Big Tone Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hvorfor er lucas kaptein foran feks agger? Ligger vel ann til en ny sesong med mye tillit til lucas fra herr manager igjen Sannsynligvis så blir det mye Lucas ja, men uten Masche på siden av han siden det ser ut som om han er på vei ut. Så jeg hadde ikke sett så negativt på det, Lucas er ikke verdensklasse, men han er heller ikke så stor katastrofe som dere skal ha det til, dessuten virker det som om gutten har en veldig sterk mentalitet. Gud vet hvor mye dritt han har fått slengt etter seg av verdensbeste supportere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Lucas er tydeligivs overvurdert her inne som anker på midten, vi får bare vente og se hva han kan utrette denne sesonen. Men jeg har null tro. verdensbeste supportere. Dine ord, men takk. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) De som vil se kampen kan registrere seg på Bet365. De viser kampen. EDIT: Faen ass, "ikke tilgjengelig i ditt område". Sorry. Endret 29. juli 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hmmmm, lurte på om det var en situasjon jeg ikke hadde fått med meg mtp. at de piper som fasan på Kyrgiakos. Leser nå at det bare er fordi han er gresk... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 N'Gud! To mål, og sannynligvis Liverpools første(men ikke siste) seier denne sesongen) Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Må si meg imponert av Amoo. Han kan fort bli en joker for oss i år. Innleggene er ikke alltid like presise, men for en fart han har. Endret 29. juli 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 N'Gog har imponert meg i dag, virker tryggere og sikrere enn i fjor. Selvfølgelig er ikke dette PL, men jeg synes det virker positivt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 De som vil se kampen kan registrere seg på Bet365. De viser kampen. EDIT: Faen ass, "ikke tilgjengelig i ditt område". Sorry. vet ikke hva som er ditt område, men her i Bergen funker det knall Registrerte meg og slo på i pausen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ingen tvil om at vi bør få bli litt mer kjent med Amoo, virker som en utrolig kjapp og farlig spiller. Amoo og Pacheco burde få flere sjanser, eller i verste fall lånes ut, så de fortsetter å utvikle seg og ikke gir opp, noe Pacheco nesten ser ut til å ha gjort etter de siste uttalelsene hans. Vi kan ikke gi bort eller kaste bort slike talent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvordan var Milan i dagens kamp? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bra resultat! Er det sånn at det er verdt å se kampen i opptak? Lurer på om ikke jeg gjør det uansett. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvordan var Milan i dagens kamp? Fra Liverpool.no sin spillerbørs: Jovanovic 6 Viste seg fram med et kraftfullt rykk og godt innlegg midtveis i 2.omgang, men var ellers ikke særlig mye involvert i spillet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kjekt med seier og Ngog + Amoo Legg gjerne ut høydepunkter om dere finner, fikk ikke sett kampen selv. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Benitez har stilen inne! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Paul Tomkins på Twitter: For those asking, Kyrgiakos single-handedly raped and pillaged Macedonia in the middle-ages. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 NotLucasLeive21 er også alltid morsom på Twitter: Great win. Soto blamed the boos on the time he defeated Alexander in a brawl that lasted fourteen days. Only time i've seen him smile. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 NotLucasLeive21 er også alltid morsom på Twitter: Great win. Soto blamed the boos on the time he defeated Alexander in a brawl that lasted fourteen days. Only time i've seen him smile. Hehe... takk for det tvitre-tipset, MagnusW! Kommer nok til å bli mye morosamt fra den kanten etterhvert som valpen etablerer seg på Brasil sitt landslag. Hvem vet, kanskje er det tvitring som må til for å gjøre Lucas til kulthelt på lik linje med Igor Biscan? "Soto's got new boots for the season. Bronze sandals with Rhinoceros teeth instead of studs. Dont think the league will clear them for use. " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå