Hewitt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kuyt er god nok, min påstand er at han til og med er god nok for lag som Chelsea og Man Utd. Han er en annerledes spiller, ikke en driblesterk ving som mange, inkludert meg, foretrekker. Men i svært mange kamper passer en spiller som Kuyt kanskje bedre. Han jobber mer enn de fleste andre spillere hele kampen gjennom, løper opp og ned, og selv om det kanskje ikke alltid er det laget trenger mest, så er det i noen kamper livsnødvendig å ha sånne spillere. I tillegg er han passe målfarlig og gir mange assists, det er bare å se på statistikkene, han gjemmer seg ikke bort. Kuyt er ikke den blendende spilleren med teknikk og presisjon av verdensklasse, men et arbeidsjern som nesten alltid presterer. Mange ler av dette, men når landslagstreneren uttaler selv at han er en av de viktigste brikkene på Nederland - VM-finalist og blant de beste landslagene - så er det mer enn ord nok for hva Kuyt kan stå for. Når det er sagt så blir han i noen kamper for defensiv også, så det er snakk om hvilke kamper som passer hans kvaliteter best. Og da som ving - som spiss er han ikke mye å snakke om. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nåja. Jeg blir flau av å se Kuyt når han spiller for Nederland. Mulig det er derfor han "passer", men du kan se at han er noe helt annet enn resten av laget. Usikker med ball, råttne mottak, kjedelig og forutsigbar. Hver kamp virker som debuten hans og det er ikke til å legge skjul på at han har litt problemer med å holde en nogenlunde streit posisjon, på for eksempel vingen. Dette fordi han ruser opp i situasjoner og leker bajass. Han lager mye rom som kan være skummelt. På en annen side så er jeg vel enig med Hewitt og. Jeg foretrekker Park milevis foran Kuyt, men det er vel ærlig talt av personlige grunner. Kuyt er "en Park med mål". Så der Park får spille på United (bortekamper i CL, mindre oppgjør hvor man hviler spillere, store oppgjør med høy intensitet) kunne nok Kuyt sluppet til. Inn i XI til United og danka ut Nani, Giggs eller Valencia kunne han derimot ikke gjort. Uansett, poenget er vel ikke til å komme utenom. Kuyt er dyrbar for Liverpool, og å begrunne et "nei" med at han ikke lager nok mål er tøv. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) I'M AT THE BEST CLUB What are your personal targets this season and what do you think Liverpool can achieve? This is the best club in the country so the targets and expectations are always high. Hopefully we can stay at our level. At Liverpool the aim is to fight for every title. It was difficult last season but we are sure we can improve this season. I am really happy to be back, really happy to stay with all my teammates. My commitment and loyalty to the club and to the fans is the same as it was on my first day when I signed. I am looking forward to the challenge ahead. Why does this club mean so much to you? From my first day I got the same welcome as Stevie or Carra or players who have been here for a long time. I felt at home from the first day, I feel the fans love me and everyone knows I am really happy here and really happy to play at Anfield. As I said earlier, I'm looking forward to starting the season and playing with my teammates and for the fans. Endret 3. august 2010 av Hewitt 3 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Torres skal ingen steder. han blir i Liverpool til han har vunnet PL, og når så har skjedd har han blitt så gammel at da er tiden inne for å avslutte karrieren i Atletico. om noen andre vil påstå at han reiser andre steder så tar jeg gjerne det veddemålet! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg kan gjerne ta veddemålet om at Liverpool vinner PL i Torres sin tid som spiller 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 The best club? Målt i? Han er i den beste klubben for han, det kan ingen krangle med han på, men beste klubben i england? vel vel..... Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Den får du diskutere med Torres. Joe Cole og for den saks skyld. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Den beste klubben i England? Fjorårets tabell sier at de er den 7. beste klubben i England. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 :!: Fotballsupportere føler seg truet av så mye rart. Var det ikke forresten du som var så enormt sikker på at Torres dro, Professor? Vel vel, man kan jo ikke alltid ha rett. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Den beste klubben han føler han er i vel? Gode ord å hørre fra Torres. For en herlig personlighet og lojalitet! 1 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 den klubben som ligger nærmest hjertet hans var nok det han prøvde å si. jeg synest dette er en bra artikkel å lese for de som ennå ikke har fått helt med seg hva Torres står for. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) :!: Fotballsupportere føler seg truet av så mye rart. Var det ikke forresten du som var så enormt sikker på at Torres dro, Professor? Vel vel, man kan jo ikke alltid ha rett. Ingen grunn til å le, Hewitt. Tabellen lyver ikke. Over 38 kamper var Liverpool det 7. beste PL-laget i fjor. Liverpool selger unna for tiden, og mye tyder på at Torres kan forsvinne. Som sagt er det mye som tyder på at Torres reiser, men jeg kan selvsagt ikke være sikker. "Enormt sikker" er vel å overdrive littegrann, eller hva? EDIT: den klubben som ligger nærmest hjertet hans var nok det han prøvde å si. Da henger jeg med. Endret 3. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg ler over at hver gang en spiller sier noe positivt om klubben sin, så kommer hylekoret løpende for å påpeke at dette ikke er fakta. Ta deg en øl eller Cola og chill. Vi vet alle hvor Liverpool havnet i fjor. Ja, jeg er til og med ganske sikker på at Torres husker tabellen. Og jeg tror neppe det var det som var poenget hans - heller å konstantere sine følelser for klubben. Men nå skal det også legges til grunn at historiemessig er Liverpool Englands mestvinnende lag, så noe grunnlag foruten følelser har Torres for sine uttalelser. Så vidt kan jeg ikke se at han har presisert at vi bokstavelig talt er Englands beste lag for øyeblikket. Så der, da fikk vi en fin diskusjon med en fin konklusjon ut av ingenting. Neida, jeg bare tulla med deg. Men fryder meg alltid litt når rivaler tar feil om våre lojale spillere. Konklusjonen må vel bli at man ikke skal tro på silly season-ryktene som florerer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bra Torres blir, selv om vi kunne fått mye gryn for ham. Elsker å høre han sier at han er i den beste klubben for ham. Viser at han er en true red. Nå må han bare bli skadefri til sesongstart. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Så vidt kan jeg ikke se at han har presisert at vi bokstavelig talt er Englands beste lag for øyeblikket. This is the best club in the country so the targets and expectations are always high. Tja. Når det er sagt syntes jeg det er bra at Torres viser lojalitet og klubbfølelse. Jeg vil helst ha så mange stjerner som mulig i Premier League. Jeg skulle gjerne sett en viss annen spanjol komme med lignende uttalelser. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=SjYUqRNDdl8&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=r8cDvm26VYI&feature=related Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det var ikke bokstavelig. Og det er sånn det er - på grunn av historien vår og supporterne så er alltid forventningene høye, det til tross for at (foruten CL 2005 og litt FA Cup) vi ikke har vunnet noe stort på mange, mange år. Forventningene i Liverpool vil alltid være der, uansett. Og jeg tror ikke vi vinner i år, men en CL-plass må være målet og noe vi skal greie. Så får vi se hva som skjer av utenomsportslige ting de neste ukene. Jeg er ganske sikker på at det ikke skal så mye mer til enn et eierskifte med litt muskler og viljekraft før vi kjemper i toppen igjen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Insua-deal offisielt off Insua blir da mest sannsynlig værende, om ikke noe spesielt skjer. Det er ikke meg imot ettersom vi ville stått på bar bakke venstrebackmessig og han i tillegg er en veldig god spiller med en lav alder. Har ikke noe imot å ha ham i klubben og se hvordan han utvikler seg. Håper bare ikke han virkelig ønsker seg bort, at det var derfor han ville til Fiorentina. Torres-video Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Den reklamen er utrolig bra, Termo. Jeg føler det er lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men jeg tror og håper hvor feil det enn høres ut, at dere kommer til å spille god og underholdende fotball denne sesongen. Joe Cole holder seg forhåpentligvis skadefri for deres egen del og jeg tror det kan bli en positiv opptur fra Benitez-epoken med dørgende kjedelig fotball. I og med at jeg ser de fleste av kampene deres selv har det vært tungt for meg også. Le Proffeseur: Legg til "Tidligere GoreGalore" i signaturen din vær så snill. Jeg glemmer det hele tiden Den reklamen er utrolig bra, Termo. Jeg føler det er lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men jeg tror og håper hvor feil det enn høres ut, at dere kommer til å spille god og underholdende fotball denne sesongen. Joe Cole holder seg forhåpentligvis skadefri for deres egen del og jeg tror det kan bli en positiv opptur fra Benitez-epoken med dørgende kjedelig fotball. I og med at jeg ser de fleste av kampene deres selv har det vært tungt for meg også. Le Professeur: Legg til "Tidligere GoreGalore" i signaturen din vær så snill. Jeg glemmer det hele tiden Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Le Professeur: Legg til "Tidligere GoreGalore" i signaturen din vær så snill. Jeg glemmer det hele tiden Done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå