JR Ewing Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Pasningsspillet på midtbanen sitter ikke innledningsvis. Slår bort ballen i hytt og pine nå, selv når de har masse tid og rom. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvor ser dere kampen? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 eseason ticket på http://www.liverpoolfc.tv/ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 LFCTV her. Dårlig av Ayala og Cavalieri altså... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ikke imponerende sålangt nei. Tyskerne dominerer og LFC får ikke etablert noe pasningsspill. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Gerrard og Carra må skjønne at de er gamle når de spiller med sønnen til en tidligere lagkamerat. :!: Ikke en veldig imponerende omgang. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Alt bærer tydelig preg av at dette er en treningskamp. Liverpool har slitt både i forsvar og i angrep, og det virker som om vingene våre desverre er litt for lette på dette nivået. Mye rot i pasningsspillet. Shelvey er vel den blandt unggutta som har kommet best ut av det - bommet en del på pasningene, men syns stort sett at han prøver på lure ting når han har ballen. Tipper vi kommer til å se mer av han denne sesongen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Herlig start av Wilson i andre omgang. Sjeldent man ser unge midstoppere opptrer så rolig og behersket, med god ballkontroll. Minner litt om Agger. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Herlig start av Wilson i andre omgang. Sjeldent man ser unge midstoppere opptrer så rolig og behersket, med god ballkontroll. Minner litt om Agger. Jeg var rimelig sikker før kampen og helt sikker etterpå at Wilson blir vårt klare 5.valg på midtstopper plass. Foran både Ayala og Kelly. Gleder meg til å se hvordan han takler innhopp og 2-3 kamper som han sikkert vil få i årets sesong. Han spilte jo tross alt rundt 20 kamper for Rangers ifjor. Tror han er vår klart beste ungutt i de bakre rekker. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Wilson virket veldig positiv ja. Ellers var kampen ganske rufsete, baklengsmålet er tabbe av Cavalieri og Ayala, mens vi fikk se glimt av noen gode kombinasjoner fremover. Tror fortsatt dette kan bli veldig bra når vi får hele troppen på plass. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Wilson er altfor god for reservelaget, så håper egentlig vi selger Skrtel eller Kyrre og kjører Wilson inn der, også har vi Kelly og Ayala i tillegg. Kelly er også da backup på høyra så klart. Begynner å få luksusproblem i midtforsvaret nå. Wilson kan i tillegg spille over hele forsvarsrekka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ifølge the times skal den kinesiske Huang kjøpe opp Liverpool. Huang, som også har betydelige statlige midler i ryggen, skal ha kontaktet flere nøkkelpersoner på Anfield de siste ukene for å understreke seriøsiteten i hans bud og for å hindre at spillere blir solgt. Deriblandt Torres. ''Huang skal være ivrig etter å prøve å få gjennomført kjøpet av LFC innen transfervinduet lukkes. Hans bud skal innebære garanti for at all gjeld i klubben slettes og at en ny stadion blir bygget så hurtig som mulig.'' http://www.youtube.com/watch?v=E3m-gOelA8g Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Det hadde ikke gjort meg en døyt. Edit: For å spesifisere. Da ville det kun vært oss og Arsenal igjen med sjel, ære og selvrespekten i behold. Ville ikke betydd noe om dere kjøpte ligagull etter alle disse årene. Skulle dere klare det på egenhånd derimot ville det svi som et reint helvete. Får mareritt bare av tanken. Endret 1. august 2010 av Game Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nå var det vel bare snakk om å slette gjeld, og å bygge ny stadion? Hvis vi begynner å øse ut penger til nye spillere ala Man City kan vi begynne å snakke om sjel og ære. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Det hadde ikke gjort meg en døyt. Edit: For å spesifisere. Da ville det kun vært oss og Arsenal igjen med sjel, ære og selvrespekten i behold. Ville ikke betydd noe om dere kjøpte ligagull etter alle disse årene. Skulle dere klare det på egenhånd derimot ville det svi som et reint helvete. Får mareritt bare av tanken. Hva er det du snakker om egentlig? EDIT: 78 av mine 90 siste Tweets på homescreen'en er fra Ryan Babel. Han forteller noen grusomt lange historie hver eneste kveld/natt. Det er 2 timer siden han begynte på denne historien. http://twitter.com/RyanBabel/status/20095636263 Endret 2. august 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Dobbelpost. Endret 2. august 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jo, Leo_Khenir, Demba Ba har homegrown status i England. dette fordi han gjorde sin profesjonelle debut i England. dette er òg bevist gjennom Football Manager, der utviklerne har konferert med det engelske fotballforbundet og fått dette bekreftet. hvis du leter litt på Sigames.com sitt forum så finner du tråden som omhandler dette. I så fall legger jeg meg flat, men logisk sett er ikke Demba Ba engelsk HomeGrown-spiller, da han ikke har trent 36 mnd med en engelsk klubb før fylte 21. Men om FA sier han er det, så er han det Synes forøvrig det er meget gledelig at Aurelio har blitt tilbudt en toårs-kontrakt, og at det nå ser ut til at Insua også blir. Fra å være på kraftig venstrebackjakt, ser det nå ut til at vi beholder de samme som i fjor, og jeg synes det er greit nok. En skadefri Aurelio er i en klasse for seg, er vel kanskje den nest beste venstrebacken som har vært i Liverpool de siste ti år (Bak JAR). Vi har riktignok kanskje ikke hatt så mange andre å velge i enn de to, annet enn backuper som har kommet og gått, men JAR og Fabio er meget sterke venstrebacker, og jeg var sterkt uenig i salget av JAR - om enn hvor mye jeg misliker fyren på et personlig plan. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det hadde ikke gjort meg en døyt. Edit: For å spesifisere. Da ville det kun vært oss og Arsenal igjen med sjel, ære og selvrespekten i behold. Ville ikke betydd noe om dere kjøpte ligagull etter alle disse årene. Skulle dere klare det på egenhånd derimot ville det svi som et reint helvete. Får mareritt bare av tanken. Så hvis vi får nye eiere nå så er vi et kjøpelag uansett? Personlig håper jeg det er hold i disse ryktene og at vi får nye eiere som kan slette gjeld, få i gang bygging av ny stadion og forhåpentligvis bidra med en del midler vært år, slik at vi for alvor kan være konkurransedyktige i forhold til å hente inn forsterkninger når det trengs. Jeg ønsker på ingen måte forhold som Chelsea og City, men kutt i gjeld, ny stadion og stabil økonomi, ja takk! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nei, selv om man egentlig ikke bare skal få en stadion sånn uten videre. Håper personlig at både LFC og United får nye eiere hvorav begge sletter gjelden i oppkjøpet, men ikke spytter inn midler som tilfellet er i shitty og cfc. Hadde ikke tatt seg ut. Det ville unektelig smakt plastikk om dere etter alle årene med kjemping skulle lykkes fordi dere kjøpte for £100m pr sommer, ikke sant? Samme gjelder United for øvrig. Hadde dødd om vi ble kjøpt opp av en sjeik som ødela klubbens kultur over natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå