Attityd Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Med Insua og Aurelio ute tror jeg bare på Wilfred Bouma, men bare i et nødstilfelle. Clarence Goodson = :!: edit: Og muligens Gallas. Men det skjer vel neppe. Endret 31. juli 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Goodson hadde vært knall! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Vil absolutt ikke ha Gallas selv om han er en god fotballspiller. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Siste: Liverpool FC bekrefter i kveld at Fabio Aurelio har skrevet under en ny kontrakt med klubben. yey, liker Aurelio , han er bra når han er skadefri så det liker jeg. Endret 31. juli 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Liker og gutten, men klarer ikke huske sist han var skadefri. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 If you can't remember this... http://www.youtube.com/watch?v=wS_-lMQQTrk Aurelio tilbake er kjempenyheter i mine øyne, da har vi plutselig et fullgodt alternativ på venstrebacken (måtte han klare å holde seg skadefri). Kunne fortsatt trenge en backup, om Insua drar vel og merke (begge er med i troppen til treningskampen i morgen). Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Nja, mtp skadene til Aurelio synes jeg vi burde ha inn en som spiller der fast. Om Insua forsvinner ofc. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Går vi fra null venstrebacker til de samme to valgene som i fjor? Det æ' litt spesielt! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Syns det er fantastisk at Aurelio er tilbake. Elsker den spilleren. En av mine helt klare favoritter. Håper bare han holder seg skadefri, for da er han virkelig god. I mine øyne. Glemmer ikke kampen mot Arsenal for 2? år siden, og en god start mot PSV etterpå, helt til akillesen røk.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Håper Insua også blir, jeg. Det er klart at hverken Insua eller Aurelio er verdensklasse, men jeg føler det er viktigere å få inn en ny spiss. Og midtbane (gitt at Masche drar). Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Håper Insua også blir, jeg. Det er klart at hverken Insua eller Aurelio er verdensklasse, men jeg føler det er viktigere å få inn en ny spiss. Og midtbane (gitt at Masche drar). Enig der. Man trenger ikke verdensklasse på hver plass, men Aurelio holder et høyt nivå når han er skadefri, og Insua er en god backup. Må få på plass noen målfarlige spissmakere til Torres stakkar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Flott nyhet å komme hjem til etter fuktig bytur. La oss håpe Aurelio ikke leker mer med barna sine da. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 :!: Den medisinske stab'en skal vist nok ha gjort en grundig gjennomgang av han, og det skal ha sett bra ut. Håper virkelig han holder seg skadefri, for da har vi en god nok venstreback. Dog, så har jeg en ulm følelse på at han blir skadet om han kommer på banen ikveld. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Cole og Gerrard starter vistnok. Ser build-up på E-Season Ticket nå. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Cava Johnson Carra Ayala Insua Gerrard Shelvey Cole Ince Eccleston Dalla Valle Subs: Gulacsi, Aurelio, Wilson, Darby, Irwin, Spearing, Aquilani, Jovanovic, Amoo, Suso, Sterling. Kult at Suso er med. Kun 16 år, og et supertalent ifølge alle som har sett han. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Insua starter.. Kanskje han ikke forsvinner likevel? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Spennende lag, liker at Insua spiller, det sies at Fiorentina er i ferd med å gi opp overgangen, så forhåpentligvis kan han bli. Da er jo plutselig VB-problemet ute av verden. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Vi spiller i 4-4-2 med Cole hengende litt bak Dalla Valle i følge LFC TV. Nesten en 4-4-1-1. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Tar litt tid å venne seg til Standard Chartered logoen, kjenner jeg. Ganske spennende lag vi mønstrer i dag, egentlig. Morsomt å se f.eks Dalla Valle fra start. Edit: Herregud for en tabbe! Ayala? Endret 1. august 2010 av JR Ewing Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 ELENDIG av både Cava og Ayala. Fy faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå