Cryflopp Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Håper Kenny Huang sitt bud på Liverpool godkjennes, må få amerikaneren vekk fra klubben vår. Tror det hadde hjulpet endel å fått inn en "Kenny" reddning her. Får bare smøre oss inn i tålmodighet og vente å se hva som skjer... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bra Liverpooldag! Har egentlig aldri vært inne på tanken at Torres skulle dra en gang, så det er jeg ikke overraska over, men uansett greit å få bekrefta. Liker at vi går fra null venstrebacker til de samme som i fjor! Da kan vi etter min mening heller fokusere på en erstatter til Masche og en spiss til. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 jeg hadde ikke sett på han som golddigger hvis han hadde gått til West-Ham. Nå er det bare veldig tydelig...han la vekk alle kriterier når han valgte Liverpool...er neppe ambisjoner som gjorde at han valgte Liverpool... Hva er dette for noe tullball? Hadde det vært bedre hvis han gikk til WH, hadde det vært snakk om ambisjoner eller penga, da? Er nok sistnevnte ja. Har du ikke skjønt at spillerene nå om dagen tenker penger, deretter fotball. Men i dette tilfelle var det begge deler. Han fikk tilbud om høyere lønn og spill for et dårlig lag, et lag som nesten rykket ned sist sesong. I Liverpool får han litt dårligere betalt, men faen eller, det er mer enn nok. Dessuten får han spille for et lag som har et potensiale til å gjøre det bra. Hold deg til Brann forumet du. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tror nok Liverpool har minst like store ambisjoner som Joe Cole, så det skal ikke være noe problem. Så får vi se om vi får oppfylt ambisjonene. Virker som et salg kommer stadig nærmere nå, rykter om at Broughton har kontaktet Premier League. Mer ved disse nyhetene som er realistiske enn alle forrige eierspekulasjoner, ettersom budet er offisielt og det er styret som bestemmer salg nå, ikke amerikanerne alene, samt at det "lekker" ut detaljer og lignende. Får bare virkelig håpe at det stemmer, spennende og bra uansett. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vil hente Messi innen overgangsvinduet stenger. Godt man har ambisjoner, men håper virkelig ikke dette blir en ny Gillett & Hicks som lover gull, men gir gråstein. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Les sitatet fra kilden skikkelig, det står Det kan være Messi, og man vil gjøre alt for å hente ham Med dette menes "Hodgson kan identifisere hvilket som helst transfermål, også Messi, og vi vil sjekke om han kan hentes". Det er altså langt fra konkret interesse for Messi. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Hente Messi... Muligens ikke det klokeste ordet han valgte.. Messi er nok godt fornøyd med der han er, men hvis han har mulighet til å hente noen andre store spillere så hadde det ikke vært dumt. Vi kan rope hurra for det laget vi nå har, men sanheten er vel at den (med untak av Cole) ikke er så mye bedre en den vi hadde sist sesong. Det sier litt om hvor laget hadde vært hvis de som nå blir hadde dratt... Endret 4. august 2010 av hojohansen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Skal vi hente en toppklasse forsterkning til angrepet fra utlandet, håper jeg vi "rensker" Athletico Madrid og kjøper Agüero... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Synd ikke Huang kom inn i klubben tidligere å røsket Villa fra Barcelona... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Det skulle ikke mer til enn et par løse rykter om en rik eier før muppetsyndromet viste sitt fjes i selv de beste av dere. Forståelig nok. Men kanskje det er en idé å vente til en oppkjøpsavtale er i havn før man begynner å drømme om de gjeveste stjernene? For alt dere vet, så kan den nye eierpart ha like langt skjegg som amerikanerene og plassere en solid ny neve hår i postkassene deres. Lønner seg ikke å ta ting på foskudd i fotballens verden, da enda man bare opp som en skuffet jonny. No reds offer Endret 4. august 2010 av Game Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 alltid gøy med originale figurer i PL. tror det var barnebarnet til City's sjeik som ønsket seg en stjerne til klubben i julegave, også ble den spilleren kjøpt Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det skulle ikke mer til enn et par løse rykter om en rik eier før muppetsyndromet viste sitt fjes i selv de beste av dere. Forståelig nok. Men kanskje det er en idé å vente til en oppkjøpsavtale er i havn før man begynner å drømme om de gjeveste stjernene? For alt dere vet, så kan den nye eierpart har like langt skjegg som amerikanerene og plassere en solid ny neve hår i postkassene deres. Lønner seg ikke å ta ting på foskudd i fotballens verden, da enda man bare opp som en skuffet jonny. No reds offer Godt poeng, men det er da lov å drømme litt? Jeg har fortsatt bena solid plantet på jorda (litt nede i, faktisk), og jeg venter med å juble til jeg ser "Liverpool kjøpt opp - gjelden slettet" som en overskrift. Men imens fantaserer jeg gjerne om skikkelige storstjerner til Anfield - men jeg har såpass vett at jeg skjønner at Messi aldri, aldri kommer til Liverpool. