Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lag mot PSV:Reina;Finnan,Carragher, Agger,Warnock;Pennant,Zenden,Sissoko, Aurelio;Kuyt,Bellamy Res:Dudek,Hyypiä, Gerrard,Garcia,Gonzalez,Alonso,Crouch

 

Nå blir jeg skremt ..

 

Benitez har hatt mange rare laguttak =P Men å sette Gerrard og Alonso på benken.. Det syns jeg er litt farlig =)

Lenke til kommentar

Tja, han var ok mot maccabi og ikke spesielt dårlig mot West Ham, men jeg forventer mye mer av Alonso. Hvor er de syke pasningene?

 

Mot Everton er jeg ganske enig med Liverpool.no:

Ute av form er vel den mest dekkende beskrivelsen av playmakeren om dagen. Tapte mange dueller før pause, og lykkes heller ikke med pasningsspillet. Burde hatt et soleklart frispark i forkant av 2-0 scoringen til vertene, men igjen valgte Poll å overse hendelsen. Hevet seg etter pause, når de røde satte trykk på Everton.

Lenke til kommentar

Jeg synes laguttakene til Benitez lenge har vært merkelige, og det var ikke noe unntak i går. Det er selvsagt vanskelig å kritisere Benitez, for han har jo sterke resultater å vise til. Men noen ganger undres jeg om ikke nesten hvem som helst manager med litt erfaring kunne styrt Liverpool-skuta minst like godt med det mannskapet vi har.

 

For å bruke de to siste kampene som eksempler. Spillere som Bellamy, Kuyt og Pennant har jo vist veldig gode tendenser. Men Bellamy var ikke en gang på benken. Kuyt og Pennant kom først innpå i sluttminuttene! Crouch og Fowler derimot, som ikke akkurat kan sies å være så veldig giftige på Liverpool for tiden, fikk full tillit. Liverpool's soleklart beste spiller mot Everton var Gerrard, men hvor var han mot PSV? Selvfølgelig burde han vært med i startoppstillingen.

 

For meg virker det som om Benitez prøver å overraske mest mulig med laguttakene - kanskje for å forvirre motstanderne og for å ødelegge deres takktikk for kampen - men resulatet blir jo ofte at Liverpool-laget selv aldri blir samspilt og dermed fungerer dårlig.

 

Håper imidlertid på en godt gjennomført plan mot Chelsea til søndag, og håper på en god dommer som ikke lar seg lure av "møkka-Drogba" som hele tiden prøver å filme seg til straffe- og frispark.

Endret av sentimental
Lenke til kommentar

Jeg synes også at noen av laguttakene har vært litt rare, men man må også tenke på at vi har 7 kamper, eller noe sånt, på kort tid, og at det må rulleres litt. Men klart, jeg også stiller meg litt undrende til at Zenden spilte for Gerrard i går. Gerrard er da såpass godt trent og så vant til dette kjøret fra tidligere sesonger, at det ikke skal være noe problem for ham å spille svært mye. At Alonso ble utelatt i går, synes jeg dog er helt korrekt, siden han er ute av form for tiden. Han kommer nok sterkt tilbake, men for øyeblikket virker han ute av form.

Lenke til kommentar
Cisse er i Marseille på lån fra LFC med brukket ben

6857064[/snapback]

Lånt med brukket bein? Når skjedde dette. Jeg har ikke akkurt fulgt med i det siste...

6873818[/snapback]

 

Det skjedde i en av Frankrikes siste kamper før VM.

 

Eid.

 

Lånet vet jeg ikke.

6874026[/snapback]

 

Vil ikke kalle det Eid.

Syns rett og slett synd på han.. Og LFC.. Han begynte å komme i form, var i start 11eren til Frankrike, og Liverpool kunne innkastert MYE mer enn £8 mill for han etter et eventuelt VM.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...