Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om N'Gog fortsetter utviklingen og lærer av Torres sin avslutteregenskaper, så tror jeg vi kan ha en kommende kvalitetsspiss i N'Gog. Han har hvertfall utviklet seg veldig positivt forrige sesong og ser ut til å fortsette denne sesongen.

Han bommer kanskje på noen sjanser, men han er i det minste der og prøver å score.

Disse bommene til tross, han hadde i fjor og hittil i år en målrate i forhold til kamper spilt som de fleste andre spisser enn stjernespisser som Torres, Drogba, Messi, osv ville vært misunnelige på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Enslig spiss(altså Torres)=Skadet Torres

Skadet Torres=Bye Bye Torres

Bye Bye Torres=Danielzu sad

Så nei, enslig spiss funker særdeles dårlig, kan ha det nå og da.

Sier ikke at Liverpool kjøpe en ny spiss,men det hadde ikke skadet. Liverpool uten Torres gir ingen målgaranti, bare se på de to siste sesongene.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg synes nesten vi kan bruke pengene fra Masche på en god spiss. Greit å få inn erstatter for Masche, men trenger ikke være top notch verdensklasse som koster £25M. Er keen på Defour, men ikke til helt syke summer. Synes vi har mer bruk for en ordentlig god makker til Torres enn erstatter til Masche.

• Liker 1
Lenke til kommentar

uncle Roy er allerede i ferd med å hente sin første middelmådige skandinav i Poulsen. det var dette jeg spådde ville bli en realitet. hva blir det neste? Micke Dorsin på venstrebacken? Erik Huseklepp som ny høyreving?

håper at denne mannen snarest får fylt opp kontoen med et par pundsedler så han kan slutte med slik "bargain hunting". slikt fungerer fint i Fulham, men ikke i Liverpool.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liverpool kan trekke følgende lag i EL playoff:

Grasshoppers

Trabzonspor

FC Utrecht

AIK

FK Qarabag (Aserbajdsjan)

Liverpool møter Trabzonspor

Da er det klart at Liverpool skal møte Trabzonspor fra Tyrkia med hjemmekamp 19.august og retur i Tyrkia en uke senere.

Trabzonspor kom på 5.plass i den Tyrkiske serien ifjor. De fikk 11-3-3 hjemme og scoret 29-12 i målforskjell.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Skulle være overkommelig motstander eller hva?

AIK hadde vært plankekjøring og lett for Nordmenn å dra på kampen.

Som nevnt over i tråden er Trabzonspor med Tyrkiagrøte den desidert vanskligste bortekampen vi kunne fått. Samtidig som dette er den avsluttende kampen så mener jeg vi ikke kunne fått noen værre treking med de lagene som var til rådighet.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Forøvrig meget fornøyelig å se følelser fra manageren til liverpool igjen. Been a while. :D

Helt enig.

En spiss til er noe vi trenger og gjerne en midtbanespiller som erstatter til Masche. Det er to spillere fra West Ham vi har vært linket til tidligere. Mark Noble og Scott Parker, og det kunne jo vært interessant, uten at jeg vet prisen på de to. Etter min mening trenger vi sårt en midtbanespiller da Lucas ikke er god nok til og være førstevalg, og Aquilani kan fort bli ute noen uker eller mer. Det gjelder egentlig også på spissplass. Vil føle meg mye tryggere på en god sesong om vi kan hente inn en klassespiller der og.

Lenke til kommentar

Situasjonen er vel bra, men spørsmålet er om han får spille fast? Kommer vel an på hvilken formasjon Roy velger. Jeg ville absolutt like at han spiller fast!

Mitt dream team akkurat nå:

Reina

Johnson - Agger - Skrtel - Insua

Lucas - Aquilani

Kuyt - Gerrard - Cole

Torres

Med tillit tror jeg Aquilani kan bli en verdifull ressurs for oss.

Lenke til kommentar

Ja, det har det. Han spilte seg opp for hver kamp i forrige sesong spør du meg. Og likevel ble han kalt årets PL-flopp. Selvfølgelig på grunn av skader da. "I fjor" postet noen en statistik med assists i forhold til spilleminutter som så veldig bra ut. Finner han formen og er skadefri har jeg som sagt tro på han i år.

Lenke til kommentar

J"I fjor" postet noen en statistik med assists i forhold til spilleminutter som så veldig bra ut. Finner han formen og er skadefri har jeg som sagt tro på han i år.

Det var jeg som postet den statistikken med Aquaman. Da plukket jeg ut han og 1-2 spillere hos våre konkurrenter som hadde samme posisjon i troppen som Aquilani (2.valget i spillende midtbanepos).

Da var det tydlig at Aquilani produserte veldig bra på de få minuttene han spilte ifjor. Det skal dog tas med at han spilte ofte de "lette" hjemmekampene i PL.

Aquilani vs Lucas 2009/2010:

A.A: 817 min, 1 mål, 6 assist, 116 min pr målpoeng.

L.L: 2841 mi, 0 mål, 2 assist, 1420 min pr målpoeng.

Er ihvertfall klasseforskjell mellom de to som byttet på "Alonso" rollen ifjor. Tror den intensive bruken av Lucas i denne rollen var mye av grunnen til at Benitez ble upopulær.

Lenke til kommentar

Vi blir nok å spille i 4-4-2 eller 4-4-1-1 og ikke 4-2-3-1 under Hoggy. Forhåpentligvis med Torres/ny spiss på topp eller Torres foran en hengende Cole/Gerrard. Sistnevnte tror jeg blir dratt mye sentralt i år sammen med Aquilani/Lucas/Shelvey/evt ny spiller. Regner med at Masche stikker.

Lenke til kommentar

Jeg er temmelig sikker på følgende:

a) I 4-4-2 vil IKKE Gerrard-Aquilani spille sammen sentralt hvis ikke det er skade på både Macherano erstatter eller Lucas.

b) Jonjo Shelvey får under 4 kamper fra start i årets sesong.

Frykter at det ikke kommer noen ny spiss selv med Macherano salg pga økonomien til klubben med nåværende eiere. Marerittet som jeg tror blir realitet er Macherano salg for £25M og Paulsen kjøp til £5M, de resterende £20M går inn i gjeldssluket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...