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det vil alltid være noen som tar mer av enn andre, og noen som ønsker seg all verdens stjernespillere på en gang. Det kommer du ikke utenom. Men de aller, aller fleste tar nok dette med knusende ro, men som positive nyheter. Jeg kommer til å juble når amerikanerne er borte, og stoler på at de nye eierne bidrar godt med å sannsynligvis slette/redusere gjelden kraftig, og få i gang byggingen av nytt stadionanlegg raskt. Jeg forventer ikke et stort rush av stjernespillere til klubben, og jeg ønsker heller ikke at vi skal kjøpe i fleng. Jeg forventer bare et transferbudsjett som er fornuftig nok til at vi tar steg fremover isteden for bakover. Jeg tror styret har lært av feilene Moores gjorde ved forrige salg, så jeg tror eventuelle kjøpere vil bli vurdert nøye før de ansees som gode nok til å kjøpe klubben. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Jeg tror styret har lært av feilene Moores gjorde ved forrige salg, så jeg tror eventuelle kjøpere vil bli vurdert nøye før de ansees som gode nok til å kjøpe klubben. Styret er dominert av eierne ved at de selv sitter der og har plukket ut flere som sitter der. Faktisk har våre eiere "flertall" i dagens styre. En annen ting ang Messi-ryktene: De oppstod på følgende måte: En uttalese om at de Huang gruppen var seriøse med å satse på å forsterke spillerstallen ble det sagt at hvis Manageren ønsket verdens beste spiller skulle de nye eierne sørge for at det ble gjort en seriøs jobb for å prøve å få det til. Så ble Messi nevnt som eskempel som et ønske og selv med Messi ville det bli gjort et seriøst arbeid for å få til en avtale. Fra dette spant media på det som at de nye eierne ville hente Messi til Liverpool. Endret 4. august 2010 av YNWA32 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Det er sant, men Broughton er den med ansvaret for å få på plass nye eiere, og selv om han er Chelsea-fan er jeg sikker på at han tar den jobben seriøst og grundig, det er en mann med en god CV som nok gjør grundig forarbeid før en avtale er på plass. Styret består vel (ifølge .no) av Gillett, Hicks, Ian Ayre, Christian Purslow og Broughton. Hicks og Gillett er upålitelige og sannsynligvis imot salg til en slik pris. Broughton er for hvis han går god for eieren. Christian Purslow og Ian Ayre er begge to selverklærte Liverpool-supportere så vidt jeg vet, og derfor for et salg som er til gode for klubben. Er litt usikker på styret for det er litt forskjellig informasjon ute og går, litt folk som har forlatt styret, osv., men ifølge .no er dette dagens styre og ifølge dem bør det gi et flertall for et akseptabelt salg av klubben. Endret 4. august 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er litt usikker på styret for det er litt forskjellig informasjon ute og går, litt folk som har forlatt styret, osv., men ifølge .no er dette dagens styre og ifølge dem bør det gi et flertall for et akseptabelt salg av klubben. krysser fingre og tær for at du har rett og det blir flertall for et salg. Personlig kan jeg ikke forestille meg at det blir værre en eierne vi har nå. Eneste jeg kunne sett for meg var noe Gjelsten/Røkke varianter der vi får nye eiere, 5 år etter er klubben flyttet til en annen by som skjedde med Wimbledon. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 £150 til spillerkjøp? Nei svarte altså, greit vi kan få litt penger og handle for, men ikke mer enn et par spillere i øverste klasse. Det der høres bare for sykt ut, og det er det forhåpentligvis også. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Verdens rikeste eiere uansett sport? Nei takk i utgangspunktet, men om det bare er for en ny stadion, sletting av gjeld og et par gode spillere. Nytt City er ikke ønskelig i det hele tatt. Er som Game sier, mister sjela i klubben om det skjer. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Håper iallefall vi får kjøpt Lars Lafton om det skjer. Med verdens rikeste eiere må vi jo ha mulighet til å lokke han hit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) HAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!! :lol: Endret 4. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå