Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Tror nok LFC har mer enn nok penger. De fikk jo fatt i Cole og det valget var jo utelukkende basert på lønnen...

Ryktene sier at West Ham tilbudte han høyere lønn.

wow :ohmy: . Er han så redd for å bli stemplet som golddigger så hadde ikke valget vært verre enn å gå litt ned for å kunne gå til United. hvordan i all Verden fikk WH råd til det?

Sullivan og Gold(de nye eierne) har vært ganske lystne på å få en storsignering for å skape blest rundt og heve selvtilliten rundt West Ham. Derfor har det gått rykter om alt fra Beckham, Ronaldinho, Henry og til Joe Cole.

Tror ikke Joe Cole hadde blitt sett på som golddigger om han hadde kommet, for han er oppvokst og utviklet av West Ham, som han selv har et godt forhold til og som har et godt forhold til han. Tror nok heller at Joe Cole hadde såpass med ambisjoner at han ikke var fornøyd med å satse på 10ende plass og finale i FA Cupen framfor kjemping om en topp 3 plassering og Europa League.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, selv om man egentlig ikke bare skal få en stadion sånn uten videre. Håper personlig at både LFC og United får nye eiere hvorav begge sletter gjelden i oppkjøpet, men ikke spytter inn midler som tilfellet er i shitty og cfc. Hadde ikke tatt seg ut. Det ville unektelig smakt plastikk om dere etter alle årene med kjemping skulle lykkes fordi dere kjøpte for £100m pr sommer, ikke sant?

Samme gjelder United for øvrig. Hadde dødd om vi ble kjøpt opp av en sjeik som ødela klubbens kultur over natta.

Hvis noen rike investorer ender med å kjøpe United og spytter inn uante millioner alla City og Chelsea, vil du da ta avstand fra dette?

Vil du fortsette å holde med klubben?

Hva med dere andre United fans?

Vil jeg fortsette å holde med klubben? Hva faen er det for et spørsmål? Vil du slutte å holde med Liverpool kanskje? Nei, selvsagt ikke. Eller, nei for mitt vedkommende, deg kan jeg ikke svare for.

Men vil jeg like det? Ikke så mye som en smule. Så ja, jeg vil ta avstand fra en slik eier og jeg vil boikotte klubben (absolutt alt de kan tjene penger på) og demonstrere etter beste evne. Vil oppriktig talt at klubben heller faller ned til middelmådighet og kjemper om 5-6plasser enn å dope seg for å holde tritt.

Pengeforbruk har jeg ikke noe i mot, men det må komme fra egen klubb og dens fortjeneste. Jeg vil gjerne ha nye eiere i United (helst supportereid) men heller Glazer enn Sjeik R. Fyfasan eller Abramovic.

Kjipt med Ablett :(

Lenke til kommentar

Når det gjelder eiere så vil jeg absolutt ikke ha noen som skyter en drøss med millioner inn i klubben til spillerkjøp.

Slik som han kinesern som vil kjøpe oss nå, ser spennende ut. Slette gjelden og få i gang stadion fort som faen. Spørsmålet er dog om han gir oss utallige millioner til spilleforsterkninger. Det vil iallefall gjøre meg pissed. Jeg hater City og cfc ut av en annen verden på grunn av den forbanna kjøpspolitikken deres, og vil ikke se klubben i mitt hjerte bli slik.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Huang har lovet å gi økonomisk stryrke til Liverpool, noe som Liverpool trenger.

Torres har ofte blitt lovet av ledelsen at nødvendige invisteringer skal gjøres i Liverpool, men ingenting har skjedd. Og om det ikke blir forbedringer, kan det fort hende at Torres drar.

Liverpool har altfor tynn stall, og er per idag avhengig av å selge for å kjøpe spillere,noe som ikke hjelper stall-situasjonen noe særlig.

Men tviler Liverpool blir til et såkalt kjøpelag(type city,chelsea,real) om Huang tar over.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Moro å se hvilke navn det blir trykket på flest drakter fra PL!

Svaret fra 09/10 var:

1: Torres

2: Gerrard

3: Rooney

4: Fabregas

5: Arshavin

6: Lampard

7: Drogba

8: Owen (!)

