i en 4-4-2. håper på at Hodgson kjøper Wright-Philips så vi får flyttet Kuyt frem som makker til Torres. da har vi Wright-Philips og Maxi som konkurerer på høyre, og Torres-Kuyt på topp med Ngog, Babel, Jova, og Pacheco som alternativer. resten av busjettet bør gå til å hente en venstreback av kvalitet, da denne lagdelen er desidert svakest. Crouch virker som en perfekt makker for Torres i 4-4-2, men ser gjerne at vi lar være å kjøpe Robotdanseren hvis Hodgson har tenkt å bruke han som backup i 4-4-1-1. Wright Phillips er rask ja, men han er også en onetrick pony, kun fart. Passer perfekt for et lag som kontrer. Men å hente en som blir 29år i høst og som ikke har innleggsfot blir feil for et lag som Pool. Vi trenger en ving som har gode innlegg sammen med fart. Problemet med det er jo at det ser ALLE etter og de koster. Ang ny venstreback, med dagens økonomi, er det sansynelig at det blir hentet inn en venstreback med både Insua (HG)og Aurelio som våre to første valg. Dessuten har vi Kelly og Agger i stallen som kan bekle den rollen. Tror ressurser settes inn på spissjakt og dernest ving. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvorfor utelukker alle N'Gog som partner til Torres? Ser ikke noe galt i den kombinasjonen. Som backup har vi som nevnt Kuyt, Babel og til og med Pacheco. Skal vi kjøpe en spissmakker til Torres, for guds kjøp noe som er bedre enn det vi allerede har. Å kjøpe Crouch er etter min mening bortkasta penger. Noe vi ikke akkurat har råd til for tida. Vi er nok nødt til å sette mer lit til ungdommen i klubben og håpe på at disse virkelig blomstrer. De har hvertfall en gyllen mulighet denne sesongen. Eller hvertfall frem til Januar vinduet. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Synes ikke Torres skal ha noen spisspartner. Han er best alene på topp, med en god tilrettelegger (Gerrard, Cole, Aquilani, take a pick) bak seg. Endret 9. august 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Synes ikke Torres skal ha noen spisspartner. Han er best alene på topp, med en god tilrettelegger (Gerrard, Cole, Aquilani, take a pick) bak seg. Check that! Torres er best sammen med D.Villa ved siden av seg og D.Silva/Iniesta/Fabregas bak seg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Torres har vel også sagt at han helst vil spille med noen andre, ellers blir det for tøft for han mtp skader og slikt. Med en spisspartner kan han få litt avlastning i hvertfall. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ja, han bør nok ha en spisspartner som han kan spille med. Helst noe av kvalitet, men ikke lett å få inn det med økonomien vår. Men burde bruker mye av pengene ved salg av Mashe til en ny spisspartner, min mening. Så kjøre Gerrard og Aqulani/Lucas sentralt, evt en ny erstatter ( Poulsen ). Blir spennende og se hva som blir gjort før vinduet stenger 31 aug. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da må de få rauå i gir mtp nye eiere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Styremøte på torsdag, spennede å se om noe blir offisielt på fredag. Fy fabian jeg er så klar for PL nå! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 For alle som har bestilt tv2 pl hd. står det bare på den kanalen forside med tekst der det står " her kommer Tv Premier League HD" eller er det no feil hos meg? kjipt å finne ut det på lørdag Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Pacheco har fått drakt nr 12, me like Det kribler nå, Det er sååååååå lenge til søndag. 2 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Flere som er redd for at Mache kan gå på billigsalg neste sesong om han ikke går nå? Inter har jo ikke råd til han før de får solgt noen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Men Barca har, om de legger Hleb på bored, Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 For alle som har bestilt tv2 pl hd. står det bare på den kanalen forside med tekst der det står " her kommer Tv Premier League HD" eller er det no feil hos meg? kjipt å finne ut det på lørdag Kanalen åpner på fredag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Jaja, var ikke værre enn at jeg bestilte drakten til Pache med det samme. I tillegg El Nino bortedrakt og 2 baby nattis. Rett før jeg bestilte til Jotun også Mom thought me a b c, dad thought me L F C! Gotta love it Nei, tror ikke det Swomme. Masche blir nok om ikke prisen stemmer. Jeg for min del har ingen hast med å bli kvitt nok en nøkkelspiller. Endret 10. august 2010 av guttorm 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 I og med at Masche ønsker seg bort, så tror jeg nok Liverpool også gjør det de kan for å selge han mens prisen fortsatt er på topp. Ingen er tjent med at en spiller som ikke ønsker å være i klubben blir der. Masche mistrives - dårlig spill - sutring - lavere pris - bare dritt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Enig, jeg har da fått på pukkelen et utall ganger for at jeg forsvarte Benitez salg av Alonso med same argumentasjon ErlendRU. Jeg sitter å funderer på om vi kan finne igjenn fighting spiriten vi hadde for 2 sessonger siden? Ivertfall 2 kamper lå vi under 2-0 og vant 3-2 mot vanskelige lag. Bla mot City. Mye står og faller på Gerrard(ja han vil falle), men også de få rutinerte som er igjenn. Svært mange er skiftet ut nå, ekstra blir det om Mache drar. Endret 10. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå