Hewitt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg har ikke valgt noenting, Liverpool valgte meg. 5 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Det vil sikkert alltid komme opp en eller annen stream, ja, men jeg pleier som regel å avstå fra stream da jeg er kvalitetsbevisst. Hvorfor valgte du Liverpool som favorittklubb da? Gullkorn'd. :!: Endret 28. juli 2010 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Huff, det burde virkelig vært restriksjoner på å poste der. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det vil sikkert alltid komme opp en eller annen stream, ja, men jeg pleier som regel å avstå fra stream da jeg er kvalitetsbevisst. Hvorfor valgte du Liverpool som favorittklubb da? Gullkorn'd. :!: Epic.............lame Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Morosamt dette. Hadde hele greia vært snudd om så hadde Smågal brekt seg i latter, og alle vi unitedfolk hadde skrevet epic.....lame.... over to hele sider. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja dere er mange flere enn oss så. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja det var det som var poenget. Ikke det at uansett så kan man ikke like en vits på bekostning av laget sitt Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Man velger så klart ikke hvem klubb man heier på? sånn blir det bare... Noen her inn som forresten har noen fete bilder av liverbirden som kan brukes på tattoo? Skal snart forsette på min liverpool tattoo skjønner dere, og skal ha liverbirden nå.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Vet ikke hvordan du har tenkt deg med tanke på at du skriver "fet liverbird" og at du skal bygge videre på en allerede eksisterende tatovering, tenker du da litt effekter og sånt, eller bare liverbirden akkurat som den er i logoen? Kan uansett søke på liverbird på google bildesøk så kommer det opp en del, både av den normale, litt redigerte og med 3D-aktige tegninger. Selv har jeg bare liverbirden slik den er i logoen som fyller underarmen, ganske enkelt og et nydelig motiv. Endret 29. juli 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) I T-skjorte-avdelingen hos Samdodds.com er det en del T-skjorter med bare Liverbird. Kan du bruke noen av dem? Alternativt, her er en clean: Linket bilde. Klikk meg, klikk meg. Endret 29. juli 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 I T-skjorte-avdelingen hos Samdodds.com er det en del T-skjorter med bare Liverbird. Kan du bruke noen av dem? Alternativt, her er en clean: Linket bilde. Klikk meg, klikk meg. mange fete på den siden du ga meg, nå har jeg You'll Never Walk Alone i ett banner nedover hele underarmen og nå tenkte jeg å dekke hele underarmen så må finne meg ett bra utgangspunkt med liverbirden. vil prøve å finne en som er lagd som en "ekte" fugl da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) SamDodds har mye kule skjorter og annen Liverpool-merch. Kjøpte nye hjemmedrakta der, bl.a. Forøvrig, hvis du skal ha en litt mer "levende" Liverbird enn den i crest'en, kan du kanskje bruke den her: Clicka clicka (eller noe annet du finner med Google-Image-søk på Liverbird... ) Endret 29. juli 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 SamDodds har mye kule skjorter og annen Liverpool-merch. Kjøpte nye hjemmedrakta der, bl.a. Forøvrig, hvis du skal ha en litt mer "levende" Liverbird enn den i crest'en, kan du kanskje bruke den her: Clicka clicka (eller noe annet du finner med Google-Image-søk på Liverbird... ) ja den var fet. Vet dere forresten om noen steder der man får bortedrakta i langarmet? tenkte å gå for det i år. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ifølge Liverpool Echo ønsker ikke de røde å selge Maxi Rodriguez eller låne ut Dani Pacheco. Kjøp av Luke Young lagt på is og Emiliano Insua fortsatt på Melwood. Yey bare gode nyheter for min del Maxi MÅ bli på Anfield minst en sesong til, og Insua vil jeg forsatt ha på venstrebekken men jeg tenker meg at han forsvinner etterhvert dessverre. Pacheco må vi satse på , han virker til å ha stort potensial. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 ja den var fet. Vet dere forresten om noen steder der man får bortedrakta i langarmet? tenkte å gå for det i år. Du mener bortsett fra Click -> den offisielle nettbutikken <- Click? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Amoo fra start og Dalla Valle på benken. DET liker jeg! Får ikke sett kampen da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hvorfor er lucas kaptein foran feks agger? Ligger vel ann til en ny sesong med mye tillit til lucas fra herr manager igjen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) hvorfor er lucas kaptein foran feks agger? Ligger vel ann til en ny sesong med mye tillit til lucas fra herr manager igjen Lucas har i hvert fall allerede erfaring som kaptein fra det brasilianske landslaget, så virker ikke så dumt å bruke han som kaptein i dag. Endret 29. juli 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hvorfor er lucas kaptein foran feks agger? Ligger vel ann til en ny sesong med mye tillit til lucas fra herr manager igjen Han har vel sett potensialet til Lucas på trening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå