Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Geez, dette var big news!

Håper han er seriøs han Huang, når han snakker om stadion, lån osv. Ang. spillerkjøp er jeg dog litt skeptisk. Hadde ikke takket nei til par spillere av klasse inn, men å kjøpe ett nytt lag er vel strengt talt ikke nødvendig. Litt mer bredde skal vi jo nå få av ungguttene i klubben. :)

En eventuell erstatter til Masche, en spiss og en klasseving hadde vært noe.

Edit: Men jeg holder meg heeelt rolig til noe er offisielt.

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hodgson kjøper Christian Poulsen , Poulsen er jo langt fra god nok for et Liverpool lag.Nå som klubben muligens blir kjøpt opp burde det satses på litt bedre spillere en Poulsen etter min mening.

Jeg vill gå så langt å si at vi er mye svakere stillt i år en i fjor. vi mistet Benayoun å fikk Cole , Benayoun er en mye mer "Potet" av en spiller , å spiller godt i alle posisjoner .

Coles skadaliste tatt i betrakning .

"Ny" signeringa av Aurelio er jeg heller ikke noe for,blir sikkert skada igjen .

Aquilani har jeg heller ingen tro på , selg han tilbake til Italia fort som bare det.

Lenke til kommentar

Diego

Johnson

Carra

Skrtel

Kelly

Pacheco

Gerrard

Lucas

Jovanovic

Cole

Ngog

Disse 11 starter ifølge en på RAWK-forumet, som er en troverdig kilde ifølge alle der. Satser på at det stemmer, digg med Pacheco fra start!

Edit: Agger er visst skada.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Nå har han lagt inn bud på Brad Jones nå ,hva skal vi med han når vi har Cavalieri som backup.

Budsjettet burde brukes andre steder en akkurat på keeperplass når vi har så lite budsjett

Såvidt jeg vet er Cavalieri planlagt solgt, han er for godt til å sitte på benken.

Jeg har forresten ikke sett Liverpool kamp siden Ålesund brant, så jeg gleder meg veldig :dribble:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

God start av Johnson, N'Gog og Milan, men ikke Lucas.

Cole har vært super. :thumbup:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

N'Gog med 3 mål og en ''assist'' da. Ikke dårlig.

Men han sliter med avsluttningsfasen enda, kunne glatt nettet minst to mål til i 1.omgangen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

En god kamp, men det var vel forventet at Liverpool skulle vinne.

Men gutta spilte bra. Cole-Gerrard var en fryd å se på til tider, håper Torres får joine det sammarbeidet. God N'Gog idag også, men han sliter fremdeles med avsluttningene.

God jobb av forsvaret også idag, all around nice job.

Men alt var ikke fryd og gammen i dagens kamp.

Problem 1: 14(!!) cornere og 0 mål er rett og slett for dårlig. Liverpool sliter fremdeles med dette. Fix it!

Problem 2:Sette sjanser, makan til sløseri. Nå skal Belica(tror det var han) roses masse, han var god idag, men Liverpool kunne godt ha vunnet 6-7mål. La oss håpe målene sitter når det virkelig gjelder.

Problem 3: Lucas. Jeg personlig liker ikke tanken om at Lucas eventuellt spiller fast denne sesongen. Ikke stor fan av Poulsen heller, men vi får se hva som skjer framover på den fronten.

Ser heller at Liverpool sitter Kuyt i den posisjonen enn Lucas.

Forøvrig meget fornøyelig å se følelser fra manageren til liverpool igjen. Been a while. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...