Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg er enig. Tror han vil passe godt inn i Liverpool. Og jeg håper han kommer.

 

Men vi TRENGER en ving nå!

9037202[/snapback]

Han er en ving/spiss, og han kommer snart hvis ryktene er sanne...

9037268[/snapback]

 

 

Okay, jeg trodde at han var en rein spiss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om Crouch hadde en god målratio forige sesong, så tviler jeg litt på at han vil være den spissen som får mest spilletid kommende sesong. Det verserte jo rykter om at også han skulle selges for noen måneder siden. Uansett tror jeg han blir en viktig brikke i kamper hvor vi trenger en spiss som kan være oppspillspunkt.

Lenke til kommentar
Torres og Kuyt er det naturlige valget. Alt annet velger jeg å se på som en forsnakkelse.

9040758[/snapback]

De er vel det, men Crouch har vist seg å være en viktig brikke etterhvert. Jeg tror Torres får fast plass på viktige kamper med enten Kuyt eller Crouch. Voronin og Crouch blir brukt i kamper der de andre skal hvile seg...

 

Jeg håper vi får Babel, og Quaresma. Jeg hakke peiling på hva som skjer med Kompany, han vil være bra hvis vi får ham... HVilket nummer får Babel, hvis han kommer?

Lenke til kommentar

Kuyt var i mine øyne Liverpools beste spiller i fjor. Mannen løper i gjennomsnitt mest i Premier League (i allefall slik jeg har oppfattet det, har ingen statistikk å lene meg på. Han løper i allefall innmari mye) og er en ekstremt viktig førsteforsvarer. I tillegg er han god i lufta og besitter en enorm styrke og innsatsvilje, noe som gjør han til et ideelt oppspillspunkt. Sammen med bakromsspilleren Torres så utgjør de et fryktet spisspar, både i England og i Europa.

 

Det eneste negative jeg har å si om Kuyt er at han ikke skårer så veldig mye, samt at ingen norske kommentatorer kan å uttale navnet hans riktig. :p

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Det eneste negative jeg har å si om Kuyt er at han ikke skårer så veldig mye, samt at ingen norske kommentatorer kan å uttale navnet hans riktig. :p

9042587[/snapback]

Hvis han hadde scort på alle de sikkelige sjansene sine, så hadde han kommet over 20 mål i fjor...

 

Og navnet ja... Jeg sier :Kojt, mens kommenaturene gjør det om til Kaut. Hva er egentlig riktig uttale der?

Lenke til kommentar
Yossi er jo slett ingen dårlig spiller, og vi må ikke ut med så mye penger for han.

9043116[/snapback]

Jaja, det er jo sant. Men jeg leser at Quaresma vil spille i Champions Leauge, så da er det mulig at vi får tre nye vinger. Det ville jo vært villt, men poistivt og.

 

Så lenge vi beholder Pennant, som jeg liker mer og mer som spiller. Han har jo vist at han har det som skal til for å spille i en toppklubb...

Lenke til kommentar
Det eneste negative jeg har å si om Kuyt er at han ikke skårer så veldig mye, samt at ingen norske kommentatorer kan å uttale navnet hans riktig. :p

9042587[/snapback]

Hvis han hadde scort på alle de sikkelige sjansene sine, så hadde han kommet over 20 mål i fjor...

 

Og navnet ja... Jeg sier :Kojt, mens kommenaturene gjør det om til Kaut. Hva er egentlig riktig uttale der?

9042715[/snapback]

 

Han sier det sjøl

Høres ut som en mellomting mellom Kaut og Køut.

Lenke til kommentar
Kan se ut som om sjansene er gode for å få Babel og Benayoun. Hvorfor vi fortsatt snakker om Quaresma skjønner jeg ikke, han har da virket kjørt for lenge siden... :hmm:

9044269[/snapback]

Jaha, selv etter rapportene de siste dagenen om at Liverpool er favoritt til å sikre seg signaturen hans, og at AM har så godt som gitt opp. Tror og håper vi får alle tre. Eller, egentlig håper jeg bare på Quaresma og Babel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...