9: Carragher

10: Tevez

08/09: 1-Torres, 3-Gerrard

07/08: 2-Gerrard, 3-Torres

Lenke til kommentar

Moro å se hvilke navn det blir trykket på flest drakter fra PL!

Svaret fra 09/10 var:

1: Torres

2: Gerrard

3: Rooney

4: Fabregas

5: Arshavin

6: Lampard

7: Drogba

8: Owen (!)

9: Carragher

10: Tevez

08/09: 1-Torres, 3-Gerrard

07/08: 2-Gerrard, 3-Torres

Kun i Norge går jeg utifra? Uansett artig stats, men overraskende var dem ikke mht den store andelen LFC supportere her i landet. Det som derimot var overraskende og skuffende er at det finnes to United navn (Usj, Owen er vel strengt talt ikke det, men..) på listen da det på mange måter bekrefter/indikerer at mange regelrett driter i den pågående boikotten av supportereffekter. Kjipt for de av oss som tørster etter den nye drakta, men som lar være. Uansett, ettersom vi har såpass mange helter er det nok mer spredning i trykk også, mens det i LFC kun er 2-3 spillere av kvalitet eller med røtter i klubben.

Lenke til kommentar
For andre sesong på rad er Fernando Torres’ etternavn det mest populære å ha på Premier League-draktene av de som ble solgt på verdensbasis, opplyser BBC Sport ifølge en oversikt laget av SportingiD. Gerrard var det nest mest trykte etternavnet. Carragher havnet på 9.plass.
Lenke til kommentar

om Hodgson nå plutselig får mye mer midler av nye eiere før transfervinduet stenges så håper jeg at den handlelista han tok med seg fra Fulham kastes til helvete. jeg vil ikke se Crouch, Konchesky, Young, Parker, og gudene vet hvem andre han har på blokka. skal vi konkurrere så må vi hente spillere som er like gode som de som allerede er blant våre 11 beste. en spiller som Kuyt kan ikke spille like mange kamper på rad som i fjor - han sa jo selv at han var sliten - og da er løsningen å hente inn en spiller som er like god, slik at kvaliteten opprettholdes når han roteres ut av laget for å få nok hvile.

Lenke til kommentar

om Hodgson nå plutselig får mye mer midler av nye eiere før transfervinduet stenges så håper jeg at den handlelista han tok med seg fra Fulham kastes til helvete. jeg vil ikke se Crouch, Konchesky, Young, Parker, og gudene vet hvem andre han har på blokka. skal vi konkurrere så må vi hente spillere som er like gode som de som allerede er blant våre 11 beste. en spiller som Kuyt kan ikke spille like mange kamper på rad som i fjor - han sa jo selv at han var sliten - og da er løsningen å hente inn en spiller som er like god, slik at kvaliteten opprettholdes når han roteres ut av laget for å få nok hvile.

Enig!

Skal Liverpool være med som et topp 4 lag, må det bedre spillere inn.

Synes ikke kuyt holder mål, ikke Lucas heller for den saks skyld. Det må hentes bedre spiller en disse om LFC skal hevde seg.

Men dette er ikke noe gjøre med intill LFC skulle stille i en annen økonomisk klasse.

Lenke til kommentar

Jeg personlig synes Kuyt holder mål, han er den som står på og løper når de andre legger seg ned.. Greit han lager ikke så mye mål, men hans evne til å lese spill, angripe osv. synes jeg er meget bra.

Men det er ikke noe tvil om Laget bør skaffe seg to spillere til i toppklassen, samt en to-tre spillere som er meget gode.

Lenke til kommentar

Lager ikke mye mål? Kuyt produserer da haugevis av hva man kunne forvente. Hvertfall de to siste sesongene. Husker jeg rett hadde han vel nest flest (bare slått av Torres) i forifjor og tredje mest i år. I tilegg til et knippe assist så er Kuyt en av de viktigste spillerene i LFC. Dog, så sier vel det mer om situasjonen klubben er i enn hvilken stjernerang Kuyt besitter